37. BÖLÜM

4.1K 169 7
                                    

Başlamadan önce oy verir misiniz?🌸

Hilal'in ağzından

"B-Barlas." dedim ağlayarak. Kırık cam parçalarının içindeydim. Ellerim titriyordu.

Sabah her zamanki gibi kahvaltıdan sonra televizyon izliyordum. Ne olduğunu anlamadım.

Birden silah sesleri ve kırılan cam sesleri doldurdu odayı. Kırılan camlardan dolayı biraz yaralanmış, kesik yerlerim vardı.

Can havliyle kendimi koltuğun arkasına atıp kendimi korumaya çalıştım. Evde sağlam bir yer kalmamıştı. Her tarafta cam kırıkları vardı.

"Meleğim." dedi endişeyle. Ağlamaktan konuşamıyordum.

"Ağlama güzelim ne olduğunu söyle hadi."
"E-evi taradılar h-her taraf g-gitti."
"Tamam meleğim korkma hemen geliyorum ben tamam mı?"
"Hı hı." dedim ve kapattım.

Yavaşça oturduğum yerden kalktım. Evin içine göz gezdirdim. Duvarlarda kurşun izleri vardı.

Birkaç dakika sonra bahçeden fren sesi duydum. Kapı hızla açıldı. Evin içine girmesiyle duraksadı. Sanırım bu kadarını o da beklemiyordu.

Bakışları beni bulunca hemen yanıma gelip sarıldı. Saçıma öpücük kondurdu. Sakinleşmem için elini sırtımda gezdiriyordu.

Geri çekilip yüzüme baktı.
"Camlar kesmiş." yüzümdeki kesiklere dokundu.

Ellerini indirip yumruk yaptı. Sinirden çenesi kasılmış, yanakları çukurlaşmıştı.

Ellerini tuttum.
"Şerefsiz. Onu bulduğumda ölmekten beter edeceğim. Ölmek için yalvaracak." dedi sinirle.

Cam kırıklarına bakarken yerdeki bir kağıt dikkatimi çekti. Elimi çekip kağıda ilerledim.

"Ne oldu?" dedi Barlas. Eğilip kağıdı alınca diğer kağıtlardan farklı olduğunu anladım.

Açtım yavaşça. Barlas da yanıma gelmişti.
' Bu beni ciddiye almamanızın sonucu. Sözlerimde ciddi olduğumu hatırlatmışımdır umarım. Bu son uyarıydı Barlas. Bir dahaki sefere sevdiğini canlı bulamazsın.'

Okuduklarımla kanım donmuştu. Barlas sinirle elimdeki kağıdı alıp parçaladı.

"ŞEREFSİZ."

Sonra bana döndü.
"Güzelim yukarıdan alacağın bir şeyin var mı?"
"Nereye gideceğiz?" dedim merakla.
"Diğer evimize gideceğiz güzelim. Orada da istediğin, ihtiyacın olan her şey var."
"Bir şey almayacağım."
"Tamam meleğim."

Alnımı öpüp elimi tuttu. Arabaya binerken Cenk'i gördüm.

"Cenk burayla ilgilen. Diğer eve de doktor gönder."
"Tamam abi."

Arabaya binip elimi tuttu.
"Endişelenme meleğim her şeyi yoluna koyacağım. Daha mutlu ve huzurlu olacağımız zamanlar gelecek."

Gülümsedim. Kafamı arkaya yaslayıp ona bakmaya başladım. Güveniyordum, her şey yoluna girecekti. Ona bakarken gözlerimin kapandığını anlamadım bile.

🌙 🌙

Soğuk havanın tenime temas etmesiyle üşüyerek gözlerimi açtım.
Barlas'ın kucağındaydım.

"Üşüdün mü güzelim?"
"Biraz." dedim ve önümüzdeki evi incelemeye başladım.

" dedim ve önümüzdeki evi incelemeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
KARANLIK SEVDA (FİNAL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin