Utopená vo svojich myšlienkach som prechádzala ulicami Monaka. Nešlo mi do hlavy čo mi povedala Charlotte. Nemôže to byt pravda. Ja a Charles, to predsa nejde dokopy. Z myšlienok ma až vyrušil známy mužský hlas.
„Lorenzo." Nervózne som sa usmiala na najstaršieho brata Leclerovcov. Aj tento ma hneď prekukne, všetci ma majú načítanú a vedia kedy klamem.
„Niečo sa stalo?" Nadvihol jedno obočie.
„Nie, malo by sa?" Hrala som sa na hlúpu. Bože Reine si tak hlúpa. Najradšej by som sa prefackala.
„Ideš po ulici ako telo bez duše, absolútne nevnímaš Re. Volal som na teba tri krát a ty nič." Rozhodil rukami a čakal na moje vysvetlenie. Chvíľu sme stáli v tichosti zatiaľ čo okolo nás prechádzali ľudia a hundrali že im stojíme v ceste.
„Nemôžem ti to povedať." Šepla som a sklonila som hlavu.
„No tak Reine Nehovor mi tu hlúposti a vyklop to zo seba. Poď sadneme si." Ukázal na lavičku v parku a hneď aj k nej smeroval. Sadla som si vedľa neho a ťažko si povzdychla. Nervózne som sa hrala s prstami na rukách a rozmýšľala čím vlastne začnem. „Ja mám čas dokedy chceš Rei." v tichosti sa ozval Lorenzo.
„Sľúb mi, že mu to nepovieš. Že to nikomu nepovieš prosím." so slzami v očiach som sa naňho pozrela načo on len rýchlo prikývol.
„Sľubujem Rei, máš moje slovo." pousmial sa a ja som len prikývla.
„Dnes som bola so Charlotte a povedala mi dosť zvláštne veci." povzdychla som si. „Ale od začiatku." zhlboka som sa nadýchla. „Asi vieš, že som bola na pretekoch vo Francúzsku a Charlesovi to naozaj nevyšlo. Bol naštvaný, sklamaný no hlavne smutný. Bola som za ním a snažila som sa ho utešiť, povzbudiť no spomenula som Charlotte a povedal mi, že to už medzi nimi nie je ako kedysi. Tak som sa dnes stretla so Charlotte, aby som jej povedala nad čím uvažuje Charlie a aby ho uistila, že to tak nie je."
„Ale ono to tak je." s povzdychom odvetil Lorenzo načo som prikývla.
„Chce sa s ním rozísť, chcela už teraz po veľkej cene Maďarska ale nakoniec, že počká do konca sezóny lebo by ho to už načisto zlomilo. No čo ma najviac zarazilo....povedala mi, že nám dvom nechce stáť v ceste." šepla som poslednú vetu.
„Charles ťa miluje." odvetil Lorenzo ako by mi len povedal, že dnes má pršať. Neveriacky som naňho hľadela. „Nie som ten, ktorý by ti to mal hovoriť, ale priznal sa mi. No svojím spôsobom miluje aj Charlotte a nechce jej ublížiť." smutne sa usmial.
„Ale mne týmto ubližovať môže? Nedokáže sa mi ani sám priznať, tvári sa pri mne akoby nič a ja sa snažím zachrániť jeho vzťah so Charlotte?! Bože som naozaj sprostá." naštvane som sa postavila. Áno, dokáže ma naozaj vytočiť každá maličkosť.
„Reine." snažil sa ma zastaviť Lorenzo, no ja som len zavrtela hlavou a rukou ma naznačila nech ma nechá na pokoji. Potrebujem byť teraz sama a utriediť si všetky myšlienky.
Medzitým by som vám však mohla povedať aj niečo o sebe lebo verím, že ste zatiaľ zo mňa a môjho života celkom zmätení. Takže moje celé meno je Reine Noémie Agueda Moulin, no všetci ma zvyknú volať len Re či Rei. A absolútne si nemusíte pamätať moje cele meno, pretože aj ja s ním mám občas problém. Noémie mám po mame a Agueda je meno mojej starej mami po ockovej strane čiže portugalské. Mám 25 rokov a práve si dokončujem školu tu v Monaku v odbore manažment módy a módnych doplnkov. Snívam o vlastnej módnej značke, možno sa mi to raz podarí uvidíme. Pochádzam z malého mestečka na východe Francúzska, no z ockovej strany mám aj portugalské korene. Možno sa pýtate ako sa poznám so slávnym Charlesom Leclercom a ako to, že som jeho najlepšia kamarátka. Jednoducho, naše mami spolu študovali na vysokej škole a nejak sú stále spolu v kontakte a my dvaja sme si od detstva veľmi dobre rozumeli. Teda s určitosťou môžem povedať až do dnešných čias, kedy sa to všetko zmenilo kvôli jednej hlúposti.
Ahojte :))
Tak dnes prichádzam s novou častou. Ako sa vám príbeh zatiaľ páči? No sama som zvedavá ako sa nám to tu bude vyvíjať 😊.
Každopádne, dúfam, že sa vám časť páčila a budem rada za každý koment a ⭐️.
YOU ARE READING
Pole Position | Charles Leclerc ✔️
Fanfiction„So Charlotte vychádzam veľmi dobre, vie že s Charlesom sme nerozlučná dvojka takmer od plienok a že sme najlepší priatelia a ničoho sa nemusí obávať. " povedala si v duchu Reine. Ale vlastne je to naozaj tak? Nebola náhodou príčinou rozchodu Charl...