✨ Sneak peek ✨

116 9 5
                                    

Wielka sala była dość kolorowa..
Najbardziej oznaczały się oczywiście alkohole..tak było ich bardzo dużo..
Nie zapominając o napojach gazowanych i soczkach dla najmłodszych.
Oczywiście były jeszcze przekąski.
Cała rodzina już wchodziła siadając przy swoich stolikach.

- Zamawiam ten czerwony! - Jackson pobiegł od razu do jednego ze stolików biorąc do ręki butelkę z czerwonym trunkiem.

- O Kur** i ten żółty! Wygląda zajebiś**** zapewne jest mocny - ta.. Jackson już zaczyna imprezę..

- Skarbie ale nie przesadzaj proszę - Lee podszedł do swojego chłopaka zabierając jedną z butelek i kładąc z powrotem.

- AAAAA! JIN! - alkoholik zapiszczał.

- Ale piękny róż! - wziął inną z butelek na stole.

- Pokaż! - Jin podbiegł do mojego przyjaciela biorąc do ręki różową butelkę.

- Chce takie wszystkie! - zaklaskał wesoło mój mąż..hah..pięknie brzmi na głos i w moje głowie także..o chole** to brzmiało dosyć dziwnie...

- Namjoon kochanie! Zaraz wracam - pocałował mój policzek i pobiegł w głąb sali.

- Zaczynam się martwić.. - powiedziałem szeptem..

- Ta ja też - powiedział Lee jedząc ciastka które zajeb** ze stolika obok.

- Ta..dzięki za wsparcie - prychnąłem i udałem się w stronę mojego męża.

No to zaczynamy zabawę.
Czuje, że to nie będzie zwykłe wesele.

- Namjoon!!! - usłyszałem krzyki mojego męża.

- JOON!!!! - podbiegł do mnie wieszając się na mojej szyi.

- Co się dzieje Jinnie? - zapytałem będąc oczarowanym jego pięknymi oczami zwróconymi na mnie, wpatrywaliśmy się w swoje oczy przez parę kolejnych minut..dopóki nie zabrzmiał głośny pisk...rudego alkoholika i dość głośne wrzaski Lee próbującego go zatrzymać.

- No bo Jackson zagarnął całe wino dla siebie - zapłakał w moje ramię.
No i cały klimat poszedł się jeb**..

______________________________________

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

______________________________________

Hej wam

Mały sneak peek dla was kochani 🥰
W następnym tygodniu będzie rozdział więc się mnie spodziewajcie 😂💜

Rozdział nie sprawdzany więc uwaga na błędy poprawie później 😅

Nie zapomnij zostawić czegoś po sobie ⭐

Miłego dnia/nocy zależy kiedy czytacie

Dbajcie o siebie 🥺

To sneak peek dużo rzeczy/sytuacji/słów może ulec zmianie ✨

Do następnego śnieżynki ❄️💜💜

Rodzinka jak z obrazka °•Yoonmin/Namjin•°Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz