Bölüm 49- Bir Günlük Ateşkes

100 11 4
                                    

VURGUNA GERİ SAYIM: 81 GÜN

$

Giray Zahiroğlu

Elimde çevirip durduğum kalemi öfkeyle duvara fırlattım. O p*çin aklından neler geçtiğini merak ediyordum. İki gün önce onunla görüşmeyi talep etmiştim. Ses yoktu.

"Belki de Asaf'ın yanına gitmeliyim."

Odadan çıktığımda beni gören asistanım heyecanla ayağa kalktı. Yüzüne bile bakmaksızın asansöre yöneldim. Son birkaç gündür kadınlara karşı ilgisizliğim başta asistanım olmak üzere pek çok kadını hayal kırıklığına uğratıyordu.

Üst kata çıktım, Asaf'ın odasına yöneldim. Hazan'a alışık olmadığı, sert bir tavırla "Asaf odasında mı?" diye sordum. Mavi gözleri şaşkınlıkla irileşti, ne söyleyeceğini bilemediğinden kekeledi.

"E-evet."

"Yanında kimse var mı?"

"Hayır."

Tek kelime etmeden odaya yöneldiğimde "Giray Bey! İçeri giremezsiniz!" diyerek koşar adımlarla peşimden geldi.

Ben odaya girdikten saniyeler sonra Hazan da odaya girdi.

"Asaf Bey..." diye konuşmaya başladığında Asaf "Çıkabilirsin Hazan." diyerek onu susturdu. Hazan tek kelime daha etmeden odadan çıktı.

"Sık ziyaretlerinin ardında bir sebep aramalı mıyım?"

"Baysal amca rahatsızlanmış. Aradım ama geri dönmedin."

"Yoğunum. Fark etmedim."

Görmezden gelmişti.

"Annene ulaştım. Durumu iyiymiş."

Homurdanarak onayladı. Konuşmak istemiyordu. Babasını seviyormuş gibi davransa da ikimiz de benzer durumdaydık. Babalarımızın öldüğü günü bayram ilan edecektik.

"Yorgun görünüyorsun. Proje nasıl gidiyor?" diye sordum.

"Birkaç gün geride kaldık."

"Uykusuz olmalısın. Eskisi kadar yakışıklı görünmüyorsun." diye takıldım.

"Öyle."

Kısa bir sessizliğin ardından "Bak..." dedim.

"Geçen hafta Asya ile ilgili söylediklerim..."

Durdu, tehditkar gözleri koyulaştı. Bakışlarının altında konuşmaya devam etmek güç olacaktı. O da bunu istiyordu.

"İşleri bu noktaya getireceğini düşünmemiştim. Ve o röportaj..."

"Aptallık ettiğimi mi düşünüyorsun?" sorusuyla sözümü kesti.

"Hayır. Asya için endişeleniyorum."

"Endişelenmekte haklısın."

"Röportajda bahsettiğin olay... Gerçek mi?" diye konuşmaya devam ettim. Sorumu cevaplayacağını düşünmüyordum.

VURGUN: 136 GÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin