Usłyszałem dźwięk powiadomienia w telefonie, spojrzałem na wyświetlacz, było tam wiele wiadomości..nawet na naszej grupie rodzinnej.. Yoonji i Dough dali dużo płaczących buziek..
"Zdrowiej przyjacielu" od Hoseoka i..
Heh..znów poprawisz mi humor Jiminnie.
Uśmiechnąłem się czytając treść wiadomości.Minnie ❤️:
Już tęsknię Hyung 🥺- Ja za tobą też Jiminnie - szepnąłem cicho przymykając powieki.
To będzie długa noc..
Z pół snu wyrwał mnie cichy dzwonek telefonu.
Popatrzyłem na wyświetlacz.Mój Minnie❤️ dzwoni
Odbierz/Odrzuć
Odbierz/Odrzuć
- Yonnie! Chciałem jeszcze tylko powiedzieć dobranoc - usłyszałem słodki głos w słuchawce - Nie chcę cię już dziś męczyć, odpocznij a ja zadzwonię jutro.
- Dziękuję Minnie - zaśmiałem się cicho - Tobie też miłych snów.
Usłyszałem cichy chichot w słuchawce.- Na pewno nic cię nie boli Yoonie? - zapytał po chwili.
- Wszystko ze mną dobrze - uśmiechnąłem się, martwił się o mnie co było bardziej niż urocze.. - Jesteś już w domu? - zapytałem.
- Tak, leżę pod naszym ulubionym kocykiem - powiedział wesoło - Czemu nie mogłem zostać z tobą w szpitalu i rano po prostu pójść do szkoły? - zapytał smutno.
- Tak nie wolno Jiminie - odpowiedziałem smętnie.
- Przecież wiesz, że bez ciebie nie mogę normalnie spać - jego smutny ton, zasmucił również mnie.
Prawda jest taka, że nie było dnia w którym dwójka chłopców nie spała obok siebie..a jeśli już, to były rozmowy telefoniczne aż do zaśnięcia jednej z osób, ich osobne pokoje były tak naprawdę ich wspólnymi sypialniami, ale nadal byli tylko przyjaciółmi..
Jeśli coś by się zmieniło to ich rodzice na pewno by się tym zmartwili.
Czy coś jest nie tak w ich relacji..?_____________________________________
Hej wam 🤗
Mały sneak peek!
Niedługo rozdział 🥺Uwaga na błędy..
Miłego dnia/nocy zależy kiedy czytacie ☺️
Nie zapomnij zostawić czegoś po sobie ⭐
Uwaga!
Sneak peek to nie rozdział niektóre słowa jak i kontekst może się zmienić!Dbajcie o siebie 🥺
Do następnego śnieżynki ❄️💜
CZYTASZ
Rodzinka jak z obrazka °•Yoonmin/Namjin•°
FanfictionMałżeństwo Kim po wieczornym spacerze przez park dostają pod swoje własne drzwi małą niespodziankę, po zobaczeniu małego przybysza nie mogą go tak po prostu zostawić. Tylko czy sprawdzą się w roli rodziców? Jeśli przeczytasz i się nie spodoba to wyp...