48.

463 23 4
                                    

Túto časť venujem mojej drahej danulik11 ❤️

S Charlesom som sa od momentu, kedy ma vysadil pred domom nestretla. No v kontakte sme boli stále. Reagovali sme si na príbehy na instagrame, lajkovali posty a písali si. Milovala som naše nočné konverzácie, kedy mi Charles posielal otrasné meme-čka a ja som sa po dlhšom čase smiala. Dával mi čas, no zároveň tu bol neustále pre mňa a liečil ma.

Mal by si ísť spať Charlie, zajtra ťa čakajú povinnosti." napísala som mu správu, hneď mi dal videné a na to sa objavili tri podskakujúce guličky.

Ešte posledné meme, sľubujem 😊." na tvári mi svietil široky úsmev a čakala som na jeho správu s fotkou. Keď som to videla, tak som sa smiala ako malé dieťa. Zotrela som si slzu a po chvíli som sa ukľudnila. Pozrela som sa na hodinky, ktoré ukazovali tri hodiny ráno a ja som sa zhrozila.

„Charlie, naozaj by si mal ísť

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Charlie, naozaj by si mal ísť. Zajtra jazdíš pre Julesa 🥰, budem na teba myslieť." odpísala som mu. Charles sa práve nachádzal vo Francúzsku na Karting Circuit Paula Ricarda a zajtra všetci jazdia pre Julesa. Viem, že je tam aj Thuro, volali aj mňa ale ešte potrebujem chvíľu čas.

Dobre, dobrú noc 😊. Dúfam, že sa čoskoro vidíme, napr. na tvoje narodeniny." napísal, zahryzla som si do pery a pousmiala som sa. Moje narodeniny sa blížili, 28. september bol takmer zarohom. Mama chystala oslavu u nás na záhrade a ja som sa tešila, že budeme všetci znovu spolu. To znamená, že sú automaticky pozvaní aj Leclercovci ale rada sa doťahujem s Charlesom.

Myslím, že si pozvaný na moju oslavu doma vo Francúzsku. Dobrú noc." odpísala som a s malým úsmevom som mobil odložila. Pritiahla som si perinu vyššie a zababušila som sa do nej. Zaspávalo sa mi veľmi dobre a veľmi dobre som sa aj vyspala.

***

Dni v práci ubiehali veľmi rýchlo. Príprava na jeseň 2023 bola v plnom prúde a ja som občas nevedela čo skôr. Práve som dokresľovala posledný návrh, ktorý som mala zadaný. Oči som už ledva držala otvorené a bola som strašne unavená. Dnes bol práve 25. september. Hneď čo zajtra odovzdám návrhy, odchádzam domov do Francúzska. Chvalabohu, že sa predajňa prerába a tým pádom máme všetci týždeň voľno. Dotiahla som posledné rysy a spokojne som sa usmiala. To už stíham dokončiť aj ráno. Je desať hodín, ráno keď vstanem o šiestej mám to hotové. Zatvorila som skicár a postavila som sa z gauča, že pôjdem už dosprchy a spať. Vyrušilo ma však jemné klopanie na dverách. Myslela som si, že to bude Elyna a tak som bez váhania otvorila dvere. Na moje prekvapenie tam však stál Charles s veľkou kyticou slnečníc pomedzi ktoré boli vkladané sedmokrásky a biele ruže. Veľmi dobre vedel, že slnečnice milujem a nikdy neporušil to, že mi ich na narodeniny dal. Aj keď ich ukradol našej susede v záhrade. Zdvihla som k nemu pohľad, jeho oči nedokázal zo mňa spustiť a ja zas tie moje z neho. Veľmi mi chýbal, ale potrebovala som ten čas, aby som si od všetkého a všetkých oddýchla. A bola som veľmi vďačná, že práve Charles ma v tomto chápal.

Pole Position | Charles Leclerc ✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang