Reine
Obaja sme zhlboka dýchali, no ani jeden z nás nič nepovedal. Pomaly som otvorila otvorila oči a pohľad mi padol na Charlesa, ktorému sa na opuchnutých perách od našich bozkov pohrával malý úsmev. Pohladila som ho po líci a prstom som obkresľovala líniu jeho pier.
Náš bozk bol iný ako tie, ktoré som mala pred tým. Charles bozkával nežne no zároveň vášnivo. Z jeho bozku som dokázala vycítiť všetky emócie. Nehovoriac o tom, že keď som prilepila svoje pery na tie jeho, mala som pocit že lietam a v mojom bruchu lietal roj motýľov.
Prečo som ho ale pobozkala?
Pretože Charlie mi už toľko krát naznačil, že ma chce pobozkať no vždy mi nechal čas. A dnes, mala som pocit, že dnes je ten správny čas. Nechcem už viac čakať, chcem zabudnúť na všetko zlé a žiť v danom momente, práve tu a teraz.„Je mi zima Charlie." Nakoniec som prerušila ticho a Charles zdvihol ku mne pohľad. Jeho oči boli plne lásky, bozkom odomkol všetky svoje city ku mne a ponúkal mi ich na dlani.
Pomaly som sa postavila a natiahla som k nemu ruku. Chvíľu na ňu hľadel a nakoniec ju s malým úsmevom prijal a preplietol si so mnou prsty. Malými gestami som mu dávala najavo, že k nemu začínam niečo cítiť avšak ešte mu nedokážem povedať, že ho milujem či ľúbim.
Keď sa postavil, pustil mi ruku. Zobliekol si jeho modrú mikinu s bielym nápisom Ferrari a prevliekol mi ju cez hlavu.„Bude ti zima." Odvetila som no aj tak som si ju obliekla.
„Nebude." Vtisol mi bozk na čelo a znova ma chytil za ruku. Chlapec však nevedel, že mikinu mal na sebe posledný krát lebo oddnes je moja. Vyrušilo nás cinknutie Charlesovho mobilu, vytiahol si ho a po prečítaní správny len neveriacky zakrútil hlavou a uchechtol sa.
„Dnes je zo mňa bezdomovec." zasmial sa a podal mi mobil, kde mu svietila správa od Pierra.
Ďakujeme za uvoľnenie bytu kamoško. -Pierre.
Zasmiala som sa a vrátila mu mobil.
„Nie si, pôjdeš ku mne. Domov to máš ďalej a navyše ja som okupovala tvoju posteľ nedávno, dnes môžeš ty moju." s úsmevom som odvetila a sledovala jeho reakciu.
„Ja to budem mať už s bonusom. Pretože si kedykoľvek môžem ukradnúť tvoje bozky a objímať ťa celú noc, bez toho aby si sa cítila nepríjemne." pousmial sa a zastrčil mi neposlušný prameň vlasov za ucho.
„Nikdy som sa pri tebe necítila nepríjemne Charlie." oponovala som mu.
„Dobre, to som rád." sklonil sa a venoval mi krátky bozk na pery. Asi si budem na to musieť zvyknúť, že s Charlesom sme sa posunuli o level vyššie ako je najlepšie priateľstvo z detstva. Zavrela som oči a chvíľu som pery pridržala na tých jeho. „Mali by sme ale ísť. Nechcem aby si bola chorá." šepol mi na perách a ja som prikývla.
„Charles?" zastavila som ho. Ustarostene sa na mňa pozrel. „J-ja...mohli by sme si toto všetko ešte nechať pre seba?"
„Samozrejme Re. Nebudem na teba tlačiť, máme času koľko chceme." s úsmevom odvetil a mne pri jeho odpovedi odľahlo. Nebola som pripravená čeliť mediam a fanúšikom ako Charlesova partnerka, keď ma nedokážu vystáť ako jeho najlepšiu priateľku. Charles ma objal okolo ramien a takto sme spolu prešli až k môjmu bytu. Odomkla som dvere a vošla dnu. Obaja sme sa zobuli.
„Bež do sprchy, ja sa musím aj odmaľovať bude mi to dlhšie trvať. V mojej skrini určite niečo nájdeš na spanie. Je tam kopa tvojich vecí." krátko som sa zasmiala načo zavrtel hlavou.
„Takto mi pokradneš veci a ja to potom doma hľadám." brnkol mi po nose a odišiel do spálne. Rýchlo som vytiahla mobil a trasúcimi rukami som vyhľadala správy s Elynou.
Pobozkala som Charlesa! - Re
Na odpoveď som nečakala takmer ani minútu a hneď mi prišla odpoveď.
O môj bože!!! Musíme niekam zájsť čo mi všetko povieš. -Ely
Zasmiala som sa a už jej len odpísala, že súhlasím. Prešla som do spálne, kde som si vybrala veci na spanie a počkala kým sa Charles osprchuje. Potrebovala som len výhovorku, aby som chytro mohla napísať Ely. Prešla som si prstom po perách, kde som stále cítila dotyk Charlesovych pier a sama pre seba sa usmiala. Charles vyšiel z kúpeľne a vystriedala som ho ja. Po rýchlej sprche a odmaľovaní sa som sa vrátila do spálne, kde už Charles ležal na posteli a usmieval sa ako slniečko do mobilu.
„S kým si píšeš, že sa tak usmievaš?" podpichla som ho a ľahla si na druhú stranu postele. Zdvihol ku mne pohľad a zablokoval si mobil.
„S Carlosom." až teraz som si všimla, že ma mokré vlasy. Charles natiahol ku mne ruky a ja som prešla do jeho objatia.
„Použil si môj šampón?" so smiechom som sa ho spýtala načo len zahmčal.
„Ale nevonia tak dobre po malinách ako keď ho máš ty vo vlasoch." namotal si jeden pramienok mojich vlasov na svoj prst a usmial sa.
„Mali by sme ísť spať, je už neskoro." odvetila som načo Charles len prikývol. Zhasol lampičku na nočnom stolíku a nepúšťal ma z jeho zovretia.
„Dobrú noc, mon belle." šepol a pri prezývke ktorú mi dal mi srdce vynechalo jeden úder a následne spravilo pravdepodobne premet. Pousmiala som sa a hlavu si oprela o jeho hruď, kde som počula jeho zrýchlený tlkot srdca. Pri nikom som nikdy necítila to čo pri Charlesovi. Mala som ho rovno pod nosom, no bola som slepá a nevidela som čo mi ponúka.
***
Po zobudení som automaticky siahla rukou na pravú stranu postele, no bola prázdna. Prvé čo ma napadlo bolo, že sa mi to snívalo. Načiahla som sa po mobil, ktorý mi ukazoval desať hodín ráno. Vytreštila som oči a rýchlo sa posadila. Nieže by som sa niekam ponáhľala ale nezvykla som takto dlho vyspávať. Prešla som do kúpeľne, kde som si spravila rýchlu rannú hygienu a bosými nohami som prešla ku dverám. Vyšla som zo spálne a do uší sa mi dostala známa melódia od Adele. Charles. Usmiala som sa a potichu som prešla cez obývačku a pohľad sa mi naskytol na Charles ako v kuchyni chystá raňajky a popritom si popod nos falošne spieva pieseň Someone Like You od Adele. Oprela som sa o stenu a v tichosti ho sledovala. Som tak vďačná za to, že ho môžem poznať ako obyčajného Charlesa Leclerca a nie len ako známeho jazdca Formuly 1. Odrazila som sa od steny a pomaly som prešla k nemu. Zastavila som sa pri ňom a rukou som mu prešla po chrbte načo sa vystrel a pohľadom ma vyhľadal.
„No dobré ráno spachtoško." zasmial sa a ja som prevrátila očami.
„Raz sa mi podarí spať dlhšie ako tebe a už som spachtoš?" hrane som ho buchla do ramena.
„Hej, auu! Za to chcem pusu." vyšpúlil spodnú per. Natiahla som sa na špičky a dala mu krátky bozk na pery. Avšak Charles ma jednou rukou chytil za pás, pritiahol si ma viac k sebe a bozk prehĺbil. „Ani si nevieš prestaviť ako dlho som na toto všetko čakal." šepol, vtisol mi bozk na spánok a pustil ma. Zahryzla som si do pery aby som zakryla svoj široký úsmev. Som šťastná. Avšak, nie je na to skoro tvrdiť, že som šťastná?
Ahojte 🤗
Tak dnes sme mali aj pohľad Re po ich bozku. Rei sa začína cítiť šťastná, všetko je zrazu tak ako ma byt. Avšak nič pekne netrvá večne 🥺. Viac vám však zatiaľ neprezradím.
Ach Charles a jeho novy vlog 😂. Úplne som pri tom dostala nové nápady na písanie 🤭 a jeho kuchárske schopnosti 😂. Pokazil mi môj príbeh!! Lebo v mojom príbehu vie variť on Joj. A on spraví cestoviny croccante 🤣 ale páčilo sa mi že ich aj tak museli zjesť 🤭.
Každopádne, dúfam, že sa vám časť páčila a budem rada za každý koment a ⭐️.
YOU ARE READING
Pole Position | Charles Leclerc ✔️
Fanfiction„So Charlotte vychádzam veľmi dobre, vie že s Charlesom sme nerozlučná dvojka takmer od plienok a že sme najlepší priatelia a ničoho sa nemusí obávať. " povedala si v duchu Reine. Ale vlastne je to naozaj tak? Nebola náhodou príčinou rozchodu Charl...