Nayra yang berada di dalam bilik sedang baring di atas katilnya sambil menscroll Tik Tok.Sedang Nayra scroll scroll Tik Tok satu mesej masuk.
TING!
Ryan❤️:*Awak free tak?*
Nayra melihat mesej yang dihantar oleh Ryan turut balas mesej.
*Free jer kenapa awak tanya?*
Ryan❤️:*Takde saja nak ajak awak keluar pergi jalan jalan ke kalau awak nak bawak Demian sekali boleh je*
*Oh ok pukul berapa nak pergi?*
Ryan❤️:*dalam pukul 4 macam tu*
*👌ok Nanti kalau awak dah sampai awak call lah saya*
Ryan❤️:*👌ok bye love you💞 bye*
Nayra dapat rasakan wajah sudah terasa panas walaupun ada aircrond di dalam bilik tapi Nayra tetap rasa panas di wajahnya.
*Bye love you too❤️*
Nayra terus menutup wajah dengan bantal lalu menjerit seperti orang gila.
"AHH!!!!!!!!!!"
TOK TOK TOK'
"Nayra ok tak tu?"Tanya Puan Fatimah yang berada di luar bilik Nayra.
"Nayra ok nek!"
"Dah tu kenapa jerit?"
"Um.........Nayra tengok cerita hantu nek"Bohong Nayra.
Puan Fatimah di luar bilik Nayra mengeleng kepalanya lalu berjalan pergi.
Nayra mendengar tapak kaki Puan Fatimah sudah pergi sambung menjerit dengan tidak terlalu kuat.
"kenapa dengan aku bukan?!"Tanya Nayra.
Nayra terus mengeleng kepalanya dengan laju.
"No no mungkin dia sahaja lah kot bagi aku blusing"
Nayra pandang ke arah telefon di tangannya lalu tersenyum apabila teringat Ryan yang memberi sebuah roti bersama kertas di atas plastik roti itu.Mungkin memang dia telah mula menyukai Ryan.
"Nayra pergi dulu mummy"
Nayra menyalami tangan tua mummynya lalu mengucup kedua pipi Puan Nova.
"Ingat pesan mummy jangan balik lambat tau jaga Demian jangan bagi dia hilang"Pesan Puan Nova.
"Ye mummy Demian salam Maksu"
Demian menyalami tangan Puan Nova.
"Jom"
Nayra pegang tangan kecil Demian lalu berjalan pergi ke arah pintu pagar rumah.Kelibat Ryan yang sedang menunggu mereka berdua bersandar di motornya.
Demian yang melihat kelibat Ryan itu terus berlari.
"Abang Ryan!"
"Hey little boy"Ryan mencangkung lalu mendukung Demian.
Ryan pandang ke arah depan terlihat Nayra yang berpakaian baju lengan panjang berwarna pink muda dengan berseluar jeans yang tak terlalu ketat.
"Awak nampak cantik"puji Ryan
Nayra menunduk sambil menahan senyum.Dalam hatinya sudah menjerit.
"Thank you awak pun apa kurangnya handsome"puji Nayra.
Ryan mengena baju putih bersama double pocket shirt berwarna biru dan berseluar jeans.Tanpa memakai cermin matanya.
"Tapi kan lagi handsome awak pakai cermin mata awak"
YOU ARE READING
My Mr.Nerd (Complete)
RomanceNIK NAYRA ELIZA.Gadis yang kacukan Melayu+UK mempunyai mata biru muda yang muda membuat para lelaki terpukau dengan wajah kecantikannya dan berambut brown dengan senyuman yang manis itu menjadi para lelaki tergila-gila dengannya.berumur 17 dan jugak...