Severus a Lucius jeli na koních bok po boku tak jako již mnohokrát předtím. Byl příjemný vlahý podvečer a nějak se stalo, že se vydali až příliš daleko, za hranice Malfoyova panství. Vlastně se ztratili, ale Lucius by to nikdy nepřiznal, a tak Severus neměl tušení, že prodloužení projížďky není záměrem jeho zaměstnavatele. Lucius už začínal být nervózní, protože viděl, že se i přes jeho skrytou snahu stále vzdalují od známých míst. Už byla jistě doba večeře a chlapci budou mít o ně strach... Začínala padat tma. Bude třeba najít alespoň nějaký hostinec a na cestu se vydat až ráno, potmě nebylo v lesích bezpečno.
Vtom jim někdo zastoupil cestu. Bylo zřejmé, že se jedná o skupinu loupeživých rytířů, kteří sužovali okolní pány – na Malfoyově panství byl v té době klid. Přepadení proběhlo velmi rychle a bylo perfektně organizované – oba muži byli v mžiku spoutáni a připraveni jak o peníze, tak o koně. Když zmizeli rytíři svítící si loučemi, celý les se ponořil do tmy. Severus poslouchal, jestli neuslyší nějaké zapraskání nebo hlasy, ale všude bylo ticho. Neměl ponětí, kde je Lucius. Oba utržili četné rány a jen doufal, že na jeho přítele nebyly použity železné zbraně. Sám byl zatím plný adrenalinu a neuvědomoval si, jestli je někde zraněn – zatím ho nic nebolelo. Snažil se vykroutit se z provazů, jimiž měl spoutané ruce. Opakovaně volal Luciuse, ale bez úspěchu. Srdce měl sevřené starostí o něj. Ten strach v něm zažehl neuvěřitelnou sílu a Severus byl schopný provaz, jímž měl spoutané ruce, přehryzat. Snažil se postavit, ale příliš se mu točila hlava, patrně ho někdo do ní musel udeřit. Začal prozkoumávat rukama okolí a pohyboval se přitom na všech čtyřech. Konečně – po nekonečně dlouhé době – se mu podařilo nalézt tělo svého přítele. Poslepu prováděl diagnostiku, aby zjistil, zda vůbec dýchá a jak vážná utrpěl zranění. Lucius byl v bezvědomí, ale naživu. Severus nahmatal zaschlou krev, která mu slepila dlouhé vlasy, a další zranění objevil na noze. Svlékl si košili a roztrhal ji na provizorní obvazy, aby mohl zastavit krvácení. Nebylo naštěstí příliš silné. Rozvázal muži provaz, který mu spoutával ruce. Jemně proklepával Luciusovy líce, aby ho přivedl k vědomí.
„Luciusi, prosím, prober se! Tvůj syn tě potřebuje. Já tě potřebuju..." Co to říkám, uvědomil si vzápětí. Ale byla to pravda.
Prohrabával ty nádherné zlaté vlasy, nyní nasáklé krví, a znovu prosil Boha o záchranu života někoho, na kom mu velmi záleželo.
Konečně Lucius otevřel oči a téměř neslyšně promluvil. „Severusi...Jsi tu se mnou?"
Severus ho jemně pohladil po tváři. „Jsem tady."
„Ach Seve, prosím, slib mi, že se postaráš o Draca."
„Co to povídáš, Luciusi?" vyděsil se Snape.
„Slib mi to! Slib mi, že se postaráš o Draca!" řekl Lucius chraplavě.
„Postarám se o Draca, slibuju," řekl Severus a do očí se mu draly slzy.
„Seve, ještě jednu věc pro mě udělej, než umřu. Polib mě," řekl Lucius naléhavě.
„Luci, ty neumřeš," řekl Severus pevně.
Pak udělal to, co po něm druhý muž žádal a o čem on sám snil od té doby, co jej poprvé spatřil. Na člověka, který se chystal právě umřít, byl Lucius při polibku dost vášnivý. Jejich jazyky se divoce proplétaly, Lucius kousal Severuse do rtů, jejich zuby o sebe prudce cvakly. Severus vzápětí ucítil Luciusovu touhu a automaticky zajel rukou pod jeho oblečení. Odpovědí mu bylo zasténání, které mělo věru daleko k výkřiku bolesti.
„Luci, ty opravdu neumřeš," řekl s nádechem jemné ironie. Druhý muž se uchechtl.
„Byla by to škoda, zrovna teď, nemyslíš?"
„Jo, to teda byla," řekl Severus a pokračoval v započaté činnosti.
„Ach Seve, věděl jsem, že jsi muž mnoha talentů, ale tohle bylo nejlepší, co jsem kdy zažil," vzdychl.
„Asi máš otřes mozku," odtušil Severus.
„Myslím, že mám spíš srdeční problémy," hlesl aristokrat. Ze způsobu jejich komunikace nebylo zřejmé, kde končí hra a kde začíná realita. Severusovi se rozbušilo srdce.
Lucius ho nad očekávání pevně sevřel v náručí. „Až se odsud dostaneme, přísahám, že tě nenechám odejít. Chci s tebou splynout, chci si tě vzít, chci slyšet, jak voláš moje jméno... Seve, prosím, zachraň mě, ať se to stane skutečností."
Jak jste spokojení s vývojem událostí?
ČTEŠ
Iluminace
FanficAlchymista Severus Snape se po tragických událostech stává náhradním otcem malého Harryho. Aby sebe a chlapce uživil, přijímá místo soukromého učitele v rodině ovdovělého šlechtice Luciuse Malfoye. Po čase se mezi Severusem a Luciusem vyvine křehký...