Nayra yang berada di belakang sekolah duduk di bawah pokok sambil memeluk tubuh.Kata kata Sabrina itu melayang dalam kepala otaknya.
'Betul ke apa Sabrina cakap dekat aku? Yang aku ni perempuan sialan'
Air mata Nayra mula jatuh di pipi lalu menunduk kepalanya.
Sedang Nayra melepaskan tangisnya bunyi ranting kayu membuat dia pandang ke arah bunyi itu terlihat Ryan berdiri di situ.
Nayra mengesap pipinya yang sudah basah.
Ryan berjalan menuju ke arah Nayra lalu duduk di sebelah Nayra.
"Awak okey?"Tanya Ryan.
Nayra menangguk dengan senyuman palsu di wajahnya.
"Saya okey kenapa awak tanya?"Kata Nayra.
"Sebab saya nampak awak seorang² dekat sini tu lah saya tanya"Balas Ryan.
Nayra angguk lalu pandang ke arah bawah.
"Um........Awak"
Ryan pandang ke arah Nayra
"Ye ada apa?"Tanya Ryan.
"Um............ Sebenarnya"
Aira,Amira dan Xin berjalan di koridor untuk masuk ke dalam kelas mereka.
Tiba tiba Xin memegang perut dengan wajah kesakitan.
"Wey aku nak pergi toilet jap"
"Nak aku teman tak?"Tanya Amira
"Takpe² aku boleh pergi sendiri korang pergi lah dulu"
Xin terus pergi beredar dari situ meninggalkan Aira dan Amira.
"Jom Amira"
Amira menangguk lalu berjalan bersama Aira.
"Hilang pun sakit perut aku ni"Kata Xin yang baru buang hajatnya.
Xin pergi ke arah singki untuk membasuh tangan lalu mengambil tisu yang berada di tepi singki.
Xin pergi ke arah pintu keluar lalu keluar dari tandas.
Sedang Xin berjalan untuk menuju ke kelasnya.Matanya tertangkap dengan seorang pelajar lelaki dan jugak pelajar perempuan yang berada di belakang sekolah.
'eh itu bukan ke Nayra dengan Ryan?'
Memandang tandas sekolah dekat belakang sekolah Xin boleh nampak dua orang pelajar tu.
Xin sembunyi di belakang dinding lalu keluar kepala sedikit melihat Nayra dan Ryan sambil mendengar berbual Antara Ryan dan Nayra.
"Awak boleh tak jadi boyfriend saya?"
Ryan mendengar itu tidak bergerak sama sekali hanya pandang Nayra sahaja wajah agak terkejut.
Jantung Ryan bagaikan mahu tercabut rasa.
Di sebalik dinding Xin mendengar itu pun terkejut.
"Serius lah Nayra?!"Jerit Xin dengan perlahan.
"Um.......Awak buat apa kat sini rehat pun nk habis dah ni"
Xin mendengar suara garau seorang lelaki pusing kepala ke arah lelaki yang sudah berada di belakangnya.
Terlihat Kai berpakaian baju pengawas sekolah dengan lengan panjang baju berlipat hingga siku.
Xin melihat Kai berpakaian seperti itu terpukau dengan Kai berbaju pengawas.
'kenapa lah awak ecem sangat Encik abe'
YOU ARE READING
My Mr.Nerd (Complete)
RomanceNIK NAYRA ELIZA.Gadis yang kacukan Melayu+UK mempunyai mata biru muda yang muda membuat para lelaki terpukau dengan wajah kecantikannya dan berambut brown dengan senyuman yang manis itu menjadi para lelaki tergila-gila dengannya.berumur 17 dan jugak...