|11|

5.2K 249 73
                                    

|11•|

Yirmi bir yıllık hayatım boyunca gerçekliğini sorguladığım bir çok an yaşamıştım ama şüphesiz ki en tuhafı şu an yaşadıklarımdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yirmi bir yıllık hayatım boyunca gerçekliğini sorguladığım bir çok an yaşamıştım ama şüphesiz ki en tuhafı şu an yaşadıklarımdı. Aniden üniversiteli olmuş,ailemden sevdiklerimden kilometrelerce uzakta bir şehire yerleşmiş ve ilk defa bir sevgili edinmiştim.

Kendimden onlarca yaş büyük ve hiç tanımadığım tuhaf,garip bir sevgili.

Bu durumdan rahatsız olduğumu söylemek beni yalancı yapar mıydı emin değildim. Mutluydum, heyecanlıydım ama aynı zamanda korku doluydum ve  yıllardır yaşadığım monoton hayatım yepyeni bir evreye girmiş gibiydi. Bunun sebebi Zahid'in kendisiydi, hissetirdikleriydi.

Meraklı bakışlarımın farkına vardığı için bana evini gezdirmeye başlamıştı. Kalbim sızlıyor, bakışlarımı yüzünde bile sabit tutamazken evinde kalıyordum. Aynı yatağı paylaşıyordum. Şimdi ise evini geziyordum. Her odada uzun uzun bakışlarımı tutuyor artık ondan çekinmemin hiçbir şeyi değiştirmeyeceğini düşünüyordum.

Normal bir insan sevgilisinden çekinmezdi ki. Bu saçmalığın daniskasıydı!

Aslına bakılırsa tam bir ergen gibi davrandığımı düşünüyordum. Bana yaklaştıkça bir geri kaçmadığım kalıyordu ve tüm bunlar koca bir saçmalık gibiydi. Zihnim durmadan yakın arkadaşlarımın anlattığı anılarına kayıyordu.

Tek isteğim onlar  gibi olmaktı. Normal bir ilişki yaşamak, sevilmek, heyecanlı bir kaç küçük dokunuş ve daha fazlası...

Diğer odalara nazaran küçük odada bulunan kum torbasına heyecanla yaklaştığımda o da peşimden odaya girmiş ve sakin bir şekilde benim tepkilerimi izlemeye koyulmuştu.

"Bende kullanabilir miyim?"

Heyecanla konuştuğumda parmaklarının arasında ki sigarayı umursamadan beni kolunun altına aldı. Şakağımı sızlatan küçük öpücüğünden sonra geri çekildiğinde koca torbaya doğru heyecanla bakmayı sürdürdüm.

"Sonrasında sızlanmayacaksan seni çalıştırabilirim."

Sözleri gözlerimi devirmeme sebep olurken kolunun altına doğru biraz daha yaklaşarak göğsüne sindim.Dıştan neyi yansıtıyordum veya nasıl görünüyordum emin değildim ama içten içe heyecandan ölecek gibiydim. Gerginliğimi atmak için yanında, yakınında olmak istiyordum.

"Dalga geçme benimle, çok güçlü olduğumu görünce üzülürsün."

Kaşları alayla havalandığında omzuna doğru  yumruğumu savurdum.  Tepki vermemesini  beklerken abartarak acılı bir inleme koyvermişti. Bu haline kıkırdarken  bakışlarını üzerimde hissetmenin heyecanıyla bir süre  duraksadım. Ardından odaya kısaca biraz daha göz atmış ve çıkabilececeğimizi söylemiştim.

AHZA |gay|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin