Naposled

72 6 2
                                    


„Jsi tak velkorysý, Severusi," řekl Lucius s vděčností v hlase. „Zůstaneš tedy mým přítelem?"

„Luciusi, nikdy tě nepřestanu milovat a stát ti po boku. Pomohl jsi mi, díky tobě se mi splnil můj velký sen stát se lékařem. Nemůžu a nechci tě vymazat ze svého života. Bude to velmi těžké, ale myslím, že je to správné rozhodnutí."

„Odpustil jsi mi, že jsem nutil Draca do sňatku?"

„Sám nevím. Neuměl jsem si představit, jak vypadá skutečná válka. Žil jsem vždy poněkud odtrženě od reálného života. Část ve mně ti to nikdy neodpustí, ale druhá část ve mně ti to dávno odpustila."

Lucius Severuse pevně objal. Zůstane mu tedy alespoň toto vzácné přátelství. A jednou snad toho zásadového muže znovu přemluví, aby s ním začal znovu žít jako s partnerem.

„Ještě něco ti chci říct," pokračoval Severus. „Nechci, aby tvoje manželství bylo pouhou formalitou. Jestli budeš žít se ženou, chci, aby ti porodila dědice. Pořád ještě doufám, že Draco a Harry jednou budou spolu."

„Severusi... to po mně nemůžeš žádat." Lucius si už neuměl představit, milovat se s někým jiným. „Já chci jen tebe," zašeptal. „Vždycky budu chtít jen tebe."

Lucius se vloupal do Severusových úst. Byl to první hluboký polibek po dlouhé době. Vědomí, že se budou muset odloučit, i když si budou nablízku, celý prožitek zintenzivňovalo. Severus položil Luciuse na podlahu, na níž byla natažena kožešina. Svlékl jej a všiml si několika nových jizev. Nevěděl, že se Lucius osobně zúčastnil bojů, a vyděsilo ho to. Bylo by sobecké teď toho muže k sobě připoutat. Pravděpodobně by mu tím podepsal ortel smrti. Políbil ho na všechna nově nabytá zranění. Lucius ho k sobě přitáhl. Tolik ty silné paže, které ho tak pevně tiskly, postrádal. A také vůni bylinek. Lucius chtěl všechno a hned, protože věděl, že jim moc času nezbývá. Možná to bude na dlouhou dobu naposledy. Nedokázal věřit tomu, že by to mělo být jejich poslední milování v životě. Časem najde nějaké řešení, nebo se mu povede přehnaně zásadového Severuse svést. Nyní měl ještě jeho lásku se vším všudy. Přitiskl se ke svému příteli, aby si vzal co nejvíc z toho, co se mu má stát zapovězeným. Severus byl k němu tak něžný, až se v jeho dotecích rozplýval. Kombinace jemnosti a dravosti ho přiváděla k šílenství.

„Nikdy se tě nevzdám, lásko moje," vydechl. „Každý den tě budu prosit, aby ses ke mně vrátil, dokud nepodlehneš."

---

Netrvalo dlouho a na panství se konala další svatba. Lucius, už slavnostně oblečený, naposledy vešel do Severusovy ložnice.

„Miluju tě, Seve. Vždycky budu."

„I já tebe. Nikdy tě neopustím. Budu stát při tobě v dobrém i ve zlém."

Znělo to jako svatební slib. Jako by proběhlo jejich skutečné zasnoubení, tolik odlišné od formálního obřadu, který následoval. Severus svého přítele doprovodil až k oltáři a statečně ho předal nevěstě. Pořád je na tom lépe než nešťastný Draco. Má Luciusovu lásku, nebo alespoň přátelství. Může se Luciuse dotknout, promluvit s ním, pomoci mu, kdyby se cítil smutný. Draco nemá nic. Neví, kde je Harry, jestli je naživu, cítí jen břímě osamění a provinilosti, že nedokázal své „ne" říct víc nahlas.

Svatební noc. Severus trpěl, když si představil, že se Lucius dotýká někoho jiného. Bylo to pro něj horší, než očekával. Srdce se mu svíralo pro Harryho, stesk ho div nezadusil. A ošklivý démon žárlivosti na mladou nevěstu ho spoutával vztekem.

Seděl v knihovně a snažil se soustředit na čtení. Neúspěšně. Seděl takto dlouho do noci, se zavřenýma očima, ale bez spánku. Najednou ho vyrušilo něčí objetí. Lucius začal plenit jeho ústa a Severus se nedokázal bránit. Odtrhli se od sebe po drahné chvíli, kdy se už opravdu potřebovali nadechnout.

„Luci, neměli bychom..." zmohl se Severus na laxní protest.

„Říkal jsem, že se tě nikdy nevzdám," vydechl druhý muž.

Severus ho znovu spoutal ve svém objetí a vklouzl jazykem do jeho úst. Po chvíli ho jemně oddálil. „Prosím už odejdi, nebo to nedokážu," zaprosil Severus.

„Vím, že to nedokážeš," usmál se Lucius, ale protentokrát poslechl a odebral se do své ložnice. Jeho novomanželka byla stále pannou.


Původně jsem měla v plánu daleko větší konflikt mezi Severusem a Luciusem, ale Severus mi to nedovolil. 

IluminaceKde žijí příběhy. Začni objevovat