28.

110 11 7
                                    

05*********8
Merhaba Derin, ben Yakup müsaitsen buluşalım mı?

Aklımda delice sorular vardı. Mesela numaramı nerden bulduğu. Telefona bakarken derin bir nefes alıp verdim ve cevap yazmaya başladım.

_. Numaramı nerden aldınız?

Yazıyor...

_ önce soruma cevap versen?

Bu adam benimle kafa mı buluyordu, yoksa cidden salak mıydı.

Telefonu elime alıp tekrardan cevap yazdım.

_ Ne konuda?

_ Hadi ama anlamadım deme bana.

_ İnanın dediğiniz şeyi anlamıyorum. Ama biraz daha beni rahatsız etmeye devam ederseniz hiç hoş şeyler olmaz.

_ Amacım seni rahatsız etmek değil Derin. Sadece seninle tanışmak istiyorum.

"Allahım yarabbim, deli mi bu adam ya." Diyerek telefonu kapatıp masaya bıraktım. Muazzam olmasa da güzel çizimler yapmıştım. Bunları hemen dosyaya koyup saklamam gerekiyordu.
Kaybolmasını istemezdim.

Sakin bir şekilde dosyaları kaldırıp yatağıma girdim. Telefonumdan sürekli mesajlar geliyordu. Yakup diyerek geçiştirdim ve uyumaya çalıştım. Lakin çalan telefonum ile kaşlarımı çatarak yerimden kalktım.

Arayan kişiyi görünce küçük çaplı şok yaşadım.
Yavuz ...

Yavuz arıyordu. Hemde gecenin bu saatinde. Neden arıyordu acaba? Daha kalbinde kırılmayan noktalar var diye mi arıyor yoksa diye geçirdim içimden.

Telefon çalıp çalıp sustu. Ama ben başında bekliyordum. Telefon bir kez daha çalmaya başlayınca gözlerim doldu. Kendime lanet ederek telefonu açtım ve kulağıma götürdüm. Sadece karşıdan gelen nefes sesini dinliyordum.

"Özür dilerim sevgilim." Dedi bir müddet sonra. Sonra tekrardan konuşmaya başladı ama bu kez ağlıyordu. Yavuz ağlıyordu.

"Seni kırdığım gün kendimi gömdüm ben Derin. Senin varlığın , kokun olmadan ben bir hiçim."

"Keşke sana öyle sözler söylemeseydim. Sen o kelimelerin hiç birini hak etmedin. Ben sadece başkasına olan sinirimi senden çıkardım."

"Sen benim ruhumdan bir parçasın Derin, koparıp atamıyorum. Atsam bile yaşayamam."

Yavuz bir anda hıçkırmaya başlayınca telefonu kendimden uzaklaştırdım. Gözümden akan yaşlara inat gülümsemeye çalıştım.

"Bir kere konuşta sesini duyayım güzelim. Seni çok özledim."

"Ben tam bir şerefsizim. Seni saçma bir sebep uğruna kırdım, oysa sen gülmelere layıksın."

' gözümde ki yaşımsın benim,
Nerdesin, nerdesin?
Belkide ağladığım için,
Düştün ve gittin.

Sen benim seri katilim,
Kaç beni yok ettin,
Aşkın mahkemesi yok ki,
Suçlu gözlerin, suçlu gözlerin

Ayna ayna anlat ona,
Yalnızlık ne başa bela
Senle bir olmak zor ama
Yerle bir oldum çok,
Aşkın çaresi yok'

Şu dakika anladığım bir şeyde vardı oda Yavuz'un sesinin güzelliği. Kadife gibi sesine, ağladığı için boğuk bir hava gelse de çok güzeldi. Şarkıyı baştan yaratmıştı resmen. Kendime gelip hemen aramayı sonlandırdım. Yavuz kesin şimdi telefonunu milyon parçalara ayrılmıştır.

Düşman BaşınaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin