30. BÖLÜM

6K 239 22
                                    

Başlamadan önce oy verir misiniz 🌸

Hilal'in ağzından

Yaşlı gözlerimle akan yolu izliyordum. Kadını ittiğini görmüştüm ama işte içime o sıkıntı düşmüştü bir kere.

Acaba yapar mı? diye düşünmeden edemiyordum.

Kalbim yapmaz o seni seviyor diyor, aklım ise gördüğü görüntüyü tekrar tekrar gözümün önüne getiriyordu.

Eve girdiğimde direk yatak odasına gittim. Yatağa yatıp dizlerimi kendime çektim, gözlerim sızlıyordu.

Barlas'ın kanıtı getireceğini umut ederek kendimi uykunun kollarına bıraktım.

🌼🌼

Barlas'ın ağzından

Kutlamadan sonra bir hafta meleğimle zaman geçirmiş bugün de şirkete işlere devam etmek için gelmiştim.

Masanın üstündeki telefona uzandım ve asistanımı aradım.
"Efendim Barlas Bey."
"Sade kahve." dedim sert bir sesle, telefonu kapattım.

Meleğimin doğum günü yaklaşıyordu yaklaşık bir ay vardı ve bir an önce hediyeyi kararlaştırmalıydım.

Neler yapacağımı düşünmüştüm bir tek hediyeye karar verememiştim onu da kısa sürede bulacaktım.

Çalan kapıyla bakışlarımı oraya çevirdim. Yeni asistanım Yasemin kahveyi masama koydu.

"Afiyet olsun Barlas Bey başka bir isteğiniz var mı?"
"Toplantı saatlerini düzenlediniz mi?"
"Evet düzenledim."
"Tamam bana göndermeyi unutmayın, çıkabilirsin."

Aklıma gelen şeyle gülümsedim. Yasemin Hanım tam meleğimin istediği biriydi. Evli ve eşine sadık. Zaten iş görüşmesini de kendisi yapmıştı kıskanç sevgilim.

Önümdeki dosyalara dalmışken kapının birden açılmasıyla kaşlarımı çatıp kafamı hemen kaldırdım.

Eski asistanımdı gelen. Hızla ayağa kalktım.
"Senin burada ne işin var?"

Bir şey demeyerek yanıma geldi.
"Şimdi Barlascığım sen o pis kadından ayrılıyorsun benimle birlikte oluyorsun." dedi bilmiş bir edayla.

Bu cesaret nereden geliyordu bu kadına Allah aşkına?
Kesin aklını sıyırmıştı yoksa bu davranışlarının bir anlamı olamazdı!

Kolunu sıktım sinirle.
"SEN BENİM SEVDİĞİM KADINA NASIL PİS DERSİN?"

"ONDA NE BULUYORSUN YA ANLAMIYORUM."

Sinirle kolunu ittirdim, yalpalayarak geri gitti.

"BENİM SABRIMI SINA-"
Aniden dudağıma yapıştı. Birkaç saniye şoka girdim, böyle bir şey beklemiyordum.

Sonra hemen kollarından ittirdim.

"SEN KİMSİN DE BÖYLE DAVRANABİLİYORSUN? BİR DAHA SENİ BURALARDA GÖRÜRSEM ÖLDÜRÜRÜM SENİ ANLADIN MI? DEFOL."

Kollarından kapıya doğru ittirdim. Kapıya dönmemle meleğimi gördüm. Gözü yaşlı bakıyordu. Kalbime ağrı girdi.

"Hilalim, meleğim göründüğü gibi değil aç-"
Elini kaldırarak susturdu beni.
Yavaşça kadına yaklaştı ve aniden yumruk attı.

Altına alıp yumruklamaya devam etti. Ayıracaktım ama sonra yanlış anlayacağını düşünerek vazgeçtim.

"SEN KİMDEN CESARET ALIYORSUN? SENİ ÖLDÜREYİM Mİ HA?"

Gergin bir şekilde sevdiğimi izledim. Saçından sürükleyerek odadan dışarı attı, korumalara emir verdikten sonra kapıyı sertçe çarparak geri içeri girdi.

KARANLIK SEVDA (FİNAL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin