Merhaba canlarım inşallah bölümü beğenirsiniz.
Başlamadan önce oy verir misiniz?💕Hilal'in ağzından
Arkamdan gelen sesle nefesimi tuttum. Birisi yaklaşıyordu. Bir an da kolumdan tutulup çekilmemle ağzımdan çığlık kaçtı.
Karşımda Barlas'ı görmeyi hiç beklemiyordum. Nasıl bulmuştu beni?
Kasları kasılmaktan balon gibi şişmiş, alnındaki damar sinirden görünür bir şekilde atıyordu.
"Nereye gidiyorsun sen?!" dedi sinirle.
Kolumu kurtarmaya çalıştım.
" Bırak beni."Kolumdan çekip iyice yaklaştırdı.
"Nereye gidiyorsun dedim!?"
"Sanane ya seni ne ilgilendirir."Kolumdan çekti.
"Gidiyoruz."Kendimi geri çekmeye çalıştım, direndim.
"Hayır ya gelmek istemiyorum."
"Geliyorsun Hilal. Beni dinlemedin bile ayrıca istediğin kanıtı da getirdim."Elimi alayla salladım.
"Ohoo Barlas Bey o tren çoktan geçti, zamanında getirecektin."
Sıkıntıyla nefesini verdi.
"Gelmiyor musun şimdi?" dedi bıkkınlıkla.
"Gelmiyorum."Ne olduğunu anlamadan kendimi Barlas'ın omzunda buldum. Elimi yumruk yapıp sırtına vurdum.
"Ne yapıyorsun ya indir beni."
Beni dinlemeyerek eve doğru yürümeye başladı."Ya beni indirsene be adam."
"Hayır eve gideceğiz ve sen kanıtı izleyeceksin."İnat adam ne dersem indirmeyecekti. Eve gidene kadar somurttum.
Salondaki koltuğa oturtup televizyonu açtı. Videoyu ekrana aktardı.
Videoda Barlas, Hakan ve o kadın vardı. Kaşlarımı çatıp dikkatimi oraya verdim. Barlas da sesi açıp yanıma oturdu. O kadın ağlıyordu.
"Ya gerçekleri anlatırsın ya da bu odadan ölün çıkar." dedi Hakan sert bir sesle. Onu ilk defa böyle görmüştüm.
"Tamam tamam anlatacağım bir şey yapmayın. Barlas'ı"
Hakan sertçe sözünü kesti.
"Bey diyeceksin.""Barlas Bey'i uzun zamandır seviyordum. O kadının önünde beni rezil etmesi beni daha da hırslandırdı. Benden başkasını sevemezdi. Hayır anlamıyorum benim neyim ek-"
"DEVAM ET." dedi Barlas.
"Aralarını bozmak istedim. Onu bırakırsa bana gelir dedim. Evin bahçesinde ona göründüm çünkü durumdan şüphelenip yanına gidecekti. Odanın kapısının açılmasıyla onu öptüm, o da beni itti zaten."
dedi ağlayarak.Video bitmişti. Gözlerim dolu bir şekilde Barlas'a döndüm.
"Niye daha önce getirmedin?"
"Çünkü kadın sorun çıkardı, anlatmadı. Senin de böyle bir şey yapacağını düşünmemiştim. Bakıyorum da hemen gitmişsin." dedi kırgın bir şekilde."Özür dilerim." pişman olmuştum ama iş işten geçmişti. Önündeki duvara boş gözlerle bakıyordu.
Dayanamadım sarıldım.
"Özür dilerim ama sende düşün beni öyle bir adamla görs-"
"Devam etme." dedi sertçe.Kendini kasıyordu. Sarılmama karşılık vermedi. Ayrılmadım.
"Barlas özür dilerim lütfen." dedim sesim titrerken.
"Bir şartla."
"Tamam."
"Bir gün boyunca istediğim her şeyi itirazsın yapacaksın."Duraksadım, kesin canımı çıkaracaktı.
"Tamam kabul."Sarılmama karşılık verdi. Başını boyun girintime koyup kokumu içine çekti.
"Bir daha böyle çelişkiler yaşamanı istemiyorum güzelim. Bana tam anlamıyla güvenmeni istiyorum. Biliyorum şu birkaç ayda hayatın hızlı değişti. Belki ayak uydurmakta zorlanıyordum ama eğer bir daha şüphe edersen..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK SEVDA (FİNAL)
Novela Juvenil"Neyi anlamıyorsun sana aşığım. İste canımı vereyim. Ama yapma nolur gözlerin öyle bakmasın dayanamam." Herkesin korktuğu adam bana yalvarıyordu. Korku dolu gözlerle ona bakarken uzaklaştım ondan. Gözlerindeki hayal kırıklığı okunuyordu "Seveceksi...