24.

497 23 3
                                    

Charles
„Toto sa nesmie opakovať Charles!" Prísne sa na mňa pozrel Fred a ja som ako poslušný psík prikývol. Už som mal takmer hodinovú prednášku o fotke v novinách a mojom nevhodnom správaní.

„Vyriešim to." Povzdychol som si. „Hádam to bude stačiť oznámiť cez instagram." Postavil som sa. Fred len prikývol a rukou mi naznačil, aby som odišiel. Odišiel som z jeho kancelárie, prešiel budovou Ferrari v Maranelle a vonku nastúpil do svojho auta.

Reine
„Tak?" Nervózne som sa pozrela na Charlesa, ktorý sedel predo mnou na mojom gauči. Utrela som si spotené dlane do nohavíc.

„Nemusíme ísť pred média. Ani ty, ani ja." Oprel sa a povzdychol si.

„Ale?" Vyzvala som ho ďalej, lebo z jeho hlasu bolo cítiť že ešte neskončil.

„Zvládneš so mnou jedno video naživo na instagrame?" Uprene na mňa hľadel aj keď sám dávno vedel moju odpoveď.

„Niee, Charles..." zatiahla som a zúfalo si povzdychla. Vložila som si tvár do dlaní a zhlboka sa nadýchla. Zrejme to inak nepôjde. Takto to bude najjednoduchšie, vysvetlí sa pravda a Charles bude mať pokoj. Po chvíli som vrátila pohľad k nemu pričom on stále mal zrak uprený na mňa. Nechával mi čas ale sám bol nervózny.

„Fajn." Rezignovane som rozhodila rukami a spustila sa na sedačke nižšie. „Ale bude to rýchle stručne a končíme. Žiadne odpovedanie na otázky, žiadne nič Charlie." Len prikývol. Neznášala som vystupovanie na verejnosti, nie to robiť live-ky na instagrame a Charles to veľmi dobre vedel. Ja viem, poviete si pri Charlesovom živote by som to mohla očakávať ale ja som sa vždy držala v úzadí. Nemala som za potrebu aby ma riešili média a blázniví fanúšikovia.

„Samozrejme, dám na Instagram že budem za hodinku vysielam naživo. Čím viac ľudí to uvidí tým lepšie. Nebude sa to riešiť a hotovo. Už mám po krk týchto hlúpych článkov." Hodil mobil vedľa seba a zaklonil hlavu. Postavila som sa a prešla som do kuchyne, kde som nám obidvom naliala pomarančový džús. Vrátila som sa k Charlesovi a podala mu pohár, ktorý si odomňa vzal s úsmevom. Posadila som sa vedľa neho, odpila si a pohár položila naspäť.

***

„V pohode?" Pozrel sa na mňa Charles. Stačil jeden klik a cele by to spustil. Neviem prečo robím z toho takú vedu, ale z týchto veci som vždy extrémne nervózna.

„Vôbec." Nervózne som sa zasmiala. Charles mi chytil ruku a jemne mi ju stisol, čím mi dal najavo, že je tu so mnou.

„Tak poďme na to, nech to máme za sebou." Spustil živé vysielanie a behom pár sekúnd tam bolo niekoľko tisíc ľudí. Prekvapene som sledovala stúpajúce číslo.

„Ahojte!" Usmial sa Charles na obrazovku a ja som pri ňom sedela ako päť peňazí a zmohla sa na úbohé mávnutie rukou. „Ako vidíte, sedí tu pri mne Rei. Chceli by sme spolu uviesť veci na pravú mieru." Pousmial sa a krátko sa na mňa pozrel a ja som prikývla.

„S Rei nie sme spolu a netvoríme pár, je mojou najlepšiu priateľkou od detstva. Taktiež, nestojí za rozchodom mňa a Charlotte, bolo to vzájomne. Proste cítili sme, že náš vzťah nemá budúcnosť." Smutne sa pousmial načo som ho jemne pohladila palcom po chrbte jeho ruky. „Čo sa týka fotiek, spolu s Re, jej bratom a mojimi bratmi sme boli osláviť novy rok v bare načom podľa mňa nie je nič zvláštne. Len niekto mal za potreby z toho robiť niečo viac, čo nie je ani pravda. Avšak čo sa týka fotiek, kde je vidno mňa kde dotyčnému uštedrujem rany..." nachvíľu sa odmlčal. Rozhodla som sa, že túto časť by som mala vysvetliť ja a preto som sa nadýchla.

„Nebudeme dotyčného menovať. Charles ma bránil, urobil to čo by urobil každý muž, ktorý by zistil že dotyčný ublížil osobe, ktorá mu je blízka." Krátko som sa pozrela na obrazovku a snažila sa nečítať komentáre. „Bolo mi fyzicky ublížené, na fotke je Charles zachytený potom čo nás oboch dotyčný slovne urážal. Sami viete, žeby ste to nenechali tak. Nevedeli sme, že nás niekto sleduje. Nechcela som, aby mal Charles problémy. To je to podstatne." Charles sa na mňa krátko pozrel a pousmial sa. Niečo začal hovoriť ale ja som ho nevnímala, lebo mi pohľad padol na komentáre.

Pole Position | Charles Leclerc ✔️Where stories live. Discover now