Stihla jsem to 😁 Michaela654
Monato se nepletl a Norm měl opravdu své důvody, kvůli kterým jel pro Zetha. Jeho synovec se sice tvářil jako necitlivý pytel brambor, ale moc dobře věděl, že se jedná jen o mladíkovu obranu. Fakt, že si k sobě se Zethem, i přes Monatovu minulost, našli cestu, považoval za velký posun kupředu. Ovšem, pokud bude Zeth neustále držen v nevědomosti, jejich cesty by se mohly opět rozdělit. S ohledem na Zethovu podobu s Varmem by takové rozdělení mohlo mít na Monata velmi negativní vliv.
Proto, když seděl se Zethem v autě, dal mu dostatek nápověd k tomu, aby si sám mohl zjistit kdo je Monato a kam za pár dní odjede. Nemohl si být jist tím, že se Zeth vydá správnou cestou za zjištěním pravdy, ale věřil v to.
Od jejich návštěvy ve Voně neuběhlo příliš mnoho času, ale dost na to, aby Zeth dospěl. Norm v něm už neviděl zmateného kluka, který nevěděl, co vlastně cítí. Teď z něj vyzařoval určitý druh jistoty. Taky bylo znát, že mnohem lépe zvládá Monatovy nálady i množství tajností, které se kolem něj motají.
Norm se domníval, že tentokrát se Monato zmýlil. Zeth byl mnohem silnější, než za jakého ho jeho synovec považoval. Věřil, že mladý senior zvládne všechna nemilá překvapení, která ho v Monatově blízkosti čekají.
Když dorazili do sálu, zprvu měl trochu obavy, aby na Zethovi nebylo poznat, že spolu vedli rozhovor o úplně jiných věcech než bylo Monatovo vystoupení, ale mladík ho opět příjemně překvapil a choval se, jako kdyby si celou cestu povídali o počasí.
Udělal správnou věc, když si se Zethem promluvil, stejně jako tenkrát ve Voně.
Přestal přemýšlet a zahleděl se na pódium. Byl vážně zvědav, co si připravili tentokrát. Letos měla celý program na starosti Honesta a podle všeho vymyslela spoustu věcí, které Monato považoval za šílené. Nepochyboval, že večer bude perfektní, ostatně jako vždy. Ti dva dokázali na pódiu předvést výkon jako nikdo jiný a zvládli veškeré taneční kroky naučit i děti z Centra. Přitom ještě nějakých deset let zpátky to byly jen obyčejné děti, které studují tanec. Stačila jedna taneční soutěž a jedno karaoke a jejich talent měl šanci se plně rozvinout.
Perla, tak se jmenovala skupina dvou mladíků, kteří vystupovali především jako hudební doprovod na tanečních soutěžích. A na jedné takové je Monato s Honestou uchvátili. Tenkrát poprvé vystupovali s Královým tancem a taky s ním i vyhráli první místo. Po soutěži bylo pro účinkující karaoke, kde společně předvedli, že ani zpěv jim není cizí. Pár dní na to, přišla od Perly oficiální žádost o spolupráci.
Norm se při té vzpomínce jemně usmíval. Vznikla nová skupina, Perla- X, a okamžitě začala vyprodávat koncerty v menších kulturních střediscích. Monato s Honestou vymýšleli choreografii a mladíci Day a Lett skládali hudbu a psali texty. I když pár textů měl nakonec na svědomí i Monato. Norm věřil, že časem se z nich stane světová špička v moderní hudbě.
Ale nestalo se tak. Jejich poslední společné vystoupení bylo v hlavním městě Rikusy a mělo úspěch. Jednalo se o soutěž talentů a Perla-X se umístila na druhém místě. Jenomže ve stejnou chvíli zemřela v Purisské hlavní nemocnici Monatova máma. Nedokázal se smířit s tím, že zatímco on se bavil na soutěži, jeho máma zemřela sama, bez svého syna. Ze skupiny odešel a chvíli na to odjel do výcvikového tábora. Honesta s Perlou -X ještě nějakou dobu vystupovala, ale pak skupinu opustila ona. Z Perly – X se stala opět jen Perla. Kluci se však za dobu, kdy spolupracovali s Monatem zdokonalili a nakonec se stali v Rikuse celkem slavnými.
Norm si tiše povzdechl. Byly to krásné časy a rád na ně vzpomínal. Monato tehdy dělal přesně to, co ho bavilo a byl v tom dobrý. Bai vedle něj si jeho povzdechu všiml a uchechtl se: „Neměl bys házet flintu do žita, Norme. Ten kluk se nepletl a tentokrát opravdu vyhraje. Řekl bych, že tě dokonce zvedne ze židle ne-li dožene k slzám.“
ČTEŠ
Koloběh života
FantasyReinkarnace jako trest? A ještě na cizí planetě? Přesně tak. Monato už ani neví, kolikátý život prožívá, ale je na Belece již více než tisíc let. Viděl a zažil snad všechno, proto ho už nemůže nic překvapit. To si aspoň myslel, když mířil první škol...