„Povedal si, že to auto nikdy viac nebudeš šoférovať." So smiechom som konštatovala, keď si Charles voľačo hundral popod nos, keď si sadol za volant môjho auta.
„Nedokážem sedieť ako spolujazdec." Mrzuto sa na mňa pozrel a ja som ho pobavene sledovala. „Nepozaraj sa stále ne mňa, znervózňuje ma to." Zamrnčal a ja som s tichým smiechom hlavu otočila na cestu pred nami.
„Zbožňujem túto tvoju stránku Charlie." Vyšlo po chvíli zo mňa a sama som ostala prekvapená zo slov, ktoré som vyslovila. Charles sa na mňa krátko pozrel a uchechtol sa.
„Akú stránku Re?" Spýtal sa ma a ja som sa nervózne usmiala. Pootočila som sa k nemu.
„Tú, ktorú nemá šancu poznať každý." Usmiala som sa a čakala na jeho reakciu.
„Napríklad?"
„Že si hundroš." Zasmiala som sa načo zavrtel hlavou.
„To vôbec nie je pravda." Odvetil po chvíli ticha, na tvári sa mu pohrával široký úsmev.
„Ale je a ty to veľmi dobre vieš."
„Nemá význam sa s tebou hádať." Pobavene skonštatoval a ja som sa sa víťazne usmiala. „Ideš so mnou rovno do Monaka?" Krátko sa na mňa pozrel.
„Nejdem Charlie, chcem ešte chvíľu stráviť doma. Potom začne škola a je celkom toho dosť. Je to posledný semester, už to chcem mať za sebou." Povzdychla som si.
„Jasne, chápem. Ale ty to zvládneš, si šikukka." Usmial sa. „Prídeš na niektoré z pretekov?" Krátko sa na mňa pozrel a hneď. oči vrátil naspäť na cestu.
„Chcela by som ísť do Baku ale myslím, že mi vyjde iba Monako." Smutne som sa usmiala.
„To nevadí. Netráp sa tým, ale vstupenku aj priepustku do paddocku budeš mať rezervované aj do Baku a aj do Monaka."
„Charles..." zatiahla som a pozrela sa naňho. Nemala som rada, keď toto robil.
„Nechcem, aby si za to platila Rei. Bolo by to voči tebe nepekné. Vždy máme voľné vstupy. A vždy ho bude mať mama, ty a Lo." Odvetil a ja som si len povzdychla. Občas ma toto naozaj vytáča. Charles zapol rádio čím mi naznačil, že viac o tom nebude so mnou diskutovať. Vytiahla som si preto mobil a zapla Instagram. Avšak ako som ho zapla zalial ma horúci pot. Všade na mňa vyskakovali obrázky Charlesa so mnou z novoročných oslav, kde ma označovali ako jeho priateľku a dôvodom rozchodu so Charlotte. Otvorila som prvý link a zalapala som po dychu, keď tam bola fotka Charlesa ako udiera Samuela.
„Čo sa stalo?" Krátko sa na mňa pozrel, ja som si nervózne hrýzla do pery a po chvíli sa naňho pozrela. „Je to Samuel?"
„Nie...Uhm. Zastav na najbližšom odpočívadle, dobre? Napíšem Thurovi aj mame...proste si niečo vymyslím."
„Čo sa deje Re? Si celá rozrušená."
„Poviem ti to potom, dobre?" Zamkla som mobil a zhlboka sa nadýchla. Do riti, teraz bude mať Charles ešte kvôli mne problémy. Asi po 15 minútach bolo po ceste odpočívadlo na ktoré Charles odbočil. Ja som napísala máme a Thurovi, že nič sa nedeje len si potrebujem odskočiť. Charles zaparkoval, poobzerala som sa po prázdnom parkovisku a následne vyšla von. Ovial ma studený vietor. Hneď na to som počula buchnúť dvere z druhej strany auta. Charles ku mne rýchlo prebehol a vystrašene sa na mňa pozeral. Vietor mu vlasy eozfukaval do všetkých strán.
„Rei? Robíš mi starosti no tak!" Nič som nepovedala len som mu podala odblokovaný mobil s článkom o nás dvoch. Charles si ho zobral a zamračil sa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pole Position | Charles Leclerc ✔️
Hayran Kurgu„So Charlotte vychádzam veľmi dobre, vie že s Charlesom sme nerozlučná dvojka takmer od plienok a že sme najlepší priatelia a ničoho sa nemusí obávať. " povedala si v duchu Reine. Ale vlastne je to naozaj tak? Nebola náhodou príčinou rozchodu Charl...