Evett final bölümüyle karşınızdayım. Yanımda olan herkese çok teşekkür ediyorum.❤️
Başlamadan önce oy verir misiniz 😘💕
Heyecanla aynadan kendime baktım. Üstündeki gelinlik tam istediğim gibiydi.
"Hilal çok güzel oldun." dedi Nazlı.
"Evet bende çok beğendim."Çalışan kadına döndüm.
"Ne kadar fiyatı?"
"Barlas Bey istediğiniz gelinliği almanızı ve ödeme işini kendisinin halledeceğini söyledi."Sıkıntıyla aynadan görüntüme tekrar baktım. Maddi olarak çok yüksek bir gelinlik almak istemiyordum.
Gelinlik, düğün yeri, balayı derken zaten baya harcayacaktı. Evi de yenilemeyi teklif etmişti ama ben istememiştim.
Çünkü evin dekorasyonu zaten güzeldi, hoşuma gidiyordu. En azından yatak odasını tekrar dekore etmek istediğini söylemişti.
Ortak bir şekilde dekore edecektik.
"Tereddüt etmenizi anlıyorum. Evlilik biraz masraflı, haklısınız. Fakat Barlas Bey alacağınız gelinliğin parasını düşünmemenizi iletmemi istedi."
Bir şey diyecekken telefonum çaldı. Nazlı ona verdiğim çantamdan telefonu çıkarıp uzattı.
Barlas arıyordu. Kaşlarımı çatarak açtım.
"Efendim?"
"Güzelim gelinliği seçtin mi?"
"Yani seçtim sayılır."
"Meleğim oradaki çalışanlara da söyledim, istediğin gelinliği almanı istiyorum.
"Ama..."
"Hilal." dedi itiraz istemeyen bir sesle."Hiçbir şekilde parasını düşünmeyeceksin, onu ben çalışanlarla hallettim. Tamam mı?"
"Tamam." dedim onaylayarak.
"Toplantıya girmem gerek seni sonra tekrar ararım meleğim."
"Tamam görüşürüz."Telefonu kapatıp Nazlı'ya geri verdim.
"Kararınızı verdiniz mi, bu gelinlik mi olacak?" dedi çalışan.
"Beğendiysen al kızım, bir defa olacak bu şeyler içinde kalmasın." dedi annem.
"Evet Barlas da öyle diyor." çalışana döndüm.
"Evet bu olacak." çok beğenmiştim.Geri kabinlere gittim. Çalışan kadında da gelip çıkarmam da yardımcı oldu. Çünkü giymesi de çıkarması da zordu gerçekten.
Mağazadan çıktık. Sabah evden çıkmıştık ve ben gerçekten yorulmuştum.
"Eve gitsek artık?" dedim yorgunca.
"Bir eksiğimiz daha var." dedi annem.
"Anne her şeyi aldık daha ne eksiği Allah aşkına.""İç çamaşırı almadık." dedi.
"Neee." Nazlı kahkaha atmaya başladı."Anne onu da mı sizinle alacağım ya." dedim kısık bir sesle, utanmıştım.
"Tabiki evet. Hem sana yardım ederiz."
"Çok eğleneceğim." dedi Nazlı kulağıma.Koluna cimcik attım.
"Sen var ya çok gıcıksın. Allah Hakan' a yardım etsin." dedim elimi açarak.Gözlerini kısarak bakmaya başladı.
"Çok konuşma yürü hadi."***
Kabinden çıkınca Nazlı ıslık çaldı.
"Ateş ediyorsun yavrum." dedi göz kırparak.Çıkardığım ayakkabıyı elime alarak havaya kaldırdım.
"Biraz daha devam edersen Nazlı bunu kafana yersin." dedim tehtidvari bir şekilde.
Elini kaldırdı.
"Tamam canım ne dedim sanki." diye mırıldandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK SEVDA (FİNAL)
Teen Fiction"Neyi anlamıyorsun sana aşığım. İste canımı vereyim. Ama yapma nolur gözlerin öyle bakmasın dayanamam." Herkesin korktuğu adam bana yalvarıyordu. Korku dolu gözlerle ona bakarken uzaklaştım ondan. Gözlerindeki hayal kırıklığı okunuyordu "Seveceksi...