Merhaba canlarım umarım iyisinizdir. Çok şükür sınavlarım bitti, bölümleri daha sık atmaya çalışacağım.
Başlamadan önce oy verir misiniz?Hakan'ın ağzından
Takım elbisemi giymiş boy aynamın karşısında kendimi süzüyordum. Saçlarıma jöleyle şekil vermiştim.
Ellerimi cebime koyup tekrardan kendime baktım. Olmuştum sanırım.
Vestiyerden arabanın anahtarını alıp evden çıktım. İhaleyi almıştık ve şirket bazında kutlama düzenlemiştik.
Şirkete biraz erken gidiyordum çünkü Barlas, yengeyle gelecekti, biraz geç gelirdi büyük ihtimalle bu yüzden son düzenleme işlerini halledecektim.
"Herkese merhaba nasıl gidiyor işler?"
Ortam gayet iyi duruyordu."Merhaba Hakan Bey işler bitti sayılır." dedi yanıma gelen görevli. Kafamla onayladım söylediklerini.
Bir iki saat sonra girişte kardeşimle yengemi gördüm.
"Ooo yengeme bak maşallah çok güzel olmuşsun." dedim yanlarına giderek.
Barlas ensemden sertçe tutarak kendine yaklaştırdı.
"Bana bak lan seni öldürürüm ayağını denk al."İçimden güldüm bu haline. Ellerimi kaldırdım.
"Ne kızıyon be kardeşim senin kadının anladık." dedim imayla. Yengem kıkırdadı diyaloğumuza. Göz kırpıp yanlarından ayrıldım.Barlas ile iş yaptığımız kişilerle görüştükten sonra yengenin olduğu masaya geçtik. O sırada yengenin yanında mavi kalem elbise giymiş bir kız gördüm.
Kalbim hızlanmaya, aklım bulanıklaşmaya başladı.
Hızla yengenin yanına gittim.
"Yenge sana bir şey sorabilir miyim?" dedim elimi enseme atarak. Daha önce kalbim böyle çarpmamıştı."Tabi sor."
"Mavi elbiseli bayan arkadaşın mı?"
"Evet arkadaşım hatta arkadaştan öte kardeşim de denebilir."Barlas dayanamamış olacak ki
"Geveleme söyle oğlum." dedi serçe."Ben sanırım aşık oldum." dedim daha fazla dayanamayarak.
🌙 🌙
Hilal'in ağzından
Sabah gözlerimi ahtapot gibi sarılan Barlas'ın kollarında açtım. Sırtım ona dönüktü, başını boyun girintime koymuştu.
Zorda olsa yüzümü ona döndüm. Melek gibi uyuyordu. Elimi saçlarına daldırıp okşamaya başladım. Yumuşacıktı saçları benimkiler böyle değildi ya.
Karnımdan gelen sesle kalkmamız gerektiğini anladım. Yanağını öptüm.
"Barlas hadi uyan."Homurdanarak kafasını yastığa gömdü ve daha sıkı sarıldı. Yanağını okşamaya devam ettim. Dün sakallarını yatmadan önce traş etmişti, yüzü keskinliğini koruyordu.
Elimi yanağından boynuna indirdim. Biraz parmağımı dolandırdım. Bir anda elimin tutulmasıyla yerimden sıçradım.
"Rahat dur güzelim." dedi boğuk bir sesle.
"Hadi kalk acıktım."Kollarını gevşetince yataktan kalktım. Banyoda işlerimi halledip mutfağa indim.
Masa her zamanki gibi hazırdı. Barlas'ın da gelmesiyle kahvaltımızı başladık.
"Kahvaltıdan sonra spora hazırlan meleğim."
Ben unutmuştum bu adam niye unutmuyordu ya."Barlas hayır ya sen yap."
Kafasını iki yana salladı.
"Hiç itiraz etme meleğim ben seninle yapmak istiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK SEVDA (FİNAL)
Ficção Adolescente"Neyi anlamıyorsun sana aşığım. İste canımı vereyim. Ama yapma nolur gözlerin öyle bakmasın dayanamam." Herkesin korktuğu adam bana yalvarıyordu. Korku dolu gözlerle ona bakarken uzaklaştım ondan. Gözlerindeki hayal kırıklığı okunuyordu "Seveceksi...