Môže byt na večeru pizza? Naozaj sa mi nechce premýšľať nad ničím iným. - Rei
Napísala som Charlesovi správu a chvíľu trvalo kým odpísal.
Samozrejme. Vieš, že pizzy nikdy nepoviem nie 😊. - Charles
Charles by mal smolu, keby odpovedal nie. Pretože tak či tak som už mala pizzu objednanú a kým odpísal tak mi ju aj doniesli.
„Som doma!" Zvolala som od dverí.
„Počkaj tam! Nechoď ďalej." Zvolal Charles a ja som zastala v pohybe.
„Čo si urobil?" Prvé čo ma napadlo bolo, že niečo vyšarapatil a nechce aby som na to prišla. Nebolo by to nič nové, keďže Charles je v tomto expert.
„Nič som neurobil. Ale mam pre teba prekvapenie." Prišiel ku mne. „Ahoj." Vtisol mi bozk na líce a zobral pizzu, ktorú zatiaľ položil na komodu.
„Aké prekvapenie?" Zasmiala som sa a nakukla mu cez rameno avšak hneď sa postavil predo mňa, aby som nič nevidela.
„Nebuď nedočkavá." Prešiel za mňa a zakryl mi oči jeho rukami.
„Je to naozaj nutné?"
„Áno je." Zasmial sa. Pomaly ma viedol a ja som si od zvedavosti hrýzla do pery. „Ešte sa nepozeraj." Zložil mi ruky z oči, no nechala som ich zavreté. Čosi šuchotal a behal okolo mňa. „Môžeš." Šepol mi do ucha a mne z jeho hlasu nabehli zimomriavky. Otvorila som oči a pohľadom prešla celú obývačku, ktorá vôbec nevyzerala ako moja obývačka, a ostala som v nemom úžase. Na zemi boli rozložené deky a po krajoch boli poukladané vankúše za gauča a zo spálne. Pri stole boli zapálene sviečky taktiež s vázou, v ktorej boli vložené svetlo ružové ruže.
„Charles." Vydýchla som a po chvíli som sa otočila k nemu. Stál tam s jednou ružou v ruke, na sebe mal svoje čierne tepláky s čiernym tričkom. Táto kombinácia ma zabíjala.
„Myslel som, žeby sme mohli mať naše prvé rande aj kľudne tu. Potrebuješ vypnúť a hlavne oddýchnuť si pred zajtrajškom." Rukou som ho objala okolo pasu.
„Ďakujem." Postavila som sa na špičky a vtisla mu bozk na pery. „Je to nádherne Charlie."
„Som rad, že sa ti to páči. Bež si obliecť niečo pohodlnejšie, ja zatiaľ všetko nachystám." Podal mi ružu a ja som si ju s úsmevom od neho zobrala. Vložila som ju k tým ostatným a utekala sa prezliecť. Obliekla som si obyčajne šedé tepláky a Charlesovu modrú mikinu s nápisom Ferrari, ktorá ešte stále voňal jeho vôňou.
„Aj som si myslel, že si si ju privlastnila." Odvetil, keď som vošla do obývačky. Nevinne som sa usmiala a prešla k nemu na deku. „Ale je pravda, že sa ti hodí viac." Natiahol ku mne ruku. S úsmevom som sa ho chytila a sadla si vedľa neho.
YOU ARE READING
Pole Position | Charles Leclerc ✔️
Fanfiction„So Charlotte vychádzam veľmi dobre, vie že s Charlesom sme nerozlučná dvojka takmer od plienok a že sme najlepší priatelia a ničoho sa nemusí obávať. " povedala si v duchu Reine. Ale vlastne je to naozaj tak? Nebola náhodou príčinou rozchodu Charl...