39.

479 24 6
                                    

Charles
Musím povedať, že v Portugalsku sa v nej prebúdzala Latino žena. A mne sa to páčilo. To ako vrtela bokmi, prehadzovala vlasmi a pritom neprerušili náš očný kontakt ma privádzalo do šialenstva. Bol som zúfalý.
Odlepil som pery od tých jej a zhlboka som sa nadýchol a zapozeral sa na jej anjelskú tvár. Žiarila ako tá najjasnejšia hviezda na nebi. Rukami som bol zapretý o stenu čím som ju aj zároveň uväznil.

„Nechcel si ísť domov?" Zadýchane sa ma spýtala.

„Privádzaš ma do šialenstva Rei. Zbláznim sa raz z teba." Vydýchol som jej tesne pred perami. Krátko ma pobozkala a prešmykla sa mi popod ruky. So smiechom utekala hore kopcom. Sledoval som ju, jej smiech sa ozýval nočnou ulicou ako tá najkrajšia melódia. Rozbehol som sa za ňou a chytil ju okolo pásu. Zdvihol som ju do vzduchu načo zapišťala a ja som ju pomaly posadil na múrik pred domom jej starej mamy. Nohy si obmotala okolo môjho pásu a pritiahla si ma k sebe.

„Milujem ťa Charles Leclerc." vyslovila potichu a moje srdce sa rozbúchalo ako o závod. Mám pocit, že ho musela aj ona počuť ako silno tlčie. Sklonil som sa k nej a vášnivo som ju pobozkal na pery. Dnes som nemal dosť jej pier. Mohol som ju bozkávať niekoľko hodín vkuse, nemal by som dosť. Je pre mňa ako droga, bez ktorej neviem žiť. Jej malú dlaň si položila na moju hruď a jemne ma od seba odtlačila. Zoskočila z múrika pričom sa jej šaty jemne vyhrnuli, nevinne sa usmiala a ťahala ma k domu. Opatrne odomkla, vtiahla ma dnu a potichu za nami zavrela dvere, ktoré následne zamkla. Otočila sa ku mne, pomalým krokom prešla okolo mňa a mierila si to rovno do spálne. Nasledoval som ju ako poslušný psík a zavrel som za nami dvere. Stáli sme oproti sebe, obaja zadýchaný s opuchnutými perami od množstva bozkov. Čím dlhšie sme na seba hľadeli, tým viac sa medzi nami stupňovala vášeň a túžba po tom druhom. Podišla ku mne a za košeľu si ma pritiahla k sebe. Pritisla pery na tie moje a pomaly nimi pohla. Chytil som ju za boky a pritiahol si ju ešte viac k sebe. Jej malými rukami prechádzala po mojej hrudi, až sa zastavila pri gombičkách na košeli. Postupne rozopínala jednu gombičku za druhou a po chvíli som pocítil jej dlane na mojej nahej hrudi čo mi spôsobilo zimomriavky po celom tele. Ani jeden sme neprerušili bozky.

„Rei..." vydýchol som jej na perách, pozrel som sa jej priamo do očí a máličko som sa od nej odtiahol. „Si si istá?" šepol som. Chvíľu na mňa hľadela, potom sa sladko usmiala a zahryzla si do spodnej pery. Jej ruky opustili moje telo, chytila si šnúrky na šatách. Krátko sa pozrela na svoje ruky a následne sa spopod mihalníc pozrela na mňa a zatiahla za obidve šnúrky. Šaty sa jej na hrudi povolili, no stále zakrývali všetko čo mali. Krátko som ju pobozkal a perami som prešiel cez jej sánku na krk, ktorý som jej obsypával bozkami. Potichu vzdychla, rukami mi vošla do vlasov a jemne ma za ne potiahla. Opatrne som jej stiahol pravé ramienko na šatách a pobozkal som ju na rameno. Stiahol som aj druhé a šaty jej pomaly skĺzli pozdĺž jej útleho tela. Stála tam predo mnou len v nohavičkách a mne sa zasekol dych niekde v krku. Bola tak nádherná, že to nešlo ani opísať. Líca sa jej sfarbili do červena nad čím som sa usmial. Zobliekol som si košeľu, ktorú mi rozopla a podišiel som bližšie ku nej.

Ma petite beauté..." vydýchol som. Natiahla ku mne ruky a objala ma okolo krku. Ruky mi automaticky putovali na jej zadok, ktorý som stlačil. „Budem opatrný." povedal som, keď som videl ako sa jej mihol strach v očiach. „Keby ťa to moc bolelo povedz mi. Keby čokoľvek, povedz mi a ja prestanem." zdvihol som ruku k jej tvári a pohladil som ju. S malým úsmevom prikývla a pobozkala ma. Opatrne som ju položil na posteľ a jemne ju priľahol. Jej ruky blúdili po mojom rozpálenom tele a jej pravá noha sa obmotala okolo môjho pásu. Chytil som jej ju a jemne ju hladil po stehne. Viem, že táto noc pre ňu nebola práve najkrajšia ale po zvyšok svojho života jej to vynahradím.

Pole Position | Charles Leclerc ✔️Where stories live. Discover now