Ne diyordu şarkıda ki nakarat,
'eskiye dalıyor gözüm,
Dalmasında ne yapsın?
Bugün günlerden o gün,
Sanki döndün ayaktasın .'Hak veriyorum bu şarkıya, eskiye bir an bile dalar san çıkmak zaman alıyordu. Bakmayın öyle tescillendi. Küçükken zor da olsa, kendime gelebilmiştim. Psikolojik tedavi gördüğüm zamanlar da olmuştu. Ama yine de ailem, bana en büyük desteği gösterdi ve ben düştüğüm geçmişin bataklığından kurtuldum. Zor olmamıştı benim için. İlayda yengem bir an bile yanımdan ayrılmadan bana sahip çıkıp kurtarmıştı beni.
Ona olan borcum asla bitmez di.Ben daha henüz altı yaşındayken annem iftiraya uğramış ve babannem onu evden kovmuştu. Hatta üstelik annem ile babam boşanmadan babaannem hemen başka bir kadın getirmiş babam ile imam nikahı kıydırmıştı. Babam her ne kadar istemese de babannem beni öne sürmüştü.
Böylelikle babam annemin gidişinin acısını unutamadan başka bir kadınla evli bulmuştu kendini. Onun için de zordu ama beni anlayan yoktu. Babannem sürekli annemi kötülüyor yeni kadını övüyordu. Babamın yeni eşinin adı Asya idi. Evde kimsenin huzuru kalmamıştı o kadın gelince. Sadece babannem konuşuyordu onunla. Tabii bu durumda o kadının da katkısı büyük. Sürekli araya fitne sokup insanların huzurunu bozmaktı. İlayda yengem ve Melike yengem onunla kavga etmemek için çok savaş veriyordu. Ama o kadın dur durak bilmiyordu. Üstelik babamda bunun farkındaydı ve sürekli o kadınla kavga ediyordu. Evdekiler den karşılık alamayan kadın bu kez de bana sarmıştı. Sürekli annemi kötlüyordu. Bana kendisinin çocuğu olunca babamın beni unutacağını, onun çocuklarını seveceğini söyledi. Haliyle bende korktum. Anneme gitmek istedim. Ama babannem beni anneme göndermedi. Bir kez bile yüzünü göstermedi. Çok özlemiştim onu. Sürekli ağlıyor ve bir şeyleri kırıp döküyordum. İlayda yengem çok çaba harcamıştı benim için. Ama bir türlü toparlanamıyor, daha da kötü oluyordum. Okulda da sürekli kavga eder hale gelmiştim. Hayatımda en çok korktuğum günlerden biri, O kadının Melike yengemi merdivenlerden itmesi oldu. Üstelik Melike yengem hamileydi. Zaten risk taşıyan hamileliğinde bir de merdivenlerden düştü. Bu yüzden erken doğum yaptı ama bebek dayanamadı ve öldü. İlayda yengem de o kadını evire çevire dövmüştü. Bunu duyan babannem annem ile babamı boşayıp diğer kadına resmi nikah kıydı. O zamanlar babannem den nefret ediyordum. Beni annemden uzaklaştırıyordu. Babam bu zaman zarfında iyice çökmüş, sanki yirmi altı yaşında değilde kırk altı yaşında gibi gözüküyordu. Teyzemler benimle konuşmak için neredeyse her gün eve geliyordu ama o kadın izin vermiyordu. İlayda yengem evde olmadığı zamanlar o kadın bana kötü davranıyor ve bazen de dövüyordu. İyice içime kapanmıştım. Annem sürekli rüyama giriyordu. Onu hep kötü görüyordum. Bir gece rüyamda annemi gördüm yine. Üzerinde bembeyaz bir elbise. 'Oğlum, ben artık bu dünyada olmayacağım. Sen önce Allah'a sonra İlayda ve Melike yengene emanetsin. Biz birbirimize bu dünyada kavuşamadık. Ama söz seni öbür dünyada bırakmayacağım. Anne sözü sana oğlum. Seni çok seviyorum.' demişti. O günden sonra sürekli kriz geçiyordum. Babam beni psikolojik tedavi görmem için Pedogok arkadaşının yanına götürüyordu. Babannem sürekli bana o kadına anne dememi söylüyordu ama ben kabul etmiyordum. Evdeki herkes babannem ile konuşmuyordu. Babam gittikçe çöküyordu. Bir gün babam ve babannem o kadının telefon görüşmesini dinledi. Ve o gün gerçekler ortaya çıktı. Anneme iftira atan kadın oymuş. Babam deliye dönüp babannem ile kavga etmişti. İlayda yengem ve Melike yengem ise kadını insan içine çıkamayacak hale gelene kadar dövmüş sonrada sokağa atmışlardı. Babannemin pişmanlığı gözlerinden okunuyordu. Babam annemi bulmak için kendini seferber ederken, dedem aramış ve annemin hastanede olduğunu söylemişti. Hep birlikte apar topar hastaneye gidince onu darmaduman halde gördük. Annem çok kötü olmuştu. Yüzü solmuş, gözleri morarmıştı. Göz yaşlarım annemin elini ıslatıyordu. Annem kendine gelince birbirimize sarılıp dakikalarca ağlamıştık. Babam o kadından boşanmak için dava açmıştı. Dava sonuçlana kadar annemde bizimle kalacaktı. Annem babannemin yüzüne asla bakmıyordu. Babam o kadından boşandı ve annemle tekrardan evlendi.
Ve zamanla aralarında ki ilişki eski düzenine geri döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Başına
RomanceBabasının kapısına bir adet sepet ile bırakılan Derin'i hoş şeyler beklemiyordu. Her gününü ayrı ayrı acı ile geçiren Derin üvey annesi ve kardeşleri tarafından zorbalığa maruz kalmıştır. Henüz onbeş yaşındayken evin hizmetçisi İrem tarafından villa...