Bab 22

387 31 12
                                    


Kini Ryan sudah di boleh pergi ke sekolah seperti biasa.Sedang Ryan duduk di mejanya dia terdengar bisikan dua orang pelajar perempuan di kelasnya.

"Eh kau nak tahu tak masa kau tak mari sekolah selama seminggu tu?"Bisik pelajar perempuan 1

"Ha apa?"bisik pelajar perempuan 2

"Nayra dia ada hubungan dengan budak nerd dekat situ tu"bisik pelajar perempuan 2 sambil menujuk ke arah Ryan menggunakan bibirnya.

"Kau serius lah?!"bisik pelajar perempuan 2.

"Ye"bisik pelajar perempuan 1.

Ryan hanya mengabaikan bisik bisikan syaitan itu.terus memandang ke arah luar tingkap daripada dengar bisik-bisikan setan tu baik tengok dekat luar tingkap lagi tenang.









Nayra yang berjalan di koridor bersama Xin tiba tiba di panggil oleh budak lelaki yang tengah bersandar diri di dinding.

"Hai Nayra"

"Eh kau boleh tak jangan kacau Nayra?"Tanya Xin dengan tegas.

"Alah bukan ye pun boyfriend nerd dia tu marah kan"

Kawan di sebelah menangguk.

"Dah Xin jom kita pergi nanti Cikgu marah pulak"

Nayra menarik pergelangan tangan Xin.Xin pusing kepala ke belakang pandang ke arah dua pelajar lelaki dengan tajam.









Di dalam kelas semua berbisik antara satu sama lain tentang hubungan Nayra dan Ryan.Nampak sangat perempuan ni kaki gosip.

"Aku tak faham lah kenapa lah Nayra tu couple dengan budak macam Ryan dia tulah dah cantik lepastu comel pulak tu tapi couple dengan budak sekma"Pelajar perempuan 2 Ketawa dengan perlahan.

"Tulah aku kata dalam banyak lelaki yang handsome yang budak tu jugak dia pilih"Kata pelajar perempuan 2

Nayra mendengar bisikan syaitan itu hanya menahan dirinya daripada kemarahannya.Xin yang tidak tahan itu terus bangun lalu menglangkah jalan.

Belum sempat Xin ingin menglangkah jalan ke arah setan setan itu Nayra memegang lengan Xin.

"Tapi Nayr-"

Nayra mengeleng kepalanya.Xin mendengus kuat lalu duduk kembali di tempatnya.










Amira dan Xin duduk di meja makan bersama pinggan berisi nasi goreng lalu meletakkan di atas meja.

Aira yang sudah sampai di kantin terus memandang sekeliling kantin mencari rakan-rakannya.Xin melihat Aira sudah sampai terus melambaikan tangannya ke arah Aira.

Aira melihat Xin melambai tangannya terus pergi berjalan ke arah mereka lalu melabuh duduk di hadapan mereka.

"Nayra mana?"Tanya Xin

"Nayra dia tak nak makan katanya takde selera"Balas Aira.

"Aku tak faham lah apa masalah dekat sekolah ni aku tahu lah si Nayra tu budak cantik dan comel tapi tak boleh ke dia ada hubungan dengan budak sekma macam Ryan tu"Kata Aira dengan geram.

"Tulah aku rasa geram sangat ni semua salah Sabrina tu geram betul rasa macam nak tarik je rambut sunda- tu biar sampai botak"Kata Xin yang memegang sudu menggunakan kedua-dua belah tangannya.

"Korang cakap pasal apa ni?"

Mereka bertiga pandang ke arah pemilik suara itu terlihat Darren dan dua orang di belakang ialah itu Kai dan jugak Aron yang berada di belakang Darren.

My Mr.Nerd (Complete)Where stories live. Discover now