Nervózne som sedela v kancelárii, teda ordinácia to nebola sto percentne, doktora Marqueta. Očami som prebehla po celej miestnosti, bola veľmi upokojujúca. Zrejme to bolo aj zámerom logicky.
„Slečna Moulinová?" vošiel dnu postarší pán a ja som sa postavila.
„To budem ja." pousmiala som sa a on mi venoval úsmev.
„Rád vás spoznávam slečna." potriasol si s mojou rukou a následne sme si obaja sadli. Všetka nervozita zo mňa razom opadla. Pri pohľade naňho by ste si pomysleli, že je to ten najlepší dedko, ktorý nosí svojím vnúčatám sladkosti a nie že to je psychológ.
„Tak Reine, povedzte mi niečo o sebe. Je jedno čím začnete, vaším detstvom alebo aj rovno čo vás trápi. Chcem len, aby ste vedeli, že mne môžete povedať všetko. Všetko čo si medzi sebou povieme ostáva medzi týmito stenami a nikam to neujde." milo sa usmial a ja som prikývla. „Kľudne si premyslite, máte času dosť."
„Uhm...asi by som teda začala tým, že posledné tri mesiace ma psychicky vyčerpali na maximum. Pravdupovediac aj fyzicky." trpko som sa usmiala. „Mala som priateľa, ktorý strašne žiarlil na môjho najlepšieho kamaráta a myslím, že aj na tom stroskotal náš vzťah. Mala som pocit, že mi neveril." trhane som sa nadýchla. „Samozrejme, mám staršieho brata, ktorý to nemohol nechať tak a proste dostali sa do bitky. Medzi tým som sa však stihla pohádať aj s...môžem hovoriť mená?" doktor len pobavene prikývol a ja som sa krátko zasmiala. „Teda pohádala som sa s Charlesom, mojim najlepším kamarátom od detstva. Naše rodiny sú si veľmi blízke a chodievame po Vianociach na spoločnú chatu no ja som sa rozhodla, že nepôjdem a to sa mi stalo osudným." ťažko som prehltla, videla som ako si stále niečo zapisuje, no zrejme je to len môj spis alebo čo.
„Vtedy mi môj bývalý priateľ ublížil. Psychicky ale aj fyzicky." šepla som a nervózne sa hrala s prstami na rukách.
„Ako ste na tom teraz s Charlesom?"
„Už dobre, všetko sme si vysvetlili." usmiala som sa. „Avšak...myslím, že veľmi dobre viete o ktorého Charlesa sa jedná, lebo vám určite volal, že dnes mám sedenie." zasmiala som sa načo pobavene prikývol a ja som zavrtela hlavou. „Začali nás riešiť média, aj keď spolu nie sme. Netvoríme pár...začali média písať úplné nezmysly ako to, že môžem za jeho rozchod."
„A môžete?" spýtal sa ma, nadýchla som sa no následne som sa zastavila. Vlastne, áno. Môžem za celý ich rozchod.
„Áno..." vydýchla som.
„Prečo si to myslíte Reine?"
„Pretože Charles pociťuje ku mne city, ktoré mu nedokážem opätovať. Preto sa s ním jeho priateľka rozišla." šepla som.
„Ja to nevidím ako vašu vinu Reine. Charles sa do vás zamiloval ale vy nenesiete na ich rozchode žiadnu vinu." odvetil. „To, že vás niekto iný miluje nie je vaša vina Reine. Sú to city, ktoré nemáte ako ovplyvniť." pozerala som sa naňho. „Nemôžete si všetko dávať za vinu sebe." potichu povedal a ja som prikývla. S doktorom som sa ešte niekoľko minút rozprávala a následne sme skončili.
„Stretneme sa na budúci týždeň v rovnakom čase, dobre?" len som prikývla. „Keby ste sa potrebovali stretnúť skôr, kľudne sa ozvite."
„Dobre, ďakujem. Dovidenia." zavrela som za sebou dvere. Je možné že už po prvej terapii sa cítim lepšie? Možno som mala vyhľadať takúto pomoc už dávnejšie a tak by som sa netrápila.
***
„Dlho som nevidela Eliotta. Kam sa odpratal?" spýtala som sa Elyny, keď sme boli po dlhej dobe na spoločnom obede.
DU LIEST GERADE
Pole Position | Charles Leclerc ✔️
Fanfiction„So Charlotte vychádzam veľmi dobre, vie že s Charlesom sme nerozlučná dvojka takmer od plienok a že sme najlepší priatelia a ničoho sa nemusí obávať. " povedala si v duchu Reine. Ale vlastne je to naozaj tak? Nebola náhodou príčinou rozchodu Charl...