„No tak poď s nami." Ťahal ma za ruku Arthur.
„Thurooo!" Zaskučala som a odmietala sa pohnúť z postele.
„Nemôžeš presedieť Nový rok v posteli." Ofučane si sadol vedľa mňa a vytrhol mi knihu z ruky. Načiahla som sa po nej, no zdvihol ju nad seba. Vyšpúlila som spodnú peru a ruky si založila na prsiach.
„Prečo by som nemohla?"
„Pretože nebudeš sláviť novy rok sama." Vošiel do izby Charles a ja som prevrátila očami. Už mu je lepšie, tak zas ma musí ťahať von.
„Sú tu rodičia, dvojičky a maman Pascale." Mykla som ramenom načo si Charles povzdychol a naznačil Arthurovi, aby odišiel.
„Poďme, obliekaj sa. Nebudem sa tu s tebou doťahovať ako s malým deckom." Prešiel k mojej skrini, ktorú otvoril a začal sa mi tam hrabať. „Potrebuješ ísť trocha medzi ľudí, užívať si život veď máš 25 Rei!" zvolal a krátko sa na mňa pozrel.
„Charles." Fňukla som. On sa načiahol po jeden vešiak a vytiahol odtiaľ krátke červené šaty na ramienka so sukňou strihanou do áčka, ktoré som zatiaľ na sebe nemala a nechápem prečo som si ich vlastne vzala. So zdvihnutým obočím sa na mňa pozrel a potom naspäť na šaty.
„Zamrznem v tom." Odvetila som, keď ich hodil vedľa mňa na posteľ.
„Kabát máš a v klube je teplo. Ešte som ťa v nich nevidel." Naklonil hlavu na stranu a pousmial. S povzdychom som si ich zobrala a prešla do kúpeľne, kde som si ich obliekla.
„Zapneš mi ich?" Vrátila som sa naspäť. Pri mojom hlase zdvihol hlavu od telefónu a pri pohľade na mňa sa mu zreničky jemne rozšírili. Celú si ma premeral pohľadom, na tvári sa mu zjavil malý úsmev. Postavil sa a podišiel ku mne. Jemne sa dotkol pokožky môjho chrbta a zapol mi zips na šatách, mne telom prebehol mráz. Otočila som sa k nemu. Kedy začalo moje telo reagovať na jeho dotyky takýmto spôsobom vám naozaj neviem povedať, ale niečo sa zmenilo. A mne sa to nepáči.
„Ferrari farba ti pristane. Mala by si ju nosiť častejšie." Šepol a ja som sa zmohla len na malý úsmev.
„Idem sa ešte upraviť, ak chceš môžeš počkať tu." Pousmiala som sa a prešla do kúpeľne kde som sa zhlboka nadýchla. Pozrela som sa do zrkadla a zamračila sa, keď som si všimla, že modriny mi je stále vidno. Vytiahla som si teda taštičku s make-upom a spravila zo seba človeka. Prešla som si po dlhých mihalniciach špirálou a na pery som si naniesla jednu vrstvu rúžu. Sama pre seba som sa usmiala so svojim výsledkov a svoje blonďavé vlasy som si prehodila dopredu.
Vyšla som von z kúpeľne a Charles od daného momentu nespúšťal zo mňa oči.„No poď. Najprv ma donútite ísť a teraz tu sedíš ako päť peňazí. Zavri si ústa, tečie ti slina." So smiechom som odvetila a Charles zavrtel hlavou. Zobrala som si kabát, ktorý som si obliekla a počkala na Charlesa, ktorý bol dnes spomalený.
reine_moulin pridal-/a do svojho príbehu
YOU ARE READING
Pole Position | Charles Leclerc ✔️
Fanfiction„So Charlotte vychádzam veľmi dobre, vie že s Charlesom sme nerozlučná dvojka takmer od plienok a že sme najlepší priatelia a ničoho sa nemusí obávať. " povedala si v duchu Reine. Ale vlastne je to naozaj tak? Nebola náhodou príčinou rozchodu Charl...