(Milujem Charlesov úsmev ❤️)
Týždne v Miláne zbiehali extrémne rýchlo a prace som mala cez hlavu. Preto som rada, že som súhlasila, že celý víkend strávim na pretekoch v Monze.
Prechádzala som paddockom, všade naokolo bolo počuť vravu, nadšenie a rozhovory jazdcov s novinármi.„Moulinová!" Ozval sa za mnou silný francúzsky prízvuk a ja som sa hneď otočila. Predomnou sa týčila vysoká, vyšportovaná postava francúzskeho jazdca formuly 1.
„Gasly!" Usmiala som sa a rukou som si tienila oči od slnečných lúčov talianskeho slnka, ktoré bolo dnes ostré.
„Dlho sme sa nevideli." Zasmial sa a Zastrčil si mobil do zadného vrecka riflí. „Ach poď sem ty." Uväznil ma vo svojom objatí.
„Fajn už ma pustí." Odvetila som, keď ma stále držal vo svojom objatí. „Pierre!"
„Fajn však už." Pustil ma po chvíli a spolu sme ďalej šli paddockom. „Ako sa máš? Preháňaj, hovor čo je nové."
„Pierre, nevideli sme sa mesiac. Nič také podstatne sa nestalo."
„Pokiaľ viem, stalo sa toho viac než dosť. Minimálne to, že si si niekoho našla." Zamračene som sa naňho pozrela a jemu na tvári svietil jeho typicky úsmev, z ktorého ženské pohlavie ide do kolien. Teda okrem mňa, naozaj neviem čo na ňom vidia. Je to prvotriedny idiot a šašo. Ale samozrejme, svojim spôsobom ho mám stále rada.
„Asi sa nemusím pýtať kto ti to všetko vyklebetil."
„Dotyčný ide rovno proti nám." S úsmevom odvetil a mne pohľad padol na Charlesa idúceho oproti nám.
„Niečo mi ušlo? Prečo ma namiesto červeného trička Ferrari žlté?"
„No ušlo. Si nebola v poslednej dobe na nete? Majú nejaké 75 výročie, Charles ti toho povie viac." Žmurkol na mňa. „Musím bežať. Rad som ťa videl a vlastne hádam sa ešte vidíme." Zasmial sa, bratsky sa objal s Charlesom a utekal ku garážam AlphaTauri. Charles sa so širokým úsmevom na mňa pozrel a načiahol sa po objatie. No ja som naňho zamračene hľadela a ruky si zložila na hrudi.
„Čo som spravil?" Povzdychol si.
„Naozaj musíš každému vešať na nos, že som si niekoho našla? Charles!"
„Pierre je môj najlepší kamarát, vieš..."
„Ani s tým nezačínaj." Precedila som cez zuby.
„Čo si taká nabrusená Re?" Opatrne sa ma spýtal a ja som si uvedomila, že som naňho vyletela za obyčajnú hlúposť.
„Prepáč." Pozrela som sa naňho načo sa usmial a objal ma. Ruky som si obmotala okolo jeho hrude a jemne ho stisla. „Charlotte je tu?"
„Nie." Vydýchol. „No čo povieš na žltú farbu?" Odtiahol sa odomňa a ukázal sa mi ako na móle načo som sa zasmiala.
„Hm...červená ti pristane viac." Zvraštila som nos.
„Aj kombinézy máme žlté, ale oblečenie pod máme čierne." Doširoka sa usmial a viedol ma ku garážiam Ferrari.
„Uu to môže vyzerať dobre." Usmiala som sa.
„Si to nevidela? Je toho plný Instagram." prekvapene sa na mňa pozrel a už niečo hľadal v mobile. Podal mi ho, kde mal otvorený instagram Ferrari.
„Od rána do večera som zavretá v práci Charlie. Večer som rada, keď sa dostanem na izbu a idem spať." prešla som si fotky a pousmiala. sa „Nehnevaj sa, ale vyzeráte ako mimoni." pobavene som skonštatovala a Charles na mňa pozrel pohľadom či to naozaj myslím vážne.
ESTÁS LEYENDO
Pole Position | Charles Leclerc ✔️
Fanfic„So Charlotte vychádzam veľmi dobre, vie že s Charlesom sme nerozlučná dvojka takmer od plienok a že sme najlepší priatelia a ničoho sa nemusí obávať. " povedala si v duchu Reine. Ale vlastne je to naozaj tak? Nebola náhodou príčinou rozchodu Charl...