تونی حدود پنج ساعت بود که افتاده بود به جون چند تا از کاراش.
که بالاخره تسلیم د و رفت آشپزخونه و....
پیتر داشت سعی میکرد خمیر پیتزا رو ورز بده.
لبخند ریزی زد.
_باید بیشتر فشار بدی پارکر...خمیر پیتزا خیلی مهمه.پیتر رو به تونی کرد و ابرو بالا انداخت
_از وی متخصص پیتزا شدی؟_از بدو تولدم..... بیخیال من اصالتا ایتالیایی ام ایت چیزا تو خونمه.
تونی رفت تو آشپزخونه و پیتر کنار کشید.
شروع کرد به ورز دادن خمیر...توجه پیتر به دستای بزرگ و ماهر تونی جذب شد.
_اینم از این حالا باید یکم صبر کنیم.
تونی مفتخر گفت و دید که پیتر ازش چشم برنداشته.یه مدت همونطور به هم نگاه کردن.
نمیخواستن اون لحظه رو با کلمات خراب کنن.
حتی با اینکه لحظه خاصی به نظر نمیومد.که پیتر بی هوا یه بوسه سریع از لب تونی میگیره و ازش فاصله میگیره.
حتی پیتر هم شکه بود.... که تونی دستش رو دور کمد پیتر حلقه کرد و جلو کشیدش.
و همدیگه رو بوسیدن....
یه بوسه طولانی و پر هوس.
تونی پیتر رو بلند کرد و رو اپن نشوند و دست تو لباسش کرد.پیتر مقاومت نکرد و دست تو موهای تونی کرد.... انگار میخواست اون بوسه تا ابد ادامه داشته باشه.
اما تونی ناگهان ولش کرد و پیتر و همونطور خمار و بی نفس نگه داشت.
_بعد از ناهار ادامه میدیم.تو نگاه پیتر تمنا بود اما تونی ذره ای اهمیت نداد.
پیتر رفت روی مبل نشست....اون سفت شده بود و شدیدا به سکس نیاز داشت...میدونست تونی هم همونطوره اما محض رضای خدا چرا اون انقدر ریلکس بود؟
پیتر خواست خودش کارشو بکنه که....
_حق نداری به خودت دست بزنی.
لحن تونی رئیس وارانه بود طوری که پیتر رو به تبعیت وادار کرد.طول کشید تا اینکه تونی پیتزا رو آورد سر میز.
_خب بیا بشین...پیتر حرسش گرفته بود...و وقت تلافی بودش.
رفت و روی پای تونی نشست.
و مطمئن شد به آلت تونی فشار آورده..._لعنتی ....پیتر...
پیتر آروم یه تیکه پیتزا برداشت....
_اومممم واقعا آشپزیت حرف نداره.تونی اومد به پیتر دست بزنه ولی....
_خب...بعد از ناهار.تونی ریز خندید.
_حرومزاده.
و دم گوشش پیتر زمزمه کرد.
_جواب این کارتو تو تخت میدی.پیتر لبخند محوی زد.
_این اشتباهه......و من منتظرشم.
STAI LEGGENDO
dear mistake
Fanfictionمهم نیست چقدر برنامه زور یه نفر ساده باشه... مهم نیست چقدر نقشه یه مرد بی نقص باشه... هر لحظه ممکنه یه چیزی تمام پیش بینی ها رو به هم بزنه. این داستان شامل خشونت زیاد و البته سکس زیاده.(حالا نه خیلی ولی خب بازم) پایان خوش تضمینی +18 شیپ:استارکر.