|17•|
Zahid yine gecenin bir köründe evden çıkmıştı. Ne düşünmem gerektiğini bilemeyerek kendime, bana yeni aldığı kıyafetlerden çıkarıyordum. Duş alıp temizlenmek ve tüm kötü düşüncelerimden arınmak istiyordum.
Komodinin üzerinde ısrarla titreyen telefonla oflayıp giyinme odasından çıktım.Hızlı adımlarla komodinin önünde durduğumda telefonu elime aldım. Gökhan'dan mesaj geldiğini görünce kaşlarım çatılmıştı.
"Okula neden gelmiyorsun?"
Mesajı görüldüde bıraktığımda yeniden yazmaya başlamıştı. Ayakta durmak istemeyip telefonuda elime alarak yatağa oturdum tam o sırada bildirimde gelmişti zaten.
"Sorun ne Gökhan, ne istiyorsun benden?"
Parmaklarımı klavyenin üzerinde dolandırıp hızlıca yanıtladım.
"Batu ben sana çok değer veriyorum, neden bana böyle davranıyorsun?"
Bilmemezlikten gelmesi sinirle gözlerimi yumama sebep olsada herhangi bir cevap vermedim. Kendisinden olabildiğince uzak durmak ve o günü unutmak istiyordum.
Mesaja yanıt vermemeye karar vererek bakarken telefonum çalmaya başlamıştı. Annemin aradığını görünce hızlıca yanıtladım. Güzel sesi aceleci olsada bir o kadarda sakinleştiriciydi."Annem,nasılsın iyi misin?"
"İyiyim sen nasılsın,babam nasıl?"
Artarda heyecanla sorular sormaya başladığımda güzel gülümsemesini görmememe rağmen hissediyordum.
"İyiyiz annem,seni çok özledik ama."
"Bende çok özledim."
Gerçekten çok özlemiştim, neredeyse dönem bitmek üzereydi ve ilk defa bu kadar fazla ayrı kalmıştık.
"Dönemin bitmesine az kaldı , biletini şimdiden ayıralım mı yoksa arkadaşlarınla bir süre daha kalacak mısın oğlum?"
Sonlara doğru kısılan sesiyle gülümsedim. Gelmemi çok istemesine rağmen beni rahat bırakmaya, gezip tozmalarıma izin vermeye çalışıyordu.
"Gelirim anne alın siz bileti, iki haftaya ordayım."
İkimizde uzun bir süre keyifle sohbet ettikten sonra şarjı biteceği için kapatmak zorunda kaldık. Telefon kapanır kapanmaz gülümsemem solarken yeniden uygulamaya girdim. Gökhan'ın mesajına tıklayıp telefonla konuşurken bile gelen mesajları merak etmiştim.
Mesaj kutusuna tıkladığımda konuştuğumuz mesajların bile olmadığını görünce dudaklarım şaşkınca aralandı.
||
Su tüm vücudumu ıslatırken iç çektim. Düşüncelerim tüm zihnimi çepeçevre sarmışken huzur haricinde her duyguyu hissediyordum. Zahid'e bir anlam yükleyemiyordum. Garipti, her hareketi garipti. Fotoğraflarımı çekmesine bir anlam veremiyordum yada neden beni sürekli çıplak bıraktığınada.Farklı bir adam olduğunun farkındaydım ama her şey çok üst üste geliyordu. Yoruluyordum...
Su bir süre daha tüm bedenimi ıslatmaya devam ederken evin kapısı açıldı.
Dönmüştü.