Terapie som navštevovala pravidelne každý týždeň. To, že sa konečne cítim šťastná a že po dlhšom čase dokážem normálne zaspávať, neznamená, že je všetko v poriadku. Stále sa bojím toho ako verejnosť zareaguje na môj vzťah s Charlesom. Viem, že sú tam určite ľudia, ktorí nám to prajú avšak je tam omnoho viac ľudí, ktorí nám to neprajú a nenávidia ma.
Tento víkend máme prehliadku a miestami sa cítim, že zaspím už aj v stoji. Nie raz ostávam v práci aj po pol noci, aby sme všetko stihli. Nebolo tomu inak ani dnes. Domov som sa vracala niečo pred jednou ráno. Našťastie tento krát nemusím vstávať skoro ráno a stačí mi prísť do práce až na obed dochystať posledné veci na zajtrajšiu prehliadku. Otvorila som dvere a prekvapene zostala stáť, keď som videla malé svetlo zo spálne.
„Charlie?" zvolala som, no nik sa mi neozval. Potichu som prešla do spálne, kde som našla avšak už spiaceho Charlesa. Pousmiala som sa a prešla som k nemu. Zložila som mu okuliare a odložila notebook, ktorý mu ledva držal na kolenách.
„Rei?" zamumlal.
„Tu som Charlie, spi ďalej." sklonila som sa k nemu a vtisla som mu bozk na čelo. Vytiahla som mu prikrývku vyššie, dala som si rýchlu sprchu a chytro vbehla pod perinu k Charlesovi. Hneď sa otočil ku mne a zozadu ma objal. Pousmiala som sa, oči som ledva držala otvorené a tak som hneď zaspala.
Ráno som sa zobudila samozrejme skôr ako Charles. Otočila som sa na druhý bok a prehrabla mu jeho vlasy, ktoré by už možno bolo vhodné aj ostrihať.
„Ešte spi Re." zamumlal do vankúša rozospatým hlasom a ja som sa krátko zasmiala.
„Nemôžem, za dve hodiny musím byť v práci." odvetila som, keď som zistila koľko je hodín. Pootvoril jedno oko a hneď ho aj zažmúril, lebo mu rovno do tváre svietili slnečné lúče.
„V noci si prišla neskoro."
„Ja viem, prepáč. Je toho teraz veľa. Po tomto víkende už bude všetko ako pred tým." Charles sa otočil na chrbát, razom ma chytil za pás a pritiahol si ma k sebe.
„Čo to stváraš?" so smiechom som sa ho spýtala, sadla som si naňho obkročmo a rukami som mu prechádzala po hrudi. Charles si ruky položil na moje boky, ktoré mi jemne stláčal. Rozospato sa usmial.
„Chcel by som ťa zobrať na naše prvé rande." zrazu odvetil a ja som sa naňho prekvapene pozrela. „Nebo sa, všetko zabezpečím tak, aby sme nemali okolo seba žiadnych ľudí. Povedal som ti predsa, že nebudem na teba tlačiť."
„Pôjdem s tebou rada na rande Charles." po chvíli som odvetila a jemu sa na tvári zjavil úsmev s jeho povestnými jamkami v lícach. Zbožňovala som ich na ňom najviac, dodávalo mu to takú nevinnosť a detskosť. „Ale až keď bude po celej prehliadke. Trebárs v pondelok, potom odlietaš do Baku." pousmiala som sa.
„No a ty hádam so mnou."
„Nie, už mám letenku kúpenú na piatok. Musím si ešte vybaviť školské povinnosti." Charles sa zamračil. „Nie, nepoviem ti koľko tá letenka stála." zasmiala som sa. „Nemôžeš mi všetko len tak dávať."
„Prečo by som nemohol?" venoval mi úsmev a ja som zavrtela hlavou. Chcela som z neho zísť dolu, ale on mal so mnou iné plány a zvalil ma do perín a teraz sa on týčil nado mnou. „Môžem ťa rozmaznávať koľko len chcem. Pretože si....Vlastne, Reine Moulinová spravíš mi tu radosť a staneš sa mojou priateľkou?" na tvári sa mu pohrával jeho úsmev a oči mu žiarili šťastím ako malému chlapčekovi. S úsmevom som si zahryzla do pery a prikývla som.
„Áno. Veľmi rada budem tvojou priateľkou Charles Leclerc." odvetila som načo sa Charles rozosmial. Sklonil sa ku mne, no ja som ho hneď odtisla.
„Nemám umyté zuby a ty takisto." zvalila som ho do perín a rýchlo utekala do kúpeľne. Charles dobehol hneď za mnou a hneď si zobral svoju kefku s pastou a vyčistil si zuby. Pobavene som ho sledovala a popritom si sama umývala zuby.
„Nikdy nebudem mať dosť tvojich pier Rei." sklonil sa ku mne a pritisol svoje pery na tie moje. „A je mi jedno, že ťa pobozkám rovno po prebudení." šepol mi na perách a ja som sa usmiala. Za zátylok som si ho pritiahla k sebe ešte bližšie a nakoniec som mu ruky vplietla do vlasov načo potichu vzdychol.
„Ale mne to nie je jedno." Odtiahla som sa od neho, prešla som okolo neho a zamierila si to do kuchyne. „Budeš tu, keď sa večer vrátim?" Spýtal som sa ho, keď prišiel za mnou.
„Asi áno, nemám dnes nič na pláne. Teda ak ti to nevadí. Kľudne môžem ísť domov." Mikol plecom.
„Nie tak som to nemyslela Charlie. Len či mam po ceste zobrať niečo na večeru." Vybrala som si z chladničky jogurt a oprela sa o linku.
„To znie fajn, teda ak neprídeš o jednej v noci." Zasmial sa.
„Niee, dnes isto nie. Už sú to len finálne úpravy." Pousmiala som sa, keď som jogurt dojedla hodila som kelímok do koša a pozrela sa na hodiny. „Ale už naozaj musim ísť." Rýchlo som prebehla do spálne, kde som sa prezliekla. Jemne sa namaľovala a svoje blondave vlasy som nechala voľne padnuté. Zobrala som si kabelku a v chodbe sa obula.
„Dávaj si pozor mon amour." Zdvihla som k nemu pohľad a venovala mu ten najvrúcnejší úsmev. Cítila som ako ma v očiach pália slzy.
„Čo sa deje? Niečo som urobil?" Ustráchane sa na mňa pozrel. Bože bude si o mne myslieť, že som už načisto hlúpa.„Ja len...to ako ma oslovuješ, ako sa ku mne správaš a ako mi prejavuješ lásku...nikto mi to tak nikdy nedokazoval Charlie." Rýchlo som si zotrela slzy. Jeho pohľad znežnel a na tvári mal svoj typicky úsmev.
„Je t'aime Rei. Tu es tout pour moi. Tu es tout mon monde." Chytil mi tvár do jeho dlani a pohladil ma. Jeho slova ma hriali pri srdci. To že ma miluje ale aj to že som jeho celý svet pre mňa znamenalo veľa. Nezaslúžim si ho.
Sklonil sa ku mne a nežne ma pobozkal.„Budeš meškať." Odvetil, keď sa odomňa odtiahol a ja som prikývla.
„Sľubujem, že raz moje city budú k tebe rovnaké ak nie väčšie ako sú tie tvoje ku mne." Usmiala som sa a Charles prikývol.
„Ja viem, ja si počkám. Ale už naozaj choď." Zasmial sa a ja som sa rýchlo obzrela v zrkadle. „Vyzeráš nádherne, neboj sa." So smiechom povedal a ja som po ňom len strúhla pohľadom a utekala do prace.
Ahojte 😊
Dnes len taká pohodová časť. Strašne sa mi páči vzťah, ktorým som vytvorila medzi Rei a Charliem 🥹. Ospravedlňujem že až takto poobede ale len teraz som skončila v práci 🥱.
Teším sa na dnešné preteky 😍 myslím, že to bude veľmi zaujímavé 😁. Hlavne dúfam, že nezaspim 😅.
Každopádne, dúfam, že sa vám časť páčila a budem rada za každý koment a ⭐️.
YOU ARE READING
Pole Position | Charles Leclerc ✔️
Fanfiction„So Charlotte vychádzam veľmi dobre, vie že s Charlesom sme nerozlučná dvojka takmer od plienok a že sme najlepší priatelia a ničoho sa nemusí obávať. " povedala si v duchu Reine. Ale vlastne je to naozaj tak? Nebola náhodou príčinou rozchodu Charl...