DRING!!!!!!
Bunyi loceng sekolah berbunyi menujukan waktu rehat.Semua pelajar keluar dari kelas mereka masing-masing untuk mengisi perut kosong mereka.
Nayra yang masih lagi berada di dalam kelas sambil termenung di luar tingkap.
Sedang Nayra termenung seseorang menepuk bahunya membuat Nayra terkejut kecil.
Nayra pusing kepala melihat Aira berdiri di hadapannya.
"Kau tak nak makan ke?"Kata Aira.
Nayra mengeleng kepala lalu sambung memandang ke luar tingkap
"Jom lah Nayraku sayang jangan lah kamu asyik termenung"Xin menarik tangan Nayra.
"Takpe lah korang pergi lah dulu nanti aku pergi"Kata Nayra.
"Betul ni?"
Nayra angguk sambil senyum
"Ok jom"Ajak Aira
Aira,Amira dan Xin beredar keluar dari kelas meninggalkan Nayra berseorangan di dalam kelas.
Nayra sambut memandang di luar tingkap.Tengah Nayra termenung suara tapak kaki memasuki dalam kelasnya.
Nayra terus pandang ke arah pintu kelas terlihat Ryan yang berdiri di situ lalu pergi ke arah Nayra.
"Awak tak pergi rehat ke?"Tanya Nayra.
Ryan mengeleng kepalanya lalu mengambil kerusi duduk di sebelah Nayra.
"Um........awak macam mana sekarang ada sakit lagi?"Tanya Nayra.
Ryan mengeleng kepalanya sekali lagi tanpa sebarang suara keluar dari mulutnya.
Nayra yang melihat Ryan dari tadi tidak bersuara mula diam.
Ryan mengeluarkan kota dari poket seluarnya lalu meletakkan di atas meja Naryra lalu terus menghulur ke arah Nayra.
Nayra pandang ke kota yang di beri oleh Ryan lalu pandang ke arah Ryan.
"Untuk awak"Kata Ryan
Tanpa membuang masa Naryra terus membuka kota itu.
Nayra hanya diam sahaja apabila kota itu berisi sebuah gelang tangan dengan ada bentuk beruang.
Nayra mengeluarkan gelang itu lalu pandang ke arah Ryan.
"Happy birthday Nayra That's all I can give you"Kata Ryan.
Nayra tersenyum terus memakai gelang itu lalu pandang ke arah Ryan.
"Thank you so much for this beautiful gift"
Ryan tersenyum dengan ucapan terima kasih dari Nayra.
Nayra yang berada di luar sekolah melihat gelang tangan itu berada di pergelangan tangan sambil senyum.
"Cantik ye kau punya gelang"
Xin pegang pergelangan tangan Nayra sambil melihat gelang.
"Ha ah cantik sangat kau dapat dari mana?"Tanya Amira.
"Dari Ryan"Balas Nayra
"Cieeeeeee kawan aku dah ada boyfriend lah"ejek Xin
Nayra siku lengan Xin dengan muka sudah menjadi merah seperti tomato.
"Ish mana ada lah dia bagi aku gelang ni sebab hari ni hari jadi aku ha! Mesti korang lupa kan hari ni hari jadi aku?"Kata Nayra.
"Eh mana ada kitaorang tak pernah lupa hari jadi kau kan Amira"
YOU ARE READING
My Mr.Nerd (Complete)
RomanceNIK NAYRA ELIZA.Gadis yang kacukan Melayu+UK mempunyai mata biru muda yang muda membuat para lelaki terpukau dengan wajah kecantikannya dan berambut brown dengan senyuman yang manis itu menjadi para lelaki tergila-gila dengannya.berumur 17 dan jugak...