Sınav haftamdaydım canlarım bu nedenle bölümü biraz geç attım. Aslında hala bitmedi ama sizi daha fazla bekletmek istemedim ve sizin için yazdım. Başlamadan önce oy verir misiniz canlarım? 💓
Kutlama güzel gidiyordu. Barlas, Hakanla konuşmak için gitmişti. Omzumdan dürtülmemle arkamı döndüm. Döner dönmez gözlerim büyüdü.
Nazlı gelmişti!!Gülümseyip hızla sarıldım. Çok şaşırmıştım burda olmasına.
"Cenk'e yanına gelmek istediğimi söylemiştim. Barlas abisi de kutlama olacağını istersem gelebileceğimi söylemiş, sonuç." dedi ve kollarını açtı.
Barlas'ın böyle düşünmesi hoşuma gitmişti. Mavi kalem bir elbise giymişti, saçlarını açık bırakmıştı. Çok güzel olmuştu. Tekrar sarıldım.
"Seni çok özledim."
"Bende canım."Konuşmaya dalmışken adımın söylemesiyle arkamı döndüm. Gülümseyerek masaya gelen Derya'ya baktım.
"Nazlı, şirketten arkadaşım Derya ." dedim elimle Derya'yı göstererek.
Tanışma faslından sonra konuşmamıza devam ettik. İyi anlaşmışlardı. Derya da iyi bir kızdı.
Bir elin belimi sarmasıyla kafamı çevirdim.
"Konuşmaya baya dalmışsınız."Kafamı omzuna yasladım. Başımı hafifçe kaldırıp yüzüne baktım.
"Nazlı'yı da davet etmişsin teşekkür ederim."Alnımı öptü.
"Teşekküre gerek yok meleğim uzun zamandır görüşmüyordunuz sizin içinde iyi olur diye düşündüm."Bu adamı bu kadar sevmem normal miydi?
Yanındayken kalbim deli gibi atıyordu.Hareketli bir şarkının çalmasıyla herkes ortada oynamaya başladı. Onların istekli oynaması beni de çekiyordu.
Bir adım atmışken belimdeki eliyle beni kendine çekerek sırtımın göğsüne yaslanmasını sağladı.
Sıcak nefesini kulağımda hissedince içim bir garip oldu.
"Bu elbiseyle o kadar kişi arasında dans etmeyi düşünmüyorsun herhalde değil mi güzelim?"Derince yutkundum. Kafamı kaldırıp yüzüne baktım. Dudaklarımı büzerek konuşmaya başladım.
"Ama canım istiyor." gözlerinin hedefi dudaklarım oldu.
Gözlerini gözlerime çıkardı.
"Dudaklarını büzerek beni kandırabileceğini mi düşünüyorsun, hımm?"Olmaz mıydı ya?
Barlas'tan bahsediyorduk, olmazdı tabi.Oflayarak önüme döndüm. Birkaç dakika sonra yanımıza Hakan geldi.
"Yenge sana bir şey sorabilir miyim?" dedi elini ensesine atarak.
Barlas kaşlarını çattı.
"Tabi sor."
"Yanındaki mavi elbiseli bayan arkadaşın mı?"Burada bir etkilenme seziyordum!
"Evet arkadaşım hatta arkadaştan öte kardeşim de denebilir."
Barlas dayanamamış olacak ki konuşmaya dahil oldu.
"Gevelemeden söyle oğlum." sinirlenmeye başlamıştı."Ben sanırım aşık oldum." dedi tek nefeste.
🌙 🌙
Yorgunluktan bayılmak üzereydim. Topuklulardan ayaklarım da ağrıyordu. Kutlama güzel geçmişti.
Evin önünde durmamızla söylenerek indim. Bu yorgunlukla öğlene kadar uyuyabilirdim.
Birden havalanmamla kollarımı boynuna sardım. Hiç itiraz edecek durumda değildim valla, yorgunluktan ölecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK SEVDA (FİNAL)
Teen Fiction"Neyi anlamıyorsun sana aşığım. İste canımı vereyim. Ama yapma nolur gözlerin öyle bakmasın dayanamam." Herkesin korktuğu adam bana yalvarıyordu. Korku dolu gözlerle ona bakarken uzaklaştım ondan. Gözlerindeki hayal kırıklığı okunuyordu "Seveceksi...