Bab 41

454 26 1
                                    

Bunyi muzik yang kuat sampaikan di luar boleh di dapat dengar. Seorang wanita berpakaian baju yang tidak sedap mata memandang duduk di kerusi bar sambil meminum air haram dengan mata melihat di meja bar.

"Wey Sabrina kau tengok ni ni bukan ke Ryan yang CEO yang terkenal?"

Seorang wanita menghulurkan telefonnya ke arah wanita yang sedang duduk di kerusi. Mata Sabrina terbuka luas apabila melihat gambar Ryan dan Nayra sedang berpelukan dengan baju pengantin.

"WHAT?!"Jerit Sabrina.

Sabrina memandang gambar itu dengan tajam lalu pandang ke arah Nayra yang tersenyum itu. Sabrina menggenggam telefon itu yang berada di dalam tangannya.

"why did he marry that woman?! but not me?!"

Wanita yang berada di sebelahnya menjauhkan dirinya apabila Sabrina menjerit.

"Lah yang kau nak jerit ni dah kenapa?" Tanya Wanita itu.

Wanita itu terus mengambil telefonnya dari tangan Sabrina yang menggenggam telefonnya. Boleh pecah nanti telefon tu.

"Lily kau tahu kan sepatutnya aku yang kahwin dengan Ryan tu bukan perempuan tu yang kahwin dengan Ryan"Kata Sabrina.

"Bukan ke kau tak suka dengan dia dulu sekarang ni tiba-tiba je suka dekat dia tu pahal?"

"Itu dulu sekarang ni dia dah tak macam dulu and........kaya"Kata Sabrina dengan senyuman sinis sambil meminum air arak itu yang berada di atas meja bar.

Lily mengeleng kepalanya. Bunyi tapak kasut yang sedang menuju ke arah dua wanita yang sedang duduk di bar.

"would you like to dance with me? girl"

Sabrina memusingkan badannya. Lalu pandang ke arah suara garau yang memanggilnya. Terlihat seorang lelaki yang berpakaian baju kemeja hitam dengan lengan baju berlipat di siku dan butang baju tidak dibutangkan.

"Okey"

Sabrina turun dari kerusi bar lalu memegang lengan lelaki itu.

"What is your name? Girl"Tanya lelaki itu.

"My name is Sabrina Aleeya"Balas Sabrina.

"What pretty name can I call you baby?"

"Of course you can"

Sabrina mencucuk dada lelaki yang tidak di butang menggunakan jari telunjuknya lalu peluk lengan Lelaki itu dengan erat. Lily yang berada di bar mengeleng kepalanya melihat Sabrina  yang berpeluk lengan lelaki itu.




Nayra yang yang berada di dapur  membasuh pinggan. Sedang Nayra membasuh pinggan tiba-tiba seseorang memeluk pinggangnya dari belakang. Bau wangian perisa vanilla masuk ke dalam rongga hidungnya.

Nayra sudah tahu siapa yang memeluk pinggang dari belakang. Nayra menyentuh tangan berurat itu yang peluk di perut lalu mengusap tangan  berurat itu dengan lembut.

"Bila abang balik?"Tanya Nayra.

"Baru je"Balas Ryan.

Ryan meletakkan dagunya di atas bahu Nayra. Ryan memejamkan matanya sambil memeluk pinggang Nayra.

"Amboi dekat sini jugak ye korang nak bermanja-manja ye"

Puan Amanda menglangkah masuk ke dalam apabila melihat dua suami isteri ini yang berpelukan di dapur. Pipi Nayra mula menjadi merah. Ryan mengarut tepi kepalanya.

"Esok kamu dengan Nayra dah nak pindah dekat rumah kamu kan?"Tanya Puan Amanda yang menglangkah ke arah almari yang berada di atas untuk mengambil cawan untuk meminum air kosong.

My Mr.Nerd (Complete)Where stories live. Discover now