Keyifli okumalar.
Sınır; 80 vote,80 yorum.|39•|
Dışarı da çok fazla vakit geçirdiğimi düşündüğüm her hafta kendimi eve kapatma alışkanlığım bünyeme henüz çok küçükken yerleşmişti.Yaşlı insanlar kadar benimde hoşuma gitmiyordu. Evde olmazsam aklımı toparlayamıyor gibi hissediyordum. Düzeni ve ev sıcaklığını seviyordum sanırım.
Kışı bitirmemize rağmen Ankara gün be gün kötüleşiyordu,yüksek katta oturduğumuz içinde gürleyen gök,su dolu bulutlar tam dibimizde gibiydi. Kötü havaları seviyordum aslında, tam o mevsimlerde eve kapanmayı bir şeylerle uğraşmayı seviyordum.
Elimde ki sıcak çikolata dolu fincanı dudaklarıma yaklaştırdığımda, yeniden gürleyen gökle bakışlarımı cama çevirdim. Dudaklarımda çikolatanın içine gözüm doymayarak çok fazla eklediğim fındık kırıntıları yapışınca büyük bir hazla emerek yağmaya başlayan yağmuru izlemeye devam ettim. Saçma bir şekilde huzurlu hissediyordum.
"Ne düşünüyorsun?"
Berjerde iyice kıvrılarak tamamen gökyüzünü seyre dalmışken Zahid'in ani sesiyle irkildim. Dersleri yüzünden öğleden sonra okula gitmişti, düşüncelere daldığım için geldiğini fark etmemiş olmalıydım. Sakin sorusunu kavradığımda elimde ki fincanı orta sehpaya bırakarak omzumun arkasından geriye döndüm.
"Neden senin gibi biriyle birlikte olduğumu, Aydın'a dönünce seni unutacağımı falan klasik şeyler."
O saçma günden beri sinir bozucu davrandığım tüm anlarda olduğu gibi yine kaşları alayla havalandığında omuz silktim. Beni ciddiye almamaya devam etmesi ikimizin de hayrına olurdu.
"Ben ne yapacağım peki, izin mi vereceğim bu duruma?"
Üzerinde ki ceketi çıkararak büyük koltuğun üzerine bıraktığında bakışlarında ki alay sesine bulanmış ve odayı doldurmuştu. İstemsizce kıkırdarken karşımda ki berjere gelip oturduğunu fark edince bakışlarımı kararan gökyüzünden çektim ve avuçlarımın arasında ki örtüye iyice sarındım. Yana doğru uzanarak gözlerimizi birleştirdiğimde o da yayvanca yayılmış ve kafasına demir kısma yaslayarak bana doğru dönmüş ve göz kırpmıştı.
"Ya bak senin daha önce sevgilin olmadığı için bilmiyorsun sanırım bu durumları, çiftlerden biri ayrılmak istediği an diğer taraf buna saygı duyar ve ilişki biter. Bu yaşından sonra ben mi öğreteceğim sana bunları Zahid'cim?"
Sesimdeki kinaye dudaklarının genişçe kıvrılmasına sebep olduğunda dilini dudaklarının üzerinden geçirerek rahatsız koltuğa biraz daha yayıldı. Gövdesi ve boyu yüzünden hiçbir yere sığamıyordu resmen.
"Öğret bakalım, başka bilmem gereken bir şey var mı?"
Parmağımı alnıma yaslayarak bir süre dudak büzdüğümde çevrilen bakışlarını umursamadan konuşmaya devam ettim. Bir süre bana dokunmaması, karar vermeye çalıştığım bu süreçte bana iyi gelecek tek şeydi. Mantıklı düşünmek istiyordum artık.
"Çiftler ilişki içerisindeyken birbirlerine bir çok konuda haber verirler. Bunu izin almak gibi düşünmeyelim, mesela gece bir uyanıyorum sen yoksun yatak boş. Hiç öyle şeyler yapmazsın aslında ama öyle oldu diyelim."
Erkeksi kahkahası kulaklarımı doldurduğunda şaşırarak gözlerimi kocaman açmamak için kendimi zor tuttum. Keyfi yerindeydi aslında ama hiçbir zaman bu kadar güleç ve rahat olmamıştı.