Merhaba canlarım başlamadan önce oy verir misiniz? 💓
2 ay sonra
Hızlı bir şekilde üstümü giyiniyordum çünkü bugün miniğimizin cinsiyetini öğrenecektik.
Barlas sabah erkenden kalkmış ve mutfağa inmişti. Çoğu zaman kahvaltıyı o hazırlıyordu.
Giyinip aşağı indim. Masayı çoktan hazırlamıştı.
"Gel güzelim." sandalyeyi çekip oturmama yardım etti.
Tezgahın üstündeki portakal suyunu da önüme koydu. Haftada iki üç gün kahvaltıda portakal suyu içiyordum.
Barlas'ın koyduğu kurallardan biriydi.
Kahvaltımızı bitirip evden çıktık. Hastanenin önünde durduğumuzda hastanenin girişinde Nazlı'yı gördüm.
Birine bir şey mi olmuştu?
Kalbim korkuyla hızlanmaya başlamıştı.Bizi görünce gülümseyerek yanımıza geldi ve bana sarıldı.
"Birine bir şey mi oldu Nazlı!?" dedim korkarak.
"Hayır hayır sakin ol, kimseye bir şey olmadı. Sadece yeğenimin cinsiyetini ben öğreneceğim ve size cinsiyet öğrenme partisi organize edeceğim." dedi heyecanla.
Barlas'ın da kaşları çatılmıştı.
"Hayatta olmaz ben bekleyemem." dedi Barlas."Ya enişte Allah aşkına lütfen yapayım işte. Hem güzel bir anı olarak kalır."
Barlas'ın kolunu dürttüm.
"Kız heves etmiş yapsın. Bende sabırsızım ama bir gün daha beklemekten zarar gelmez. Yarın yaparız. Hem onun da dediği gibi anı olarak kalır.""Güzelim zaten her anımızı çekiyoruz."
Aslında doğru söylüyordu. Barlas işlerden fırsat buldukça benimle vakit geçiriyordu ve her anımızı fotoğraflara ve videolara çekiyordu.
"Olsun yapalım genede."
Gözlerime baktı.
"Anlaşıldı sen de istiyorsun."
"Yani olabilir."
"Tamam o zaman ama yarın düzenleyin. Daha fazla sabredemem ona göre." dedi Barlas hoşnutsuzlukla.Heyecanla hastaneye girdik. Doktorun kapısını tıklatıp girince doktor, Nazlı'ya baktı.
"Cinsiyetini ben öğreneceğim." diyerek açıklama yaptı Nazlı.
Doktor gülümseyerek kafasını salladı.
"Nasılsınız Hilal Hanım?"
"İyiyim Meryem Hanım."
"Öyleyse sizi şöyle alayım." eliyle yandaki sedyeyi gösterdi.Sedyeye uzanıp karnımı açtım. Soğuk jeli döküp ultrason cihazını karnımda gezdirdi.
"Evet bebeğimizin sağlığı gayet iyi. Cinsiyetini de gösterdi. Bazı bebekler arkasını dönüp göstermiyor." dedi gülerek.
Yandaki masadan peçete uzattı.
"Toparlanabilirsiniz." peçeteyi alıp karnımı sildim ve üstümü düzelttim.Doktorun yanına gittiğimizde Nazlı heyecanla doktorun önündeki kağıda bakıyordu.
Doktor kağıda cinsiyetini yazıp Nazlı'ya uzattı. Nazlı kağıda bakınca eliyle ağzını kapattı. Gözleri dolmuştu.
"Neyse ipucu vermemeliyim."
Hastaneden çıktığımızda Barlas sinirle Nazlı'ya bakıyordu.
"Niye geldi ki? Ne güzel cinsiyetini öğrenecektik."
"Barlas duyacak hem bir şey olmaz. Bir gün daha sabret."
"Sadece senin için güzelim yoksa ben doktordan cinsiyetini öğrenirdim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK SEVDA (FİNAL)
Teen Fiction"Neyi anlamıyorsun sana aşığım. İste canımı vereyim. Ama yapma nolur gözlerin öyle bakmasın dayanamam." Herkesin korktuğu adam bana yalvarıyordu. Korku dolu gözlerle ona bakarken uzaklaştım ondan. Gözlerindeki hayal kırıklığı okunuyordu "Seveceksi...