17. bölüm.

164 14 3
                                    

Ağzımdan birinin beni tutup çekmesi ile boğuk bir şekilde çığlık attım. Attığım çığlık her kiminse elinin içinde yok oldu. Yersiz çırpınışlarım fayda etmezken kulağımın dibinde bir nefes hissettim.
"Sakin ol sevgilim, benim." Diyen Yavuz ile hırsla arkamı döndüm
"Yavuz ne yapıyorsun Allah aşkına? Yüreğime indiriyordun."
Yavuz elini takrardan ağzıma kapattı ve başını ileri uzatıp biri geliyor mu diye baktı. Her kim geliyorsa panik yapıp, "hemen gidiyoruz," dedi ve beni de beraberinde sürükleyerek bir odaya daldı.
Kapıyı kapatıp hemen koridora bakan cam kısmına baktık. Duygu ve siyah maskeli adam hızlı ve panik adımlarla ilerliyorlardı.
"Duygu ne dedi sende duydun mu?"
Yavuz bir elini belime atıp beni kendisine yasladı ve kulağıma eğilip, "Duydum Birtanem... Ve senin aklından geçen tilkiler inan benimde aklımdan geçti." Diyen Yavuz ile kocaman bir kahkaha savurup kollarımı belime sarılan ellerine sardım.
"Evet sevgilim. Aklımdan geçeni pratiğe dökersem yer yerinden oynar." Yavuz aniden beni kendine çevirdi ve bedenimi cama yasladı. Ne olduğunu anlamazken Yavuz gülümsedi ve yüzünü bana doğru yaklaştırdı. Kalbim heyecandan küt küt atarken, aniden gelen öksürük sesi ile birden Yavuz'u omzundan ittirdim. Yavuz bir an dengesini sağlamakta zorluk çekse de, kapıya tutunup dengesini sağladı. Utançtan yere eğmiş olduğum başımı kaldırdım ve öksürüğün sahibine baktım. Karşımda yüzünde kocaman bir sırıtış olan sevgili patronum ve eşi bize bakıyordu. Ah ne büyük bir rezillik bu!

"Hayırdır oğlum?" Diye gülmemek için kendini zorlayan Arzu anne Yavuz'a hitaben konuştu.
Yavuz bir elini başın götürü ve sıkıntıyla saçlarından geçirdi. Cevap vermekte zorlanıyor gibiydi. Hatta benden daha çok utanmıştı. Yüzü pancar gibi kızarmıştı. Sonuçta anne ve babasına yakalandı. "Şey anne biz Derin ile buradan geçiyorduk. Birde bakmışız buradayız. Ne kadar da ilginç öyle değil mi?"

Sevgili patronum Ferdi bey, gür bir kahkaha attı ve, "ne kadar da ilginç bir durum böyle. Bir bakıyorum oğlum ve sevgilisini odamda beliriyor. Bak sen şu Allahın işine." Dedi. Utançtan daha da kızarırken Arzu anne imdadıma yetişip eşine kızdı.
Bizde bunu fırsat bilip odadan kaçarcasına çıktık.
Sinirle Yavuz'a dönüp"hepsi senin yüzünden. Rezil ettin bizi be!"dedim. Yavuz bir elini saçlarına daldırıp, sinirle homurdandı. "Hıh! Sadece sevgilimi öpmek istemiştim," dedi.
Bu ani tepki karşısında kızarsam da hiç bir tepki vermeden sustum ve bekledim.

"Derin?" Yavuz masum bir şekilde bana soru sorunca aslında onun altına yatan şeyi biliyordum. "Efendim sevgilim?"
Yavuz suç işlemiş çocuklar gibi ellerini önüne bağlayıp başını eğdi ve,"Bir kere öpsem ya!"
Yavuz'a naz yaparcasına omuz silkip, "hiç sanmıyorum sevgilim. Şimdi ben gidiyorum, izin alacağım. Ondan sonra eve geçip valiz hazırlayacağım." Dedim.

"Sen boş ver izni. Ben alırım senin yerine, bak lütfen geç kalma. Hemen git, gel."
Yavuz'un yanına gidip yanağına sert bir şekilde öpücük bıraktım. Yavuz bu hareketim ile donunca sadece gülüp, göz kırptım. Ve koşar adımla ile odama gittim. Eşyalarımı alıp ofisten çıktım. Olabildiğince hızlı adımlarla çıkışa doğru yöneldim. Arkamdan gelen adım sesi ile parfüm kokusu kimin geldiğini göstermişti. Yavuz gelmişti. Adımlarımı durdurup arkamı döndüm ve Yavuz'un gelmesini bekledim. Bana yetişen Yavuz ile takrardan hareketlenip onun Arabasına doğru ilerledik. Ben ön koltuğa geçince oda sürücü koltuğuna geçti. Çok geçmeden arabayı çalıştırdı.

"Bir tanem eve bırakmadan önce bir yemek yiyelim, ne dersin?"
Karnımın acıktığını anlamam ile hemen başımı salladım. Cidden acıkmıştım. Yavuz bu hevesli halime kahkaha atıp gaza yüklendi.

Lalin'den!
Genç kız kendinden beklenmeyecek bir hareket ile odasına girip kapıyı ardından kilitledi. Hızla banyoya girip, küvetin suyunu açtı ve buz gibi su anında küveti doldurmaya başladı. Küvetten akan suya da kendisinin göz yaşları karşıtı. Üzerinde ki elbiseleri göz ardı edip küvete geçip oturdu. Kuvvetten taşan su kapıya kadar ulaşmıştı.
Göz yaşları sicim gibi akarken aklına o gece geldi.
Bir türlü unutamadığı o geceye gitti.

Düşman BaşınaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin