Merhabaa hepinizin bayramı mübarek olsun. Ailenizle, sevdiklerinizle daha nice bayramlar olur inşallah.
Lütfen başlamadan önce oy verir misiniz? 😍
Nazlı'dan devam
O olayın üstünden bir ay geçmişti. Hilal ile odaya geçip konuşmuştuk, vakit geçirmiştik.
Şimdi ise Hilal'in yanına eve gidiyordum. Sağolsun enişte adamlarından birini göndermişti beni alması için.
Hazırlanıp evden çıktım. Araba gelmişti. Kapıyı açıp arkaya oturdum.
"Teşekkür ederim geldiğiniz için."
"Rica ederim."Sesin tanıdık gelmesiyle kaşlarımı çatıp kafamı kaldırdım. Gene o adamdı!!
Elimi kapıya atınca kilit sesi duydum.
"Aç şu kapıyı!!" dedim sesimi yükselterek."Önce bir sakin ol. Seni götüreceğim sadece."
Cevap vermedim dediğine. Yol boyunca da konuşmadım. Ara ara dikiz aynasından baktığını fark ettim.
Eve geldiğimizde elimi kapıya attım fakat kilitli olduğunu bir an unutmuştum.
"Kapı." dedim sertçe ve açmasını bekledim.
"Lütfen bir dakika konuşabilir miyiz?"
"Kapı." dedim aynı ses tonuyla.
"Nazlı lütfen?"Derince ofladım.
"Çabuk söyle." dedim ve dikiz aynasında ona baktım."Yaptıklarım için senden özür dilerim. Daha önce hayatımda bir kadın olmadı. Seni ilk kutlamada gördüm ve o an kalbimin yerinden çıkacak gibi atmasına neden oldun. Hastaneden sonra şirkete götürmek zorunda kaldım. Çünkü gerçekten çok önemli bir toplantım vardı, geç kalmamam gerekiyordu. Benim için birazda iyi olmuştu aslında seninle daha fazla vakit geçirecektim."
Derin bir nefes alıp devam etti.
"Biraz seni fazla sıktım farkındayım. Daha önce böyle bir şey hissetmediğim için ne yapacağımı şaşırdım aslında. Tekrardan özür dilerim."
Şaşırmıştım, böyle bir şey demesini beklemiyordum. Gene zorbalık yapmasını bekliyordum açıkçası.
Kaşlarım şaşkınlıkla kalktı.
"Kapıyı açar mısın?" dedim.
"Tabi."Kilit sesinden sonra arabadan çıktım. Ne diyeceğimi şaşırmıştım. Belki biraz tuhaf davranmış gibi olmuştum.
Zile basarken kafamın içinde karmaşıklık vardı. Kendimi de tuhaf hissediyordum.
"Hoşgeldin." Hilal'in neşeli sesiyle kendime geldim.
"Hoşbuldum." dedim gülümseyerek ve içeri girdim.
Elinden tutup salona sürükledim.
"Ne oldu?" dedi şaşkınca.Birbirimizden hiçbir şeyi saklamazdık. Duygularıma tercüman olması için başladım anlatmaya...
***
4 ay sonra
Çok hızlı gelişmişti! Hem de çok hızlı.
Hilal ile konuşmamdan sonra pişmiş kelle gibi sırıtmıştı ve bana ne olduğunu söylememişti.
Bu dört ay içinde Hakan ile birçok defa karşılaşmıştık. Daha sonra konuşmaya başlamıştık ve bilin bakalım ne oldu?!!
Sevgiliyizzz!!
Çok hızlı gelişmişti. Kumsala yürüyüşe gittiğimizde duygularını güzel bir şekilde dile getirmiş ve teklif etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK SEVDA (FİNAL)
Novela Juvenil"Neyi anlamıyorsun sana aşığım. İste canımı vereyim. Ama yapma nolur gözlerin öyle bakmasın dayanamam." Herkesin korktuğu adam bana yalvarıyordu. Korku dolu gözlerle ona bakarken uzaklaştım ondan. Gözlerindeki hayal kırıklığı okunuyordu "Seveceksi...