24. BÖLÜM

9.1K 273 7
                                    

Arkadaşlar lütfen oy verin. Okunma sayısıyla oy sayısına bakıyorum. Birkaç kişi oy veriyor. Oy verenlere çok teşekkür ediyorum. Vermeyenler için de oy verince kötü bir şey olmuyor. Kitabı okuduğunuzu, sevdiğinizi belirtmiş oluyorsunuz.

Aslında bölümü dün atacaktım ama bazı sebeplerden dolayı atamadım kusura bakmayın canlarım 💓

Hatırlatma

" Sana aşık oldum." dedim tekrar. Gözleri mutluluktan ışıldıyordu.

Böyle bakması utanmama neden oluyordu. Gözlerimi kaçırdım. Çenemden tutup kendine çevirdi ve dudaklarıma yapıştı.

***

Dudaklarını yavaşça oynatmaya başladı. Beceriksiz bir şekilde karşılık vermeye çalıştım.

Karşılık vermemle hareketleri sertleşti. Belimdeki eliyle beni kendine daha da çekti.

Dudaklarımı esir almıştı. Zaman, yer kavramını unutmuştum. İlk öpücüğümü sevdiğim adam almıştı.

Geri çekilerek gözlerime baktı. Yüzünde çok güzel bir gülümseme vardı. Alnımı öptü.

"Bu anı o kadar çok bekledim ki Hilalim sana anlatamam. Beni sevmeni, bu dudaklarında can bulmayı o kadar çok hayal ettim ki." dedi baş parmağıyla alt dudağıma dokunarak.

Ben sözlerinden ve sevgisinden nefes almayı unuttum. Bu adam aklımı başımdan alıyordu.

Dansımıza devam ettik. Yüzümüzden gülümseme düşmüyordu.

Bundan sonraki hayatımı bu itirafla değiştirmiştim.

🌙 🌙

Sabah gözlerimi sevdiğim adamın kollarında açtım. Gülümseyerek beni izliyordu.

Bir elini başının altına koymuş, diğeriyle belimi sarmıştı.

"Günaydın." dedim uykudan dolayı tarazlaşmış sesimle.

Dudaklarıma küçük bir öpücük bıraktı.
"Günaydın meleğim." dedi.

Utançla bakışlarımı kaçırdım. Alışık değildim böyle şeylere.

"Utanma canımın içi benden." dedi yanağımı okşayarak.

"Alışık değilim." diye mırıldandım. Daha fazla utandırmamak için konuyu değiştirdi.

"Hazırlan kahvaltıyı dışarıda yiyelim. Ondan sonra seni bir yere götüreceğim." dedi yataktan kalkarak.

"Nereye?" diye merakla sordum. Yanıma gelerek ellerimden tuttu ve yavaşça kaldırdı.

"Sürpriz güzelim." dedi. Giyinme odasına gidip kıyafet seçmeye başladım.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
KARANLIK SEVDA (FİNAL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin