Spolu s Charlesom a jeho priateľmi sme odišli na plavbu okolo Sardínie a práve sme skončili na Korzike. Charles potreboval vypnúť a hlavne prísť na iné myšlienky ako je Formula 1. Viem, že tento rok je preňho strašne náročný aj po psychickej stránke.
„Chcem peknú fotku a hlavne im potrebujem spraviť reklamu. Pomôžeš mi s tým?" zažmurkal na mňa a ja som sa naňho pozrela. Samozrejme, že sa ten idiot nenatrel krémom na opaľovanie a už mu pokožka červenala.
„Až keď mi dovolíš ťa natrieť." doširoka som sa usmiala a Charles si nahlas povzdychol. „Charlie, naozaj to nie je pre tvoju pokožku dobré, keď ju vystavuješ tak silnému slnku a ty sa ani nenatrieš." zamumlala som, keď som vyťahovala opaľovací krém zo svojej tašky. Otočil sa mi chrbtom a sadol si na kraj môjho lehátka.
„Práve preto tu mám teba." pozrel sa na mňa ponad plece a ja som sa zamračila. „Prepáč, nemyslel som to tak."
„Sľúb mi, že sa necháš natrieť aj keď odídem." povzdychla som si, Charles sklonil hlavu a nakoniec krátko prikývol. „Šikovný chlapec." vtisla som mu bozk na rameno, upravila som si klobúk a ľahla si naspäť na lehátko.
„Tak pomôžeš mi?" podával mi mobil. V duchu som nadávala, lebo mi ani na päť minút nedá pokoj. Nechápte ma zle, ja ho milujem, veľmi ale vie byť otravný ako malé decko. Vzala som si od neho mobil a prešli sme od vily k pláži.
„Spravíme to tak, že budeš kráčať smerom k moru. To by mohla byť fajn fotka. Spravím ti ich viac a ty si už hádam niečo vyberieš." Naznačila som mu rukou, aby už šiel.
„Cítim sa ako nejaký model!" zasmial sa.
„Prosím ťa Charles, vo Ferrari si čiastočným modelom." pobavene som odvetila a odfotila som mu niekoľko fotiek. Vrátil sa ku mne a zobral mi mobil z ruky a prechádzal si fotky.
„Táto sa mi páči."
~
charles_leclerc pridal do svojho príbehu
Letná prestávka v plnom prúde 🌴☀️
@reine_moulin: zbožňujem tieto tvoje popisky Charlie ❤️
~„Mám pocit, že sa ti začínajú rysovať tehličky Charlie." zahryzla som si do pery a prstom som mu obkreslila rysujúce sa tehličky na jeho bruchu. Zdvihla som k nemu pohľad a spopod mihalníc som naňho hľadela. Prekvapene sa na mňa pozrel a krátko sa zasmial.
„To bol nečakaný kompliment. Ale vieš ako, snažím sa." chytil mi ruku a pobozkal ma na jej chrbát. Posumiala som sa nad týmto gestom a hlavu som si oprela naspäť na jeho hruď. Zavrela som oči a započúvala sa do šumu mora. Ležali sme na hojdacej sieti, ktorá sa nachádzala v malej záhradke pri vile a uživali sme si prítomnosť jeden druhého.
YOU ARE READING
Pole Position | Charles Leclerc ✔️
Fanfiction„So Charlotte vychádzam veľmi dobre, vie že s Charlesom sme nerozlučná dvojka takmer od plienok a že sme najlepší priatelia a ničoho sa nemusí obávať. " povedala si v duchu Reine. Ale vlastne je to naozaj tak? Nebola náhodou príčinou rozchodu Charl...