Nayra menyalami tangan tua Puan Nova lalu mengucup pipi Puan Nova."Nayra pergi dulu mummy"
"Ye lah kirim salam dekat mummy punya menantu ye"Kata Puan Nova.
Nayra menangguk dengan pipi sudah merah.Terus pergi ke arah kereta Asher terlihat Asher sedang menunggu di luar kereta sambil bersandar di hadapan kereta manakala Darren sudah berada di dalam kereta Asher sambil menunggu Nayra.
"Jom"Ajak Nayra.
Asher terus bangun dari bersandar lalu pergi ke arah tempat pemandu kereta terus masuk ke dalam.baru sahaja Nayra baru ingin masuk ke dalam perut kereta tangannya di tarik oleh seseorang.
Nayra menoleh ke belakang terlihat Adrian berdiri di belakangnya sambil memegang pergelangan tangannya.
"Biar aku hantar kau"
"Um.............Takpe abang Adrian Nayra boleh naik dengan abang Ash-"
"Jangan degil Nayra Eliza!"Tengking Adrian.
Nayra mendengar tengkingan Adrian tersentak.Asher yang melihat itu pun terus keluar dari perut kereta.
"Along kau boleh tak jangan paksa Nayra pergi dengan ka-"
"kau diam boleh tak?!"
Adrian pandang ke arah Asher dengan tajam.Anak mata Adrian menikam anak mata Asher membuat Asher telan air liurnya.
"Jom"
Adrian menarik tangan Nayra dengan kasar.Nayra pusing kepala pandang ke arah Asher dengan wajah seperti ingin minta tolong dari Asher.
Asher yang melihat wajah Nayra yang seperti ingin meminta tolong darinya turut berasa bersalah kerana tidak dapat menolong Nayra.
Di dalam kereta hanya bunyi ridio sahaja yang di dengar tiada siapa yang mahu membuka mulut masing-masing.
Nayra pandang ke luar tingkap malas nak pandang Adrian kalau pandang Adrian bukan bagi dia tenang pun bagi sakit hati ada lah.
Sudah lama mereka berdua diam Adrian mula membuka mulut.
"Aku tak nak kau dengan dia rapat sangat"Kata Adrian tanpa pandang ke arah Nayra.
Nayra mendengar itu berkerut dahi terus pandang ke arah Adrian yang matanya tak lepas melihat hadapan.
"Apa masalah abang Adrian sebenarnya dari semalam dah abang Adrian cakap tak suka dekat dia"Kata Nayra dengan wajah marahnya.
"Nayra dengar sini aku tak nak kau rapat dengan dia sebab dia orang jahat Nayra"
"Macam mana Abang Adrian tahu yang kalau Ryan tu orang jahat Abang Adrian ada bukti ke? Tak kan?!"Tengking Nayra.
"Nayra memang aku takde bukti tapi-"
"Kalau abang takde bukti habis tu kenapa nak tuduh dia yang bukan² sedangkan abang Adrian pun jahat juga!"
Adrian terus berhenti keretanya di hadapan pagar sekolah Nayra terus pandang ke arah mata Nayra dengan tajam.Nayra yang melihat Adrian pandang ke arahnya terus menunduk.
Adrian terus memegang tangan Nayra lalu meletakkan di wajahnya.
"Aku buat semua sebab aku cinta dekat kau Nayra I love you Nayra kenapa kau tak sedar yang aku ni dah lama cinta dekat dari kau 12 tahun lagi Nayra"
Nayra terkedu dengan luahan isi hati Adrian lalu menepis tangan Adrian dengan kasar.
"Nayra please"
Adrian memegang bahu Nayra lalu memusingkan badan kecik Nayra mengadap ke arahnya.
YOU ARE READING
My Mr.Nerd (Complete)
RomanceNIK NAYRA ELIZA.Gadis yang kacukan Melayu+UK mempunyai mata biru muda yang muda membuat para lelaki terpukau dengan wajah kecantikannya dan berambut brown dengan senyuman yang manis itu menjadi para lelaki tergila-gila dengannya.berumur 17 dan jugak...