45.

383 22 3
                                    

Od našej ostrej výmeny názorov ubehli už dva týždne. Nezavolal mi ani raz, no ani ja jemu. Vyhovárala som sa na robotu, ale dobre som vedela, že to boli prázdne slová lebo obaja sme príliš hrdí na to, aby sme ten telefón vzali a zavolali si. Chodila som ako telo bez duše. Chýbal mi.

„Ideš v nedeľu pozerať F1?" pozrela sa na mňa Elyna a ja som len nesúhlasne zavrtela hlavou. Veľkú cenu Holandska som pozerala, ale nemám silu pozerať Monzu. Viem čo to preňho znamená, sú to preňho ako domáce preteky tu v Monaku ak nie viac. „Si v poriadku?"

„Nie." odvetila som.

„Prečo mu nezavoláš?" pozrela som sa na ňu.

„Pretože on povedal, že môžeme rovno náš vzťah ukončiť. On v nás neveril. Ja viem, že by to bolo ťažké ale...verím, že by sme to zvládli."

„Naozaj? Rei, zahoď tie ružové okuliare cez ktoré sa pozeráš. Nie je to hodina cesty. Kedy by ste sa vlastne stretávali?"

„Ja neviem, dobre? Možno by som chodila častejšie do Monaka, raz za čas mohol prísť on. Niekedy by som prišla na veľkú ce-"

„A po mesiaci by ste sa rozišli." prerušila ma a založila si ruky na stole. Mala pravdu. Bože som tak hlúpa.

„Doprdele Elyna myslela som si, že si moja najlepšia kamarátka. Ale ako vidím stojíš na Charlesovej strane." zodvihla som sa zo stoličky a chystala sa na odchod. Štvalo ma to, že všetci okolo mňa mali pravdu a ja som vyzerala za hlúpu.

„Sadni sa naspäť na tú stoličku Reine." naštvane na mňa pozrela. Chvíľu som na ňu hľadela a potom som si urazene sadla naspäť. Založila som si ruky na prsiach a uprela na ňu svoje oči. „Nie som na nikoho strane Rei. Chcela si sa porozprávať a počuť môj názor a ja som ti ho dala. Nemusíš sa hneď urážať a odchádzať." rozhodila rukami. Pohľad jej padol na môj mobil na stole. Bola však rýchlejšia a ukradla mi ho.

„Elyna vráť mi ho." načiahla som sa po ňom ale ona sa postavila.

„Zavolaj mu." podala mi mobil.

„Zabudni." schovala som si ho do kabelky a vydýchla som si.

„Pre boha Reine prestaň sa hrať na urazenú. Jeden z vás bude musieť zahodiť hrdosť a spraviť ten krok!"

„A prečo by som to mala byť ja a nie on?!" zamračila som sa.

„Bože môj mám chuť ťa prefackať." zavrtela hlavou a oprela si čelo o ruku.

„Tak sme tu!" ozval sa za mnou mužský hlas a ja som nahlas zavrčala. Otočila som sa na Pierra s Kikou a prevrátila som očami.

„Videl si to? Ona normálne vrčí a prevracia očami." zasmiala sa Kika. Elyna sa postavila a krátko sa usmiala.

„Je to jednoduché. Proste jej chýba sex s Charlesom." odvetil Pierre a posadil sa vedľa mňa a ja som po ňom strelila pohľadom. „No nepozeraj sa tak na mňa. Si celá nevrlá, nervózna a odutá."

„Vrazím ti jednu. A ver mi, že s tým nemám ani najmenší problém."

„Dobre, keď som to nezvládla ja, dúfam, že budete úspešní vy dvaja." krátko objala Kiku a následne aj mňa. Neverím, že sa spolčila s týmto idiotom.

„A ešte je prepnutá vo full latino mode." skonštatovala Kika, keď Elyna odišla.

„Presne ako ty drahá." Doširoka sa usmial Pierre a pohľad vrátil znova na mňa. „Prisahám bohu, že ak sa vy dvaja neuzmierite a nedáte naspäť dokopy, tak sa zbláznim. Jeden je horší ako ten druhý. Zamknem vás do jednej izby a je mi jedno či sa tam pozabíjate, alebo budete mať uzmierovací sex. Proste musí to skončiť." začal Pierre a ja som bola stále ticho. „Nebudem tu ako nejaký rozhodca medzi vami dvoma a hotovo."

Pole Position | Charles Leclerc ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora