PAYLAŞIM AKŞAMI

2.6K 6 1
                                    

          Kraliçemiz 1.Nefret, yine bir ilki taçlandırıyor. Bu akşam duygu ve düşüncelerin paylaşılmasına ve halkımızın farkındalığını arttırmaya yönelik bir etkinlik düzenlemiş. Müthiş bir kadın. Her ne kadar ona kraliçe diye hitap etsek de tamamen demokratik bir seçimle yöneticimiz oldu. Kraliçe ünvanı sembolik ve mecazidir. Her an okuduğu ve hepimizden çok şey bildiği için ona bu şekilde hitap etmeyi seçtik. Bilginin ve bildiği her şeyden nefret etmenin kraliçesidir o. Çok yaşaaa 1. Nefret! Ve bizim duygu ve düşünce dünyamızı besleyecek her detayı hesaplamaya çalışır ki amaç ülkemizde tek cahil olmaması. Cehalet yıkımdır, yok olmaktır, kötü niyetliler tarafından kullanılmaktır, duygularınızla oynanmasıdır, dır da dır! Kraliçemiz bizim asla böyle olumsuzları yaşamamızı istemiyor. Geride bıraktığı dünyanın nefreti ile kendisini bize adamış yüce bir insandır. Hayatının nefretini bulduktan sonra düğünü ve evlilik anlayışı ile de idolümüz olmuştur. Bizden gizli bir yaşamı yoktur. Kayıt görevlileri onu her icraatini yazıp önemli görülen gelişmeleri bize duyurur. Şeffaf yaşamın hayranıdır. Ve sanıyorum şu an tatlı bir şüphe içinde. Henüz resmi bir duyuru yapılmadı ama sanırım bir bebek bekliyor. Nefretot'un incelemeleri bitince duyurulur. Olayın en muhteşem yanı, eğer bu doğruysa ülkemizde doğacak ilk bebek olacak! Kraliçemize yakışır bir liderlik örneği!

          Çığırtkanlardan öğrendiğimize göre, bu akşam yemekten sonra halk meydana davetli. Duygularımızı ve düşüncelerimizi paylaşacağız birbirimizle. Bu paylaşım, bizi daha çok bir bütün haline getirecek. Ayrıca dün nefretlik dünyaya giden görevlilerin de bize anlatacakları var. Bilelim ki ona göre önlemlerimizi alalım. Sonra düşünürümüz Nefretes de var programda. O da her şey konuşulduktan sonra asıl sentezi yapacak kalıcılığımızın devamı için. Ve ve ve! Ülkemizin ünlü iki şairi de etkinliğin başka bir heyecanlı yanını oluşturuyor. Yanılmıyorsam bize ilk şiirlerini okuyacaklar. Şimdiden dehşet bir akşam geçireceğimizi düşünüyorum, içim içime sığmıyor! Yanımda Nefretgül ile muhteşem olacak her şey! Yalnız onunla konuşmam gereken bir durum var. Ülkemizin geleneklerine göre, evlenmeye karar veren kişiler bunu herkesin önünde açıklar. Buna, evlilik sözü diyoruz burada. Bilinen dünyanın söz kesme veya nişanı gibi bir şey ama daha duygu destekli. Bizim anlayışımıza göre insan duyguları değerli ve kutsaldır. Yüce yaratıcının bize bahşettiği en büyük nimetlerden biri. Hepimiz inanıyoruz ama kimse kimsenin inancına karışmaz burada. Ötekileştirmek kavramını silip attık. İnanmak önemli, o kadar! O yüzden de eski dünyanın yatırım ve yatırım aracı denen her çeşidini sildik varlığımızdan çünkü bizce en güzel ve en değerli yatırım insanlıktır, insan kalabilmektir. Bu yüzden de ilk önce yadırganan hatta alay edilen para birimimiz nefretcoin zirve yapıyor. Bu da çok ilginç! Bilinen dünya hem insan duygularını önemsemeden yok ediyor hem de yok ettiğini başka bir yerde görünce yüceltiyor. İnsan işte, çelişkilerle dolu! Fakat bizim ülkemizde bu karmaşa yok, her konu oldukça net. O yüzden akıl ve duygu kaosu yaşamıyoruz. Bu da ayrı bir huzur ve rahatlık demek. Nefretgül'ün fikrini almak için kulübesinin kapısını çalıyorum. Hoş bir telaş içinde görünüyor kapıda.

-''Nefretgül, seninle bir şey konuşmam gerek.''

-''Tabii konuşalım!'' derken eski sert ifadesi yok yüzünde.

-''Bu akşamki etkinlikte evlilik sözümüzü ilan edelim mi?''

-''O nedir?'' derken öylesine masum ve çekici ki!

-''Ülkemizin bir geleneği. Evlenmeye karar  verenler bunu herkesin önünde ilan ederler. Eskinin nişanı gibi bir şey. Ne dersin? Ben,herkesin karım olacağını bilmesini çok istiyorum, durum resmileşirse daha iyi olur.''

Nefretgül, uzun uzun bakıyor yüzüme ve o an anlıyorum ki hala gideremediği korkuları var. Konuşunca yanılmadığımı görüyorum:

-''Nefretkan, buraya geldiğimden beri bana öyle iyi davranıyorsun ki! Ama ne bileyim ....'' 

NEFRETİYA (Yetişkin.) Tamamlandı.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin