35.

561 20 5
                                    

„Boky môžeš viac, tie sú dlhšie ale musí to byť perfektné Maman." Zamumlal Charles a sledoval sa v zrkadle, ako ho Maman Pascale strihala. Pobavene som ho sledovala a vrtela hlavou.

„Si najhorší zákazník Charles, vieš o tom?" S úsmevom sa naňho pozrela Maman Pascale a ja som sa zasmiala. Neodolala som a odfotila si ho.

~

Páči sa to @pierregasly a 478 ďalším

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Páči sa to @pierregasly a 478 ďalším

reine_moulin sústredený pohľad Lorda Percevala, aby ho maman Pascale ostrihala perfektne 👌🏽 @charles_leclerc

charles_leclerc tak musím vyzerať predsa dobre 😏
💬arthur_leclerc 🤦🏼

~

„Ďakujem mami, vidíme sa." pobozkal ju na líce nad čím som sa usmiala. Pascale mu len prikývla a rýchlo ho pohladila po pleci.

„Zastav sa Rei. Niečo s tvojimi vlasmi vymyslíme." s úsmevom sa na mňa otočila a ja som len prikývla. Rozlúčila som sa s Pascale, ktorá sa vrátila do svojho salónu a ja som sa otočila na čakajúceho Charlesa.

„Čo chceš robiť s vlasmi? Mne sa páčia také aké sú." pozrel sa na mňa Charles s ľakom v očiach, prisahám, že v danom momente vyzeral ako malý chlapček, ktorému zobrali jeho obľúbenú hračku.

„Len si ich chcem troška skrátiť a presvetliť. Sú moc žlté. Ani to nezbadáš zlato, ver mi." so smiechom som zavrtela hlavou. Chytila som ho za ruku a spolu sme sa vydali k nemu domov.

***

Charles mal celý deň svoje povinnosti, v piatok ho čakala FP1 a FP2, kedy som ho nechala sústrediť sa. Čakala som ho večer v jeho byte, samozrejme prišiel unavený a potreboval poriadny spánok.

V sobotu som sa zúčastnila aj na kvalifikácii avšak aj keď skončil ako tretí, vďaka penalte bol až šiesty. Charles bol z toho nešťastný, chvíľu so mnou neprehovoril ani slovo ale po chvíli ho to prešlo.  Samozrejme Charles natáčal vlog svojej domácej veľkej ceny Monaka. Avšak snažila som sa držať v úzadí, nepotrebujem na seba pútať pozornosť.

„Charles? Si si istý, že sú tie cestoviny hotové?" Pobavene som sa ho spýtala a sledovala jeho reakciu. S hrncom v rukách sa na mňa otočil a Nadvihol obočie.

„Pochybuješ o mojich skvelých kuchárskych schopnostiach?" Položil hrniec na stôl, rozložil taniere a príbory. „Ešte si ich ani neochutnala a už hovoríš, že sú nedovarené." Pobavene zavrtel hlavou.

Pole Position | Charles Leclerc ✔️Where stories live. Discover now