Merhaba canlarım inşallah gününüz güzel gider 🌸 İyi okumalar
2 ay sonra
O günün üzerinden tam iki ay geçmişti. Bu süre zarfında Barlas'tan bir daha kaçma girişiminde bulunmamıştım. Çünkü polisler bile bana yardım edemiyorsa bu adamdan ben nasıl kurtulacaktım?
Onu terslemeyi bıraktım çünkü bir müddet sonra sıkılmıştım. Onu her terslediğimde sinirleniyor bazen de bana bağırıyordu.
Her gece bana sarılarak uyudu. Debelenmeme, karşılık vermememe rağmen inatmış gibi daha da sıkı sarılarak uyudu.
Şimdi ise odadaki küçük kanepede oturmuş dışarıyı izliyordum. Her zamanki gibi. Akşam oluyordu. Gelmesi yakındı.
Sıkılmaya başlamıştım evden. Çıkmak, nefes almak istiyordum.
Aşağıda duran arabayla oraya baktım. O gelmişti. Kafasını yukarı kaldırdı ve bana baktı. Bakışlarımı çekmedim ondan.
Korkmuyordum artık ondan, sinirlenmediği taktirde. Bana sürekli sevdiğini söylüyordu. Sevgisine inanmam için çabalıyordu. Aslında sevgisini hissettiriyordu bana.
Ama ben onu sevemezdim. O beni kaçırmış, tehtid etmişti sevdiklerimle.
Açılan kapıyla kafamı o yöne çevirdim. Bana doğru gelirken üstündeki kabanı çıkarıp yatağa koydu.
Ellerimden tutup ayağa kaldırdı ve sımsıkı sarıldı. Kafasını boyun girintime koyup derin bir nefes aldı.
"Seni çok özledim."
Ellerim yanlarda duruyordu. Yavaşça kaldırıp sırtına koydum ve sarılışına karşılık verdim.
Sarılmamla vücudu kasıldı. Çünkü ona ilk sarılışımdı. Birkaç saniye sonra şoktan çıkmış olacak ki kollarını sıkılaştırdı.
Uzun bir sarılıştan sonra geri çekilip yüzümü ellerinin arasına aldı. Parmaklarıyla yanaklarım okşamaya başladı. Yaklaşıp alnımı öptü.
"Hadi hazırlan meleğim çok güzel bir yere gideceğiz." dedikleriyle şaşkın şaşkın yüzüne baktım. Güldü bu halime.
Elimi tutup giyinme odasına götürdü.
Elbiselerin olduğu yeri açıp incelemeye başladı. Bordo bir elbiseyi elime verdi."Nereye gidiyoruz." dedim şaşkın halimden çıkamayacak.
"Sürpriz güzelim hadi giyin sen." dedi ve çıktı.
Elbiseyi giyip takıları da taktım. Saçımı açık tercih etmiştim. Siyah stiletto da giydim mi tamamdır.Nereye götüreceğini çok merak ediyordum açıkçası.
Merdivenlerden inmeye başladım. Topuklularımdan çıkan sesle bana döndü. Beni süzdü ve yutkundu. Hayran bir şekilde bakıyordu.
Takım elbise giymişti. Aslında çok sık giyiyordu ama bugün bir farklı görünüyordu gözüme. Daha yakışıklı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK SEVDA (FİNAL)
Teen Fiction"Neyi anlamıyorsun sana aşığım. İste canımı vereyim. Ama yapma nolur gözlerin öyle bakmasın dayanamam." Herkesin korktuğu adam bana yalvarıyordu. Korku dolu gözlerle ona bakarken uzaklaştım ondan. Gözlerindeki hayal kırıklığı okunuyordu "Seveceksi...