|18|

4.4K 212 29
                                    

|18•|

Gün aydınlanana kadar bir türlü uyuyamamıştım. Sonunda hem bedenimin çektiği ağrıya hemde düşüncelerimin rahatsız ettiği zihnime karşı koyamayıp uyuya kalmıştım. Çok kötüydü. Hiç sevmesem bile tanıdığım iki insanın bu denli feci bir şekilde ölmesi çok kötüydü.

Sırtımda ve belimde hissettiğim parmaklarla gözlerimi hafifçe araladım. Uzun saten perdelerin bir kısmı çekilmiş olsada güneş ışıklarının vurduğu aralık kısımlar vardı. Gözüm komodinin üzerinde ki saateçarparken henüz dokuz olduğunu görünce rahat bir nefes aldım.

"Günaydın."

Zahid'in boğuk sesinin ardından omuzlarımın tam ortasında ki küçük öpücüğüyle gülümsemeye çalışarak arkamı döndüm. Bedenim acıyla kasılırken yüzümü buruşturdum.

"Günaydın."

Alnıma doğru dökülen saçlarımı büyük elleriyle geriye çektiğinde acıyla yüzüne bakmaya devam ettim. Tüm bedenimin bu denli fazla ağrıması normal miydi?

"Ağrın var mı?"

İlk defa bu denli sakin ve yumuşak duyduğum sesiyle uysalca kafamı salladım. Çıplak üst gövdesiyle üzerime doğru eğilip açıkta kalan boynuma bir kaç küçük öpücük kondurduktan sonra geri çekildi.

"Çok acıyor normaldir değil mi?"

Yanağımda duran eline elimi yaslayarak konuştuğumda dişlerini sıkmıştı. Yeniden üzerime eğilip bu sefer dudaklarını sertçe dudaklarıma bastırdığında gözlerimi yumdum. Hareket etmeyip sadece baskıyla dudaklarını dudaklarıma bastırmıştı. Bir süre sonra geri çekildiğinde mahmur ifademe koyu gözleriyle baktı.

"Ağrı kesici aldırdım, içtikten sonra dinlenirsin."

Kafamı sallayarak onayladım. Kılımı kıpırdatacak halim yoktu....

Bir süre daha yatakta oyalandıktan sonra çıplak bedenime ince beyaz çarşafı sararak zorlukla ayaklandım. Zahid dışarıdan bir şeyler söylediği için onları bekliyordu. Bende bu sürede duş alıp yemeğimi de yedikten sonra yeniden uyumak istiyordum. Yorgundum.

Yatağın solunda kalan siyah uzun kapıya yaklaşıp araladım. Lüks ve fazlasıyla geniş banyo gereksiz karanlıktı. Diğer alanlar beyaz ve gri döşense de evde ki üç banyoda tamamen siyahtı. Yani korkunç.

Çarşafı bedenimden sıyırdıktan sonra banyoya girdim. Kapıyı arkamdan kapatıp çıplak bir şekilde banyoya girdiğimde tenim soğuktan biraz ürpermişti. Ayakta durmak istemediğim için direkt banyo dolaplarına yöneldim. Küçük bir saç havlusu ve bornoz aldıktan sonra lavabo mermerin üzerine koydum. Geri çekilip küvete doğru ilerleyecekken aynada ki görüntümü fark ettiğimde bir süre duraksadım.

Biraz kötü görünüyordum.

Bedenimin her yerinde irili ufaklı çürükler vardı. Dudaklarımın bir kaç kısmı patlamıştı. Meme uçlarım bakınca bile canımı acıtacak kadar kötü duruyordu. Normal miydi bunlar? Yoksa ben mi abartıyordum?

Yaşadığım ilk ilişkinin bu denli yıkım getirmesini belkide kaldıramıyordum...

||

AHZA |gay|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin