- Dlatego chcę cię poznać Jimin - zrobił szczenięce oczka ciągnąć mocniej za zamek plecaka..który nie wytrzymał i pękł..razem z nim pewien breloczek który wpadł pod szafkę..
Jimin zrobił się czerwony..czerwony ze złości.- Ja ci radzę spierda**ć - Tae uśmiechnął się łagodnie w stronę granatowo włosego.
Niestety było już za późno.
Sam Tae teraz zastanawiał się czy nie wołać Hoseoka..
Po prostu do niego napisał..może on załagodził by sytuacje.
Ale po tym jak przyszedł Hobi też tylko przyglądał się sytuacji bojąc się o zdrowie i życie swojego chłopaka jak i swoje..- Posłuchaj mnie teraz uważnie! - powiedział blondyn, chwytając koszulkę Kooka tak żeby ten mógł spojrzeć w jego oczy - Jeśli ten breloczek będzie uszkodzony, albo coś mu się stanie, ty odpowiesz za to jak będziesz potem wyglądać, na twojej twarz będzie widać na jakie uszkodzenie pozwoliłeś - uśmiechnął się szeroko puszczając wyższego - Jeszcze jedno wysoki dupku! - powiedział donośnie tak żeby ten na pewno go usłyszał.
Po tym jak Jimin brał kolejny oddech przed wypowiedziami, żeby nie zabić na miejscu wyższego podświetlił się ekran jego telefonu wskazujący na powiadomienia lub połączenie przychodzące, nie zauważył.- Jimin, telefon - powiedział Tae, miał nadzieję, że to Yoongi i jakoś pomoże, przecież mógł do niego napisać, w myślach przybił sobie piątkę z twarzą.
Blondyn odwrócił się i od razu zabrał telefon z uśmiechem na twarzy.
- Yoonie! - jego radosny ton pomógł jego przyjaciołom się rozluźnić a Jeon nadal nie mógł uwierzyć jak szybko mógł zmienić mu się humor..w zależności od jednej osoby.- Cześć Minnie - Yoongi brzmiał jeszcze na osłabionego.
- Cześć Yoonie Hyung, jak się czujesz? - blondyn uśmiechnął się zamykając szafkę i idąc w stronę klasy, Jungkook nadal stał oniemiały zastanawiając się co tak właściwie się stało..
_____________________________________
Hej wam 🤗
Dziś mały sneak peek
Niedługo rozdział 🥺Miłego dnia/nocy zależy kiedy czytacie
Nie zapomnij zostawić czegoś po sobie ⭐
Dbajcie o siebie ^^Uwaga!
To nie rozdział niektóre słowa jak i kontekst może się zmienić!Do następnego śnieżynki ❄️💜
CZYTASZ
Rodzinka jak z obrazka °•Yoonmin/Namjin•°
FanfictionMałżeństwo Kim po wieczornym spacerze przez park dostają pod swoje własne drzwi małą niespodziankę, po zobaczeniu małego przybysza nie mogą go tak po prostu zostawić. Tylko czy sprawdzą się w roli rodziców? Jeśli przeczytasz i się nie spodoba to wyp...