21.

144 11 3
                                    

Aklımda ki yapboz parçasını bulmaya çalışıyordum. Aklımı sadece ona vermiştim. Başka bir şey düşünemiyordum. Benim kaderim daha bebek iken bir sepet ile babamın kapısına bırakılmam ile başladı. O günden sonra düzene binmiş hayatı bulmak benim için çok zordu. Bir yandan ailem, diğer yandan çevre. Babamın kollarında büyüdüğümü zannederken, beni evin yardımcısı İrem abla büyütmüştü. Herkes beni onun kızı sanıyordu. Artık o benim annem olmuştu. Beni kendi babamdan koruyan, güzel kadın. O olaylı geceden sonra İrem annemin kızı olarak hayata ilk adımı atmıştım. Yeni hayat, yeni aile.

İrem annem benim velayetimi almak istemiş ancak babannem buna şiddetle karşı çıkmıştı. Böylelikle soy adım hala aynı kalmıştı. Benim adımı kim vurdu, kim koydu hiç bilmiyordum. Merak etmiştim zamanında ama kimse bana bunu söylememişti. Hoş bir müddet sonra bende sormayı bırakmış ve beni yaprak misali oradan oraya savuran hayata kendimi bırakmıştım.

Şimdi sevgilim, abim, Nazlı yanıma oturmuş bu saçma olay için beni teselli etmeye çalışıyorlardı.
Şimdi onlara imdat diye bağırabilirdim sevgili dostlarım. Başımı yavaşca pencereden çevirdim ve karşımda oturan Yavuz'a baktım. Bu durum için kendini suçluyordu. Biliyordum bunu. Gözleri onu ele veriyordu. Tehdit edilmeye başladığımdan beri ihmal ettiğini düşünüyordu. Halbuki ben hiç dert etmiyordum. Kafama bile takmıyordum. Şu an aklımda sadece intikam vardı. Hemen intikam almam gerekiyordu. Bunu da bu akşamki davette yapacaktım. Bunu en başta kendi şerefim için yapacaktım.

"Derin, güzelim iyi misin?" Diyen abime bakıp başımı iki yana doğru salladım. Şu an acı çektiğimi düşünüyorlardı.
Nazlı'nın elindeki tablete kaydı gözüm. Yavuz'un tabletiydi. Sağ elimi öne doğru uzattım. Nazlı şaşkınlıkla bana bakarken, Yavuz'un sesi doldu kulaklarıma.
"Emin misin sevgilim?" Sesi kuşkulu çıkıyordu.
Korkuyordu benim için. Konuşmadan başımı aşağı yukarı salladım ve Nazlı'nın tableti bana getirmesini bekledim. Nazlı istemeye istemeye tableti getirdi ve elime bıraktı.

Hızla haberin yapıldığı siteye girdim ve hakkımda yapılan komik habere baktım.

Her zaman olduğu gibi bu kez de size can alıcı bir haber geldik.
Uzun zamandır magazine konuk olmayan Suat  Aksel'in gayrimeşru ilişkiden kızının olduğu ortaya çıktı. Herkes hizmetçinin kızı sandığı Derin, aslında Aksel ailesinin varisi. Derin Aksel ailesinin yanında değil, başka bir ailenin yanında hayat kurdu. Buda camiada büyük etki yarattı.
Suat  beyin sosyal medya hesabından paylaştığı yazı büyük dikkat çekti. "Derin benim sadece bir anlık pişmanlığım oldu. Benim kızım olduğunu kabul etmiyorum. Benim zaten çocuklarım var. Bu yüzden rica ediyorum Derin hakkında asılsız konuşmalar yapmayınız." Diyerek sosyal medyadan paylaşım yaptı. Elimize gelen bilgiler ile sonradan görüşmek dileğiyle.

Düşman BaşınaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin