Lucius ležel na své široké posteli a Severus se nad ním skláněl.
„Myslím, že bys mě teď měl prohlédnout a provést odbornou diagnostiku," smál se Lucius.
„Ale zadarmo to nebude," zazubil se Severus.
„A v jaké měně budeš požadovat svou odměnu?"
„Něco, co mi můžeš dát jen ty," zašeptal Severus smyslně.
„Tak už začni s diagnostikou, nebo ti pacient zemře nedočkavostí."
Severus přistoupil na jeho hru.
„Začneme hlavou," řekl zadumaně a něžně ho líbal na čelo. „To není dobré, pane Malfoyi. Samé hříšné myšlenky."
Sklouzl k očím a jedno po druhém políbil.
„Vaše oči se často dívají, kam nemají. Třeba zrovna teď..."
Severus spojil své rty s Luciusovými ve vášnivém polibku.
„Vaše ústa, pane Malfoyi... Mám neblahý pocit, že před chvílí jste v nich měl místo jednoho jazyku dva!"
Severus sklouzl níže a přiložil ucho k Luciusovu hrudníku.
„Domnívám se, že máte srdeční problémy. Vaše srdce bije tak rychle!"
Severus ještě chvíli Luciuse prohlížel a pak se na něj přísně podíval.
„Pane Malfoyi, je to velmi vážné. Jste v ohrožení života. Budu muset přistoupit k operaci."
„Ano, chápu," přikývl Lucius s hranou tragičností. „Jaká jsou rizika?"
„Je to velmi nebezpečný zákrok. Pacienti při něm většinou sténají, někdy dokonce křičí. Možná budete chvíli téměř v bezvědomí. Budete ve stavu, kdy se vůbec nebudete kontrolovat."
„Jestli je to jediná možnost, jak zachránit můj život..."
„Obávám se, že jediná."
„Prosím tedy zachraňte můj život, naprosto vám důvěřuji," zasmál se Lucius a nechal Severuse konat. Severus byl po zkouškách tak napumpovaný adrenalinem, že jaksi nebyl schopen udržet pomalé tempo, na něž byl Lucius zvyklý. Ten byl tak překvapený z razance, s níž si ho Severus vzal, že ani nestihl protestovat. Opravdu byl ve stavu, kdy se vůbec nemohl kontrolovat.
„Skoro abych se obával, co tě tam učili," řekl se smíchem.
„Naučili mě jít si tvrdě za svým," řekl Severus a pevně svého milence objal.
„Zůstaň se mnou přes noc," prosil Lucius.
A Severus souhlasil. Odteď už napořád.
Takto sladce se na nějaký čas loučíme se Severusem a Luciusem. Od příští kapitoly se naše pozornost přenese na Draca a Harryho.
ČTEŠ
Iluminace
FanfictionAlchymista Severus Snape se po tragických událostech stává náhradním otcem malého Harryho. Aby sebe a chlapce uživil, přijímá místo soukromého učitele v rodině ovdovělého šlechtice Luciuse Malfoye. Po čase se mezi Severusem a Luciusem vyvine křehký...