„Celý september budem musieť byť v Miláne a oboznamovať sa s chodom firmy." povzdychla som si a hrala sa vidličkou s cestovinami na tanieri, ktoré uvaril Charles. Zdvihla som pohľad k nemu, v očiach mu hrali iskričky. Čo zas vymyslel?
„To by si mohla prísť do Monzy na preteky." usmial sa ja som sa pobavene zasmiala.
„Ak budem stíhať a hlavne, ak budem mať čas tak rada ťa prídem podporiť." s úsmevom som prikývla. „Príde aj Charlotte?" spýtala som sa ho.
„Neviem, prečo?" povzdychol si, postavil sa a so svojim prázdnym tanierom odišiel do kuchyne.
„No či zas v paddocku budem jediná baba alebo príde aspoň Charlotte." pousmiala som sa.
„Isa tam bude určite." venoval mi úsmev. „Navyše chalanom sa naozaj páčiš." so zdvihnutým obočím sa na mňa pozrel.
„Charles už sme sa o tom rozprávali." odvetila som a dojedla som večeru. Nerada som sa s ním o tomto rozprávala, dobre poznal moju odpoveď.
„Ja viem, že sa bojíš, že ti zlomia srdce a ty viac nebudeš schopná milovať ale...ak to neskúsiš tak proste. Chceš zostať sama?" Postavila som sa od stola a mierila si to za ním do kuchyne. Vložila som mu svoj tanier do drezu a začala utierať riady.
„Charlie, prosím dnes nie." zavrtela som hlavou načo si on len povzdychol a s tichým fajn to nechal tak. „Ako sa má teta Pascale?" s úsmevom som sa ho spýtala.
„Ale má plno práce teraz so salónom. Spomínala mi, že začala prerábku ale aspoň nemyslí na zlé veci." usmial sa. „Ideš tento týždeň domov?" Charles vedel, že domov chodievam takmer vždy tretí víkend v mesiaci. Stalo sa to takým mojím malým pravidlom, aby som si vždy našla čas ísť domov.
„Áno cez víkend, mama sa už nevie dočkať." zasmiala som sa.
„Vedia, že si dostala to miesto?"
„Samozrejme, vedeli to skôr ako ty." zasmiala som sa načo sa Charles dotknuto na mňa pozrel.
„No toto." vrtel hlavou no na tvári mal široký úsmev. „Lorenzo mi spomínal, že ťa minule stretol." prehovoril a ja som zamrzla v pohybe. Čo ak mu povedal o čom sme sa rozprávali. Nie to by predsa Lo nespravil.
„Áno stretla som ho v parku." pousmiala som sa. „Len sme prehodili pár slov a každý sme si šli ďalej." zasmiala som sa a Charles prikývol.
„Môžem vidieť tie návrhy čo si robila pre Versace?" otočil sa ku mne a ja som sa prekvapene naňho pozrela. Nikdy si nepozeral moju prácu.
„Uhm...jasné, poď." prešla som k svojmu stolu pri okne v obývačke a vytiahla skicár, ktorý som mu bodala.
„Wau..." vydýchol a bez slova si pozeral ďalšie náčrty. „To je nádhera Re." krátko sa na mňa pozrel a ďalej si prechádzal moje kresby. Prstom opatrne prešiel po obryse šiat a sám pre seba sa usmial. „Lewis chce, aby si mu navrhla outfit na jedny z pretekov. Prekvapene som vytreštila oči na Charlesa a otvorila ústa.
„Prosím?! Ten Lewis? LewisHamilton? Robíš si srandu však Charles?" nervózne som sa zasmiala.
„Nerobím si srandu." zavrel skicár a pobavene sa na mňa pozrel. „Myslím to naozaj vážne. Minulý rok, keď si bola na odovzdávaní FIA tak si si navrhla vlastné šaty a všetci ich zbožňovali to vieš sama. A pred pár dňami sa ma Lewis pýtal či navrhuješ aj pre iných no a povedal som mu, že sa spýtam." nevinne sa usmial.
„Čo? Nieeee." nervózne som sa zasmiala. „Pre boha, Lewis Hamilton chce aby som mu navrhla outfit. Pre boha zbláznila som sa už?" hovorila som si sama pre seba a Charles sa na mňa dobre zabával. Nechápte ma zle ale Lewis nikdy nesklame svojimi outfitmi a je v oku každého módneho kritika. Sadla som si na gauč a premýšľala.
„Neviem či mi to dovolí Versace." odvetila som a pozrela sa na Charlesa.
„To je teraz jedno Rei, hlavne sa sústreď na svoje veci. Lewis je druhoradý. Spýtaj sa a keď budeš všetko vedieť čo a ako tak sa dohodneme s ním." sadol si ku mne. „Nevedel som, že ťa to tak rozhodí." zasmial sa a následne zhíkol. So strachom v očiach som sa naňho pozrela, že sa niečo stalo. „Ty ho máš radšej ako mňa! Ty potajme fandíš Mercedesu."
„Och Charles odhalil si ma." hrala som s ním tuto hlúpu hru a následne sme sa obaja rozosmiali. „Nikdy by som nefandila nikomu inému ako tebe." šťuchla som mu do boku načo sa usmial.
„Ja viem. Reine Moulin je fanúšička Charlesa Leclerca číslo 1!" zvolal so smiechom načo som mu uštedrila jemný úder do ramena.
„Idiot."
Ahojte 😊
Tak po dlhšom čase prichádzam s novou častou.
Dúfam, že sa vám páčila a budem rada za každý koment a ⭐️
BINABASA MO ANG
Pole Position | Charles Leclerc ✔️
Fanfiction„So Charlotte vychádzam veľmi dobre, vie že s Charlesom sme nerozlučná dvojka takmer od plienok a že sme najlepší priatelia a ničoho sa nemusí obávať. " povedala si v duchu Reine. Ale vlastne je to naozaj tak? Nebola náhodou príčinou rozchodu Charl...