C A P I T O L U L 47

2.7K 130 13
                                    

Ash m-a îmbrățișat pe la spate și mi-a șoptit la ureche:

— Surpriză!

Am clipit. O dată. De două ori.

— Ash..., am început, dar nu aveam nici cea mai vagă idee ce ar trebui să zic.

M-am întors cu fața spre el. Ash m-a lăsat să mă întorc, dar și-a ținut în continuare mâinile pe talia mea. Zâmbea, dar îmi puteam da seama că e agitat din cauza reacției mele.

— Ai... aveai o casă aici? L-am întrebat, sperând că avea apartamentul ăsta de mai demult.

— Am o casă oriunde ești tu. Acasă nu mai e acasă dacă nu ești tu acolo. Pot să mă aflu pe o insulă pustie, dacă ești lângă mine, voi ști că sunt acasă.

Inima mea s-a oprit și a oftat în același timp cu mine. Uneori, nu-mi venea să cred că Ash era real.

Mi-am pus brațele în jurul gâtului său și mi-am ascuns fața în pieptul lui. Aproape că-mi dădeau lacrimile. Nimeni nu-mi mai spusese ceva atât de frumos.

Ash mi-a ridicat chipul spre al lui și și-a lipit buzele de ale mele într-un sărut tandru.

— Du-te sus. Ți-am pregătit o surpriză. Bucură-te de ea, până când fac focul în șemineu.

Am dat aprobator din cap. Ash mi-a zâmbit larg, încurajându-mă să fac același lucru. Am zburdat apoi pe scări. Nu mai puteam să-mi înfrânez curiozitatea.

Când am ajuns la etaj inima mi s-a oprit. Semăna izbitor de mult cu apartamentul din Los Angeles. Etajul era ocupat de un dormitor imens în centrul căruia domnea un pat cu baldachin. Undeva în stânga era o cadă uriașă, ascunsă după un paravan.

M-am apropiat de pat. Așezat pe așternuturile albe aștepta un set de lenjerie dantelată, vișinie. Dumnezeule! Era atât de frumoasă. Am atins materialul moale. Asta era surpriza.

Zâmbind mi-am dat jos hainele groase și am îmbrăcat lenjeria. Era surprinzător de confortabilă. Am îmbrăcat și halatul de satin, tot vișiniu, care însoțea lenjeria. Apoi mi-am pus hainele în dulap și m-am apropiat de geamul imens care acoperea aproape tot peretele. Aveam o priveliște uimitoare asupra unui New York înghețat.

Am fost atât de prinsă de imaginea de basm, încât nu l-am auzit pe Ash apropiindu-se.

— Ți-a plăcut surpriza? A șopit aproape de urechea mea, făcându-mă să mă înfior.

Am dat aprobator din cap. Ash mi-a cuprins mijlocul cu brațele.

— Să știi că a fost foarte greu să o aleg. Au fost atâtea modele în care arătai precum păcatul suprem care mă va trimite în străfundurile iadului, a continuat să-mi șoptească, în timp ce una dintre palme i se plimba agale peste tot trupul meu.

— Cu de știi asta? Nu am fost acolo să probez, am spus, cu respirația întretăiată.

Mi-am sprijinit capul de umărul lui, în timp ce palma sa în cuprinsese unul dintre sâni.

— Mi te-am imaginat. Gândește-te doar. Abstinet de o săptămână întreagă, plimbându-mă printr-un magazin de lenjerie, având fantezii cu tine. A fost groaznic.

M-am foit, strângându-mi coapsele și încercând să alung acea senzație care-mi mistuia trupul.

— Chiar așa? Ar fi fost mai bine dacă eram și eu acolo? Am întrebat, mânată de o curiozitate indecentă.

— Mhm, a murmurat, cu trecându-și buzele peste pielea mea, la baza gâtului.

— Ce ai fi făcut dacă eram acolo?

BellaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum